• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.989 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Uiterlijk of innerlijk?

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

soom schreef:

Waarom is het zo erg om een vrouw te hebben met een goed innerlijk en een slecht uiterlijk? Het uiterlijk is niet echt van belang, dat veranderd, maar het innerlijk blijft zeker weten hangen.

Het uiterlijk verandert ?

Als je lelijk bent valt er ook weinig van te maken , of je moet 1 miljoen op je rekening hebben staan en alles laten verbouwen , maar dat is ook niet wat je wilt toch ?

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Het uiterlijk verandert ?

Als je lelijk bent valt er ook weinig van te maken , of je moet 1 miljoen op je rekening hebben staan en alles laten verbouwen , maar dat is ook niet wat je wilt toch ?

Echt lelijk bestaat denk ik ook weer niet.. Veel mensen vinden die Herman Berghuis ook lelijk, ik zal mijn mening niet geven, maar er zal toch een vrouw / meid zijn die hem fantastisch vind.

Verbouwen ben ik echt geen voorstander van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lelijk of knap blijft een subjectief gegeven natuurlijk.

Plastische chirurgie moet afgeschaft worden, op medische ingrepen na.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

imo is geen enkel persoon lelijk iedereen heeft wel iets moois en op ieder potje past een dekseltje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een feitelijk lelijk uiterlijk bestaat ook niet.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Het oog wil ook wat he!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een feitelijk lelijk uiterlijk bestaat ook niet.

Dit ben ik eerlijk gezegd niet met je eens. Natuurlijk kun je wel een bepaald lelijk uiterlijk hebben. Je uitstraling kan dat wel hebben.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

ja maar elk persoon heeft wel iets moois...en niemand is perfect

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Ik ben het niet echt eens met Leno. Er kunnen toch wel mensen zijn die perfect zijn? Die een perfect uiterlijk hebben, en een goed innerlijk? Ik vind dat er wel mensen zijn die dat hebben.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

soom schreef:

Ik ben het niet echt eens met Leno. Er kunnen toch wel mensen zijn die perfect zijn? Die een perfect uiterlijk hebben, en een goed innerlijk? Ik vind dat er wel mensen zijn die dat hebben.

Allereerst is een perfect uiterlijk nogal subjectief en ten tweede bestaat er niemand met een perfect innerlijk, dus kunnen er geen mensen zijn die perfect zijn..

maar ja..dit is ook weer een subjectieve mening

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Achilles schreef:

(quote)

Allereerst is een perfect uiterlijk nogal subjectief en ten tweede bestaat er niemand met een perfect innerlijk, dus kunnen er geen mensen zijn die perfect zijn..

maar ja..dit is ook weer een subjectieve mening

Waarom kun je geen perfect innerlijk hebben? Ik noem maar even een Jennifer Aniston, die komt op mij eigenlijk wel over als een vrouw die én de looks heeft, en die een goed innerlijk heeft. Dat vind ik in elk geval. Ik denk dat ze een heel lieve vrouw is.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

maar andere mensen hebben daar misschien weer een andere mening over dus het blijft wel subjectief

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Jennifer Aniston, die komt op mij eigenlijk wel over als een vrouw die én de looks heeft, en die een goed innerlijk heeft.

Hoe weet je dat nou weer? trouwens niemand is perfect zelfs ghandi was dat niet of je zus.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

soom schreef:

Waarom kun je geen perfect innerlijk hebben? Ik noem maar even een Jennifer Aniston, die komt op mij eigenlijk wel over als een vrouw die én de looks heeft, en die een goed innerlijk heeft. Dat vind ik in elk geval. Ik denk dat ze een heel lieve vrouw is.

Ik vind haar ook mooi en denk ook dat ze een lieve vrouw is

Maar jij wilt dan zeggen dat ze bijvoorbeeld geen van onderstaande eigenschappen bezit: jaloezie, egoïsme, afgunst, machtsbelust, oneerlijk, onbetrouwbaar, onloyaal, humeurig, hoogmoed, onkuisheid, gierigheid, luiheid, woede, vraatzucht.....

