- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sterke argumentatie. Heb het lege en nietszeggende nep komt wel drie keer in je summiere stukje voorbij zien komen
. Wel fijn dat iemand zijn mening geeft die haar persoonlijk lijkt te kennen
.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Sterke argumentatie. Heb het lege en nietszeggende nep komt wel drie keer in je summiere stukje voorbij zien komen
.
Kun je nu wel om lachen, maar ik heb die trut een keer 5 dollar geleend om drugs te scoren toen ze nog helemaal niet bekend was.
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
.
ik vind het een prima argumentatie anders (en ben het er van harte mee eens)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ik vind het een prima argumentatie
Verbaast me niets.
Artemis
-
- 3868 berichten
- 2397 stemmen
Ik heb ook niets meer toe te voegen. Vreselijk kind.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind jou ook een vreselijke vent, ook gebaseerd op lucht maar dat schijnt niets uit te maken.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5742 stemmen
Hoe kan je iemand haten voor de personages die ze speelt? Haat je ook Anthony Hopkins omdat hij een serial killer speelde of Dylan Baker omdat hij een pedofiel speelde?
Ik vind het een vrij opmerkelijke redenering.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Het aantal users dat met hart en ziel kleine meisjes verdedigd lijkt hier de laatste tijd hoog op te lopen. (Niks tegen Dakota Fanning trouwens.)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er al vraagtekens bij gezet moeten worden dat haat gepredikt wordt tegenover acteurs/actrices op persoonlijk niveau en dat dan de defenders hier op aangevallen worden? Dakota Fanning's leeftijd doet hier niet toe. Ik spring voor Dakota Fanning net zo in de bres als voor Paz Vega. Dus hou die nietszeggende op lucht gebaseerde 15-jarige insinuaties maar voor je.
Gelukkig schijnt matthijs het wel te snappen.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Als de leeftijd van Fanning er niet toe doet, waarom doet die van mij er dan wel toe
En waar je "op lucht gebaseerd" vandaan haalt is mij een raadsel, je kan zo je eigen berichten teruglezen. Ik meen trouwens dat jij mij pedofilie doet suggereren, hoe kom je hier nou weer bij?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
en dat dan de defenders hier op aangevallen worden?
Hehe 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Catharina Zeta Jones vind ik in 90% van haar rollen een vreselijk en vermoeiend personage. Saai ook.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Hier nog een. Intolerable Cruelty uitgezonderd
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als de leeftijd van Fanning er niet toe doet, waarom doet die van mij er dan wel toe
Was ook niet serieus bedoelt. Was een cynische wie de bal kaatst...
Ik ben al zo vaak in de bres gesprongen voor een Paz vega, Penelope Cruz, ga zo maar door. Waarom Fanning's leeftijd in een lijdend voorwerp geplaats wordt is mij een raadsel. Hoor je dan vast ook niet over dertigers. Ik snap sowieso niet wat er raar is als iemand in de bres springt voor een ietwat jonge actrice.
Ik heb niks gezegd over pedofilie
. Anyway, vond je post wel een implicerende toon hebben maar erger mij aan het feit dat het hier not done is om voor een jonge actrice op te komen maar bij de volwassenere is het allemaal wel "normaal". Behoorlijke double standard imo.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Wie de bal kaatst...
Relevant: Fanning
Irrelevant: Ik (dus ook mijn leeftijd), levenswijsheden.
Ik ben al zo vaak in de bres gesprongen voor een Paz vega, Penelope Cruz, ga zo maar door. Waarom Fanning's leeftijd in een lijdend voorwerp geplaats wordt is mij een raadsel. Hoor je dan vast ook niet over dertigers. Ik snap sowieso niet wat er raar is als iemand in de bres springt voor een ietwat jonge actrice.
Weer irrelevant, mijn eerste opmerking sloeg terug op het gedoe rond Chloe Moretz afgelopen week, niet op wie jij nog meer wel en niet verdedigd (hebt).
.
Mee eens, maar als lui geen argumenten geven kan je ze beter gewoon laten lullen.
Lexcoaster
-
- 1268 berichten
- 1222 stemmen
Hillary Duff, Lindsey Lohan en Paris Hilton. Vergoed verbannen naar Planeet X. Kunnen ze daar lekker bekvechten met elkaar; dat doen ze vast beter dan acteren.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Julia Roberts krijgt ook mijn stem! Echt een kotswijf. Net als Sandra Bullock, beiden gedragen zich als nep-preutse nette dames, walgelijk gewoon.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Het is een presentatrice maar die mag ook weg van mij...Zarayda Groenhart. Vreselijk, wat is dat mens nep!
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik blijf het herhalen, Keira Knightley, waardeloos!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@Amity:
Gisteren gezien in een filmprogramma (interview)
Dat was schrikken, ze zag er helemaal uitgemergeld uit.
(Al was ze nooit echt 'gevuld'natuurlijk)
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Angelina Jolie; Ze heeft weinig rollen met echt Inhoud. Ze wordt grotendeels geplaatst door haar looks. Maar dit wordt langzamerhand overgenomen door Megan Fox en Katherine Heigl (de laatste heeft het meeste inhoud IMO).
Fran Drescher; Haar stem 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Megan Fox lastig te zeggen omdat ze toch een behoorlijke n00b is.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dan ga ik toch ook voor Megan Fox, vreselijke 'actrice'. Oh ja en Danneel Harris 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Wat is er irritant aan Scarlet Johannson?
Aapje81
-
- 2227 berichten
- 5186 stemmen
Renee Zelleweger schiet me als eerste te binnen. In het merendeel van haar films zou ik haar het liefst naar 2 minuten al wurgen maar naar de maan schieten is zeker een goed alternatief.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@IcU:

(met gevaar dat er iemand "heiligschennis!"gaat roepen...)
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Julia Roberts is een Godin! Ze is gezegend met een prachtig lichaam!