- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema (2010)
Knock-Out: Europese Cinema (2010)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Mag de finale geplaatst worden of is die eer aan de organisator?
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
En weer een filmgame gekaapt door het bekende clubje. Winnaar zal wel Irreversible worden.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
3-3
@LF: ACO???!!! Zit gewoon in de finale hoor, vreemde opmerking. Ik zou zeggen van bijde kampen 1 film.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je schreef ook dat er twee franse films in de finale zouden staan. Waarom quote je die niet. Verder niet zo gek dat er bij een Europese KO een titel uit een van de grootste drie filmlanden in de finale staat.....
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Je schreef ook dat er twee franse films in de finale zouden staan..
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
FEIT. Calvaire, Martyrs, Amelie en Het Interieur. Met de Belgische films erbij ook Mr. Nobody en dat ding van Bresson.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moet ik het nou serieus uitleggen?
Feit dat ze tegenover elkaar staan, aanname dat ze in andere gevallen de finale zouden bezetten, 1 + 1 =...
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik geloof niet zo in toeval. Ik denk dat Calvaire, Martyrs, Amelie of Het Interieur, A Clockwork Orange er allang hadden uitgegooid. Simpelweg door het aantal fans te tellen.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
dat ding van Bresson.
'dat ding' van Bresson is volgens mij allesbehalve een favoriet van het zogenaamde clubje.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Mwah, naar mijn inschatting gaat ACO gewoon winnen. Kan je kritiek dus moeilijk serieus nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof niet zo in toeval. Ik denk dat Calvaire, Martyrs, Amelie of Het Interieur, A Clockwork Orange er allang hadden uitgegooid. Simpelweg door het aantal fans te tellen.
Denk niet dat een van die films kans zou maken tegen ACO. Zeker Interieur en Martyrs niet, want die moesten het ook vaak van mijn stem hebben en bij Amelie is de hype wel voorbij. Calvaire ook overigens.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ach het blijft koffiedik kijken. Maar ik heb in ieder geval 1 finalist goed voorspeld!