• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.278 stemmen

De meest irritante actrice

zoeken in:

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Paris Hilton als actrice

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Jennifer Love Hewitt moet gewoon blijven vind ik, alleen al om haar uiterlijk.

Hetzelfde met artiesten als Halle Berry enzo...

Maar dat is mijn mening.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2631 stemmen

Le Edzel schreef:

De hele cast van Epic Movie maf wat mij betreft naar de maan gezonden worden!

helemaal mee eens

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Dakota Fanning. Irritant bakvisje die denkt dat ze de dertig al is gepasseerd!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8149 stemmen

Leland Palmer schreef:

Dakota Fanning. Irritant bakvisje die denkt dat ze de dertig al is gepasseerd!

haha ik had deze opmerking van jou hier al een tijdje verwacht, maar daar is die dan eindelijk

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

haha ik had deze opmerking van jou hier al een tijdje verwacht, maar daar is die dan eindelijk

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Scarlet Johannson

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Scarlet Johannson

Daar kan ik dus echt niet in komen. 9 films van haar gezien en 2 die ik nog op dvd heb liggen.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Scarlet Johannson

Ouch!

Waarom dan? Omdat ze zo mooi is ?

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Pure schreef:

(quote)

Ouch!

Waarom dan? Omdat ze zo mooi is ?

Nee maar even serieus, kan me nog goed herrineren hoe ik destijds als dertien jarig jochie samen met een vriend en een iemand anders in de bios naar de film

lost in translation ging kijken, vond er toen geen bal aan, maar kon mijn ogen niet van johansson afhouden, iets wat er waarschijnlijk voor heeft gezorgt dat ik niet in slaap viel, en nu staat de film tussen mijn vijf sterren lijst (zo zie je maar dat smaak zich met de jaren ontwikkeld) maar dat ten zijde.

En sindsdien probeer ik iedere films die van haar uitkomt te bekijken, johansson is niet alleen erg mooi maar kan ook nog eens erg goed spelen (misschien wel een van de betere actrices van deze generatie) al zijn niet al haar rollen even overtuigend.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Zo mooi is Scarlet niet vind ik. En een aangenaam actrice vind ik haar ook niet echt. In mijn ogen zijn er actrices die een veel betere prestatie neerzetten als Johannson. Dus in deze moet ik Rianneke eens een keer gelijk geven.

roodkopje

• 13 berichten
  • 2 stemmen

Paris Hilton ja alstublieft moest dat eens waar zijn

please please please

Dan zou ik overtuigd zijn dat er een god is

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Paris Hilton op de grootst mogelijke raket afschieten

FrisoBoei

• 395 berichten
  • 809 stemmen

Ik irriteer me vaak in films aan de matige acteerprestaties van de vrouwelijke hoofdrolspeelsters.

- Eva Mendes (Erg irritant in bv Hitch en Ghost Rider)

- Gwyneth Paltrow (Zal wel de enige zijn maar ik vind haar gewoon irritant in bv Seven en Iron Man)

- Rachel Weisz (Slecht in o.a. The Mummy en Enemy at the Gates)

- Mila Kunis (Slecht in that 70s show en vooral in Max Payne)

- Katie Holmes (Tja, Dawsons Creek en ook matig in Batman Begins)

- Jessica Alba (Slecht in Fantastic Four, redelijk in Sin City maar dat is ook gewoon een vette film)

En ja dan is er nog een lijst semi-actrices die je niet echt actrices kan noemen zoals Lynday Lohan, Hillary Duff, Olsen twins, Jennifer Lopez, Paris Hilton.

Btw, het valt me op dat in mijn lijst en op de rest van dit topic eigenlijk veel grote Hollywood actrices genoemd worden. Welke zijn er dan wel goed vraag ik me af?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chloe Moretz

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

valerio2003 schreef:

jennifer tilley vind ik zeer irritant

die zou ik helemaal scheel euh... kroelen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3592 stemmen

Chloe Moretz

Paris Hilton

Lyndsah Lohan

Rene Zelweeger (als ze de neiging krijgt om zo vreselijk irritant te gaan doen als in Appaloosa iig. In andere films die ik met haar gezien heb deed ze het wel aardig tot goed.)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

Chloe Moretz

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Jennifer Aniston en Dakota Fanning.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3592 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Jennifer Aniston en Dakota Fanning.

Jennifer Aniston is toch geweldig in haar rol in Friends. Films kan ze misschien beter niet doen idd.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5742 stemmen

hinie schreef:

Madonna heeft altijd mooie volle borsten gehad ( van haarzelf) Toen ze 20 was had ze deze borsten al. Zie er weinig aan veranderd.

Daarom juist...

Artemis

• 3868 berichten
  • 2397 stemmen

Dakota Fanning

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel grappig dat Dakota Fanning hier regelmatig voorbij komt. terwijl ze over 10 jaar op vele favorietenlijstjes zal staan. Misschien wel de grootste belofte van Hollywood.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Precies, Dakota is een geweldige actrice, en hopelijk gaan we in de toekomst nog veel van haar zien.

Scarlett Johansson en Angelina Jolie mogen van mij naar de maan, vreselijk lelijke en slechte actrices.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Artemis schreef:

Dakota Fanning

Mag met de eerstvolgende vlucht. Ze kan goed acteren, maar ze komt altijd over als iemand van 80 in plaats van gewoon een kind. Vreselijk irriterend.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3592 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Precies, Dakota is een geweldige actrice, en hopelijk gaan we in de toekomst nog veel van haar zien.

Scarlett Johansson en Angelina Jolie mogen van mij naar de maan, vreselijk lelijke en slechte actrices.

Angelina mag anders best een beschuitje bij mij komen eten

FrisoBoei

• 395 berichten
  • 809 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Angelina mag anders best een beschuitje bij mij komen eten

Ik zie haar liever niet eten denk met die rare lippen van haar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Legan schreef:

Ze kan goed acteren, maar ze komt altijd over als iemand van 80 in plaats van gewoon een kind. Vreselijk irriterend.

Dit vind ik juist irritant, die kulargumenten. Het gaat toch om haar acteerwerk? Is toch juist alleen maar mooi om te zien dat een kind al snel het bewustzijn heeft van een volwassene.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit vind ik juist irritant, die kulargumenten. Het gaat toch om haar acteerwerk? Is toch juist alleen maar mooi om te zien dat een kind al snel het bewustzijn heeft van een volwassene.

Ze wordt gecast om de rol van een kind te spelen. Echter ze acteert zo goed/slecht dat ze niet overkomt als een kind, maar als een bejaarde. Dat noem ik niet echt mooi.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Jodelle Ferland is een stuk geloofwaardiger dan Dakota Fanning. Fanning is fake, met d'r mode-smile. Zo iemand die automatisch een overdreven fake smile opzet wanneer er een camera in de buurt is. Daarnaast hou ik niet van wijsneuzerige kinderen in films, en goed acteren vind ik haar helemaal niet. Zo nep. Naturel acteren en overkomen kan ze niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.