- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ik kan niet tegen Gene Hackman. Ik heb echt een hekel aan zijn acteerwