• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.372.056 stemmen

De meest irritante actrice

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Olsen Twins denk ik.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

[quote]us_raider schreef:

(quote)

Ik dacht dat ik tegenwoordig bijna altijd wel bezig ben om mijn argumenten te onderbouwen, maar dan zal ik het wel mis hebben.

moviegirl2

• 315 berichten
  • 310 stemmen

Naomi Watts schreef:

Olsen Twins denk ik.

ja inderdaad, die kan ik ook niet uitstaan (netjes gezegd)

Deftones_JP

• 40 berichten
  • 14 stemmen

Al Bundy in serieuzere films. Die man blijft gewoon altijd het figuur uit married with childeren. Die serie is zo lang op de buis geweest dat de acteurs eigenlijk niet meer geloofwaardig in een andere rol kunnen komen. Zo is ie bij die film met angelina jolie een of andere politie agent. Het eerst wat ik had is 'hee! dat is al bundy!'

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Naomi Watts schreef:
(quote)

Vreemde keus. Nou net 1 van de films waar ze acting-wise weinig hoefde te laten zien.
Toch speelde ze het zeer overtuigend. Ze maakte niet zoveel indruk als in Mulholland Dr. , maar als je met een romance met een hele grote aap overtuigend uit de voeten komt, getuigt dat ook wel van enige kwaliteit.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

dr maikel schreef:

Dakota Fanning ''Wat een irritant en lelijk kind is dat het is net de vrouwelijke versie van E.T in War of the Worlds echt gebaalt dat ze niet werd vermoord .''

Ongelofelijk. Ze heeft echt veel talent dat ze op haar leeftijd zo goed kan acteren.

dr maikel

• 37 berichten
  • 93 stemmen

veron35 schreef:

(quote)

Ongelofelijk. Ze heeft echt veel talent dat ze op haar leeftijd zo goed kan acteren.

Het enige wat ik haar vaak zie doen is eng lachen of eng huilen in films.

Ze zorgt vaak voor de sentimentele momenten met haar enge gezicht maar dat kan elk ander meisje van die leeftijd ook denk ik.

fieko

• 409 berichten
  • 1685 stemmen

dr maikel schreef:

(quote)

Het enige wat ik haar vaak zie doen is eng lachen of eng huilen in films.

Ze zorgt vaak voor de sentimentele momenten met haar enge gezicht maar dat kan elk ander meisje van die leeftijd ook denk ik.

helemaal mee eens kwerd helemaal gek van dat kind met haar gegil

ieder zinnetje dat ze zei kwam er als irritant geschreeuw uit.

was inderdaad niets talentvol aan alleen maar ergelijk

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Wat dachten jullie van joey lauren adams, begrijp me goed ze speelt altijd erg leuk niets mis mee, maar als ze haar mond open doet...... Misschien moet ze er aan gaan denken om in de toekomst doofstommen rollen te gaan spelen

Vind je? O nee hoor, geweldig!

Zo vind ik ook Jennifer Tilly en Melanie Griffith een prachtig stemgeluid hebben

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Madonna en Sharon Stone moesten allang in het berjaardentehuis zitten, maarnee... Nog steeds tekenen ze voor sexscenes terwijl ze al hangtieten en rimpels hebben Bluuaaark.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5071 stemmen

Madonna heeft al vijf jaar geen filmrol meer gespeeld. En maar twee serieuze in de afgelopen tien jaar.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

sinterklaas schreef:

Madonna en Sharon Stone moesten allang in het berjaardentehuis zitten, maarnee... Nog steeds tekenen ze voor sexscenes terwijl ze al hangtieten en rimpels hebben Bluuaaark.

Nou Madonna heeft echt geen hangtieten hoor!

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ja, en dat komt omdat ze van plastick zijn na een enorme plastische chirurgie omdat ze eerder wel van die hangers had.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Geloof ik echt niks van. Die vrouw sport veel. Denk heus wel dat ze vanalles heeft laten doen, maar die borsten zijn wel echt volgens mij.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Geloof ik niks van.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Madonna heeft altijd mooie volle borsten gehad ( van haarzelf) Toen ze 20 was had ze deze borsten al. Zie er weinig aan veranderd.

gotti

• 14075 berichten
  • 5884 stemmen

Maar iemand van 50 ziet er doorgaans niet zo uit zonder plastisch chirurgische ingrepen...

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Nee idd niet. Maar wel als je elke dag een paar uur sport. Daar is ze verslaafd aan. En ik zeg ook niet dat ze die niet ondergaan heeft. Maar haar borsten zijn echt. Gelift misschien,( al betwijfel ik dat) maar wel echt.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8544 stemmen

Hinie als Madonna Look a Like moet dat toch zeker weten .

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

haha

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Dat Madonna op haar 20ste er mooi uitzag wil ik best geloven. Maar als je een jaar op 50 bent is je tijd toch allang voorbij? Als je dan nog een verstrakking wil hebben ziet je gezicht er net zo uit alsof je keihard met een achtbaan naar beneden raast.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Aan haar gezicht heeft ze zeker wel wat laten doen, maar toch oogt het bij haar natuurlijk. Meestal is het zo ja dat je het overduidelijk ziet!

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

ja, en ze moet ook uitkijken met het hard schreeuwen of roepen in films of muziek want dan kan haar kunstgebid nog wel eens uit haar mond vliegen.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Heb het gevoel dat je haar grootste fan bent..

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Euh...nee.

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

De hele cast van Epic Movie maf wat mij betreft naar de maan gezonden worden!

valerio2003

• 575 berichten
  • 3900 stemmen

jennifer tilley vind ik zeer irritant

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Jennifer Aniston

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dutchfan schreef:

Jennifer Aniston

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Paris Hilton.

Zover je die snol een actrice kunt noemen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.