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

mikey schreef:

(quote)

Hoe weet je dat nou weer? trouwens niemand is perfect zelfs ghandi was dat niet of je zus.

Mijn zus? Hm, ik ben zeker weten zelf niet perfect, maar dit is wel echt om te lachen. Ik heb helemaal geen zus namelijk...

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Achilles schreef:

(quote)

Ik vind haar ook mooi en denk ook dat ze een lieve vrouw is

Maar jij wilt dan zeggen dat ze bijvoorbeeld geen van onderstaande eigenschappen bezit: jaloezie, egoïsme, afgunst, machtsbelust, oneerlijk, onbetrouwbaar, onloyaal, humeurig, hoogmoed, onkuisheid, gierigheid, luiheid, woede, vraatzucht.....

Ik denk dat ik wel een beetje ver ging, inderdaad, maar ik vind Jennifer wel gewoon perfect qua innerlijkheden.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik vraag me af hoe iemand die haar niet persoonlijkt kent kan bepalen of ze een goed innerlijk heeft. Dat kun je toch niet weten!?

Omdat ze altijd van die schatjes speelt in films hoeft ze nog geen lievertje te zijn!

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Ik bedoelde Jezus.

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Leno schreef:

Ik vraag me af hoe iemand die haar niet persoonlijkt kent kan bepalen of ze een goed innerlijk heeft. Dat kun je toch niet weten!?

Omdat ze altijd van die schatjes speelt in films hoeft ze nog geen lievertje te zijn!

Juist... Mij lijkt Naomi Watts een topvrouw, of Shakira (na het intervieuw bij Jensen! tochwel...) maar daardoor weet je nog LANG niet hoe ze is al je dag in, dag uit bij haar bent..

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Joost van het big brother huis lijkt me een perfect innerlijk hebben. anders misschien tanja jess of ruud dewildt.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

niemand is perfect iedereen heeft leuke en minder leuke kanten

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

soom schreef:

(quote)
Ik denk dat ik wel een beetje ver ging, inderdaad, maar ik vind Jennifer wel gewoon perfect qua innerlijkheden.

je kent haar niet eens, wat een geneuzel. perfect qua innerlijkheden..

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Ik weet wat ik op televisie zie, en op die momenten vind ik haar wel een goed innerlijk hebben, wat ook niet zo moeilijk is.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Ja maar. ze is actrice he.. remember? Misschien doet ze wel alsof?

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

mikey schreef:

Ja maar. ze is actrice he.. remember? Misschien doet ze wel alsof?

Ja, maar dan nog, ze zegt wel wat ze denkt, lijkt me. Die woorden komen wel voort uit het innerlijk, uit haar gedachten namelijk. En dit is een hele blonde opmerking, dus...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

ooit gehoord van een script?

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

soom schreef:

(quote)
Ja, maar dan nog, ze zegt wel wat ze denkt, lijkt me. Die woorden komen wel voort uit het innerlijk, uit haar gedachten namelijk. En dit is een hele blonde opmerking, dus...

je moet niet telkens zeggen wat een blonde opmerking je maakt je geeft je mening gewoon..dat doet iedereen hier

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ja Heb wat meer vertrouwen in jezelf.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Respekked schreef:

ooit gehoord van een script?

Ik kan niet geloven dat Jennifer Aniston van een script afleest hoe ze een interview moet doen. Ze is wel blond, maar zo dom ziet ze er ook niet uit. En ik ben het eigenlijk niet eens met wat Linn zegt, sorry Linn!

Maar ik vind mezelf nou eenmaal een beetje blond. Ik zal ook altijd wel een beetje blond zijn. Dat zit nou eenmaal in mijn uiterlijk verborgen.

Maar toch hebben jij en Feanaro wel een beetje gelijk, dat moet ik jullie nageven!

Maar nu ben ik offtopic bezig. On topic maar weer!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

soom schreef:

Maar ik vind mezelf nou eenmaal een beetje blond. Ik zal ook altijd wel een beetje blond zijn. Dat zit nou eenmaal in mijn uiterlijk verborgen.

Als bewijs gooi jij je foto in de Pic-topic

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.