- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Uiterlijk of innerlijk?
Uiterlijk of innerlijk?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waarom is het zo erg om een vrouw te hebben met een goed innerlijk en een slecht uiterlijk? Het uiterlijk is niet echt van belang, dat veranderd, maar het innerlijk blijft zeker weten hangen.
Het uiterlijk verandert ?
Als je lelijk bent valt er ook weinig van te maken , of je moet 1 miljoen op je rekening hebben staan en alles laten verbouwen , maar dat is ook niet wat je wilt toch ?
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Het uiterlijk verandert ?
Als je lelijk bent valt er ook weinig van te maken , of je moet 1 miljoen op je rekening hebben staan en alles laten verbouwen , maar dat is ook niet wat je wilt toch ?
Echt lelijk bestaat denk ik ook weer niet.. Veel mensen vinden die Herman Berghuis ook lelijk, ik zal mijn mening niet geven, maar er zal toch een vrouw / meid zijn die hem fantastisch vind.
Verbouwen ben ik echt geen voorstander van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lelijk of knap blijft een subjectief gegeven natuurlijk.
Plastische chirurgie moet afgeschaft worden, op medische ingrepen na.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
imo is geen enkel persoon lelijk iedereen heeft wel iets moois en op ieder potje past een dekseltje
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een feitelijk lelijk uiterlijk bestaat ook niet.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Een feitelijk lelijk uiterlijk bestaat ook niet.
Dit ben ik eerlijk gezegd niet met je eens. Natuurlijk kun je wel een bepaald lelijk uiterlijk hebben. Je uitstraling kan dat wel hebben.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
ja maar elk persoon heeft wel iets moois...en niemand is perfect
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik ben het niet echt eens met Leno. Er kunnen toch wel mensen zijn die perfect zijn? Die een perfect uiterlijk hebben, en een goed innerlijk? Ik vind dat er wel mensen zijn die dat hebben.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Ik ben het niet echt eens met Leno. Er kunnen toch wel mensen zijn die perfect zijn? Die een perfect uiterlijk hebben, en een goed innerlijk? Ik vind dat er wel mensen zijn die dat hebben.
Allereerst is een perfect uiterlijk nogal subjectief en ten tweede bestaat er niemand met een perfect innerlijk, dus kunnen er geen mensen zijn die perfect zijn..
maar ja..dit is ook weer een subjectieve mening 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Allereerst is een perfect uiterlijk nogal subjectief en ten tweede bestaat er niemand met een perfect innerlijk, dus kunnen er geen mensen zijn die perfect zijn..
maar ja..dit is ook weer een subjectieve mening 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
maar andere mensen hebben daar misschien weer een andere mening over dus het blijft wel subjectief 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Hoe weet je dat nou weer? trouwens niemand is perfect zelfs ghandi was dat niet of je zus. 
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Waarom kun je geen perfect innerlijk hebben? Ik noem maar even een Jennifer Aniston, die komt op mij eigenlijk wel over als een vrouw die én de looks heeft, en die een goed innerlijk heeft. Dat vind ik in elk geval. Ik denk dat ze een heel lieve vrouw is.
Ik vind haar ook mooi en denk ook dat ze een lieve vrouw is 
Maar jij wilt dan zeggen dat ze bijvoorbeeld geen van onderstaande eigenschappen bezit: jaloezie, egoïsme, afgunst, machtsbelust, oneerlijk, onbetrouwbaar, onloyaal, humeurig, hoogmoed, onkuisheid, gierigheid, luiheid, woede, vraatzucht.....
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Hoe weet je dat nou weer? trouwens niemand is perfect zelfs ghandi was dat niet of je zus. 
Hm, ik ben zeker weten zelf niet perfect, maar dit is wel echt om te lachen. Ik heb helemaal geen zus namelijk...
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik vind haar ook mooi en denk ook dat ze een lieve vrouw is 
Maar jij wilt dan zeggen dat ze bijvoorbeeld geen van onderstaande eigenschappen bezit: jaloezie, egoïsme, afgunst, machtsbelust, oneerlijk, onbetrouwbaar, onloyaal, humeurig, hoogmoed, onkuisheid, gierigheid, luiheid, woede, vraatzucht.....
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Ik vraag me af hoe iemand die haar niet persoonlijkt kent kan bepalen of ze een goed innerlijk heeft. Dat kun je toch niet weten!?
Omdat ze altijd van die schatjes speelt in films hoeft ze nog geen lievertje te zijn!
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ik vraag me af hoe iemand die haar niet persoonlijkt kent kan bepalen of ze een goed innerlijk heeft. Dat kun je toch niet weten!?
Omdat ze altijd van die schatjes speelt in films hoeft ze nog geen lievertje te zijn!
Juist... Mij lijkt Naomi Watts een topvrouw, of Shakira (na het intervieuw bij Jensen! tochwel...) maar daardoor weet je nog LANG niet hoe ze is al je dag in, dag uit bij haar bent..
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Joost van het big brother huis lijkt me een perfect innerlijk hebben. anders misschien tanja jess of ruud dewildt.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
niemand is perfect
iedereen heeft leuke en minder leuke kanten
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
je kent haar niet eens, wat een geneuzel. perfect qua innerlijkheden..
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik weet wat ik op televisie zie, en op die momenten vind ik haar wel een goed innerlijk hebben, wat ook niet zo moeilijk is.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ja maar. ze is actrice he.. remember? Misschien doet ze wel alsof?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ja maar. ze is actrice he.. remember? Misschien doet ze wel alsof?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
je moet niet telkens zeggen wat een blonde opmerking je maakt je geeft je mening gewoon..dat doet iedereen hier
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ja
Heb wat meer vertrouwen in jezelf.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen

Maar ik vind mezelf nou eenmaal een beetje blond. Ik zal ook altijd wel een beetje blond zijn. Dat zit nou eenmaal in mijn uiterlijk verborgen. 
Maar toch hebben jij en Feanaro wel een beetje gelijk, dat moet ik jullie nageven!
Maar nu ben ik offtopic bezig. On topic maar weer!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Maar ik vind mezelf nou eenmaal een beetje blond. Ik zal ook altijd wel een beetje blond zijn. Dat zit nou eenmaal in mijn uiterlijk verborgen. 
Als bewijs gooi jij je foto in de Pic-topic