- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
O ja, en Dakota Fanning. Zwáár irritant kind!
Niet helemal mee eens, maar in de meeste film waar ze in speelt wel.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
- Scarlett Johannson
- Paris Hilton
etc etc 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Eindelijk iemand die het met me eens is 
Vind Scarlett echt onderand net zo irritant als Paris, alleen Paris laat zien dat ze stom is, waardoor het soms gewoon zo achterlijk is dat je erom moet lachen inderdaad, Scarlett laat het niet zo merken waardoor ik het meer irritant vind, maar toch zijn ze bijna van hetzelfde niveau 
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Ik begrijp ook niet waarom iedereen haar 'zo' goed vind.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Om er even een paar te noemen:
- Scarlett Johansson
- Jessica Alba
- Paris Hilton
- Eliza Cuthbert
.......
x_ShamieeJ
-
- 158 berichten
- 70 stemmen
Snap ik ook nie hoor .. Ik vind haar helemaal geen goede actrice .. heel irritant zelfs , als ik haar kop zie wil ik de film al niet bekijken
wie ik ook irri vind zijn deze : - Penelope Cruz,
- Paris Hilton
- Anne Hathaway
- Lindsay Lohan
-Cameron Diaz
-Kristen Dunst
...
Eigelijk heeft hollywood niet zo veel goede actrices vind ik ..
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Die graftak van een Sharon Stone. Ze denk nog altijd dat ze er jong en sexy uitziet maar het is gewoon een fossiel. Dat geld ook voor Madonna,
-jack_sparrow-
-
- 823 berichten
- 1158 stemmen
kirsten dunst vind ik nog niet zo slecht.
vooral in de spider-man trilogie speelt ze erg goed.
en in jumanji is ze ook niet slecht , ook al is ze daar nog maar rond de tien jaar oud.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Let the anti-Scarlett-lobby begin! 
arshad
-
- 127 berichten
- 556 stemmen
paris hilton zij kan gewoon niet acteren! en ook naomi watts ik vindt haar een irritante actrice
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
paris hilton zij kan gewoon niet acteren!

In King Kong was ze best goed.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
paris zeker echt geen bal aan
alleen auto rijden terwijl haar rijbewijs is ingetrokken kan ze nog goed.
en daarna zielig doen en mensen laten stemmen dat ze niet opgesloten hoeft te worden
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
paris zeker echt geen bal aan
alleen auto rijden terwijl haar rijbewijs is ingetrokken kan ze nog goed.
en daarna zielig doen en mensen laten stemmen dat ze niet opgesloten hoeft te worden
Debiel lelijk mens.
Dan hoort ze dat de hond van iemand die ze alleen bij naam kent dood is (was een kleiner hondje), komt ze naar die vrouw toe met 2 hele grote boksers. Ze vond het zielig als het er maar 1 zou zijn. 
x_ShamieeJ
-
- 158 berichten
- 70 stemmen
Let the anti-Scarlett-lobby begin! 
Yeahh !

veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Zo slecht is ze nou ook weer niet. In The Island was ze best redelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In King Kong was ze best goed.
Vreemde keus. Nou net 1 van de films waar ze acting-wise weinig hoefde te laten zien.
Zo slecht is ze nou ook weer niet. In The Island was ze best redelijk.
Ook weer zo'n vreemde keus. Gewoon een doorsnee actiefilmpje waar van acteren niet te spreken valt.
Debiel lelijk mens.
Dan hoort ze dat de hond van iemand die ze alleen bij naam kent dood is (was een kleiner hondje), komt ze naar die vrouw toe met 2 hele grote boksers. Ze vond het zielig als het er maar 1 zou zijn. 
Debiel bericht. 
miepke
-
- 816 berichten
- 0 stemmen
Oeh oeh.
Jennifer Aniston.
Gewoonweg omdat ik haar irritant vind. Zo komt ze bij mij over. Niet vanwege haar acteerprestaties. Alhoewel ik haar wel eenzijdig vind acteren (van wat ik van haar gezien heb).
Paril Hilton
Gewoon. Ook haar vind ik irritant. En vooral de laatste tijd, met haar zaak. Ge.wel.dig. Hm.
En voor de rest moet ik nog even denken, met goede argumenten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Had je met de vorige twee ook beter even kunnen wachten tot je goede argumenten had!
Je zegt wel dat je Jennifer irritant vind, 'gewoon zomaar?' als je je nou juist wel ergerde aan haar acteerprestaties dan kon ik dat nog begrijpen, maar juist niet het acteren maar gewoon aan de persoon zelf, of dat ze irritant overkomt kan ik me niet voorstellen.
Jennifer is juist een van de spontaanste en liefste vrouwen in de filmwereld, en je hoort nooit geen verkeerd woord over haar.
x_ShamieeJ
-
- 158 berichten
- 70 stemmen
Jennifer Aniston is vrééééselijk in The Break Up.
Sinds nu kijk ik niet meer naar films van haar .. , niet dat ik dat daarvoor wel deed ofzo 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En toch heb je The Break Up gezien, knap hoor.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja slaat weer nergens op dus.
Jennifer is niet vreselijk in The Break Up, komt misschien omdat de film zelf niet geweldig is, of het is natuurlijk je persoonlijke mening.
Maar wat je zegt is niet echt slim, dat je nooit films keek van Jennifer oke,maar toch heb je wel The Break Up hebt gezien?! 
Misschien kan je de volgende keer ook wat duidelijker zeggen waarom je diegene zo slecht vind, en je mening wat beter onderbouwen.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Maar wat je zegt is niet echt slim, dat je nooit films keek van Jennifer oke,maar toch heb je wel The Break Up hebt gezien?! 
Diepe zucht. Is het echt niet duidelijk dat daar sindsdien in plaats van sinds nu had moeten staan? Vergissen is menselijk; dan klopt de zin gewoon.
Verder mag je anderen wel aanspreken op ontbroken argumentaties, maar misschien is het verstandiger om eerst jouw eigen nominaties fatsoenlijk te onderbouwen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Het laatste gedeelte van de zin "niet dat ik het daarvoor wel deed" doet 't em. Maar goed, Scarlett mag zeker niet naar de maan gestuurd worden! En als dat wél gebeurt, wil ik absoluut mee.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Het laatste gedeelte van de zin "niet dat ik het daarvoor wel deed" doet 't em.
Waarom? Als het vanochtend de eerste keer is geweest dat ik een film met Jennifer Aniston heb gezien, is het toch gewoon zo dat ik daarvoor(voor vanochtend) geen films met Jennifer Aniston keek?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Weet je eigelijk dat je gelijk hebt. Verkeerd gelezen excuses.
miepke
-
- 816 berichten
- 0 stemmen
Renée Zellweger vooral in Cold Mountain.
Ja, ik vind haar ook niet leuk.
Ook niet in Bridget Jones, wat ik overigens wel een leuke film vind.
In Chicago niet, wat ik ook een leuke film vind.
Én in Down with Love niet. Wat ik ook geen leuke film vind.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Jennifer Aniston vind ik niet zo leuk, evenals die tweelingzusjes uit die oudere series op TV..
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Jennifer Aniston vind ik niet zo leuk, evenals die tweelingzusjes uit die oudere series op TV..
Welke bedoel je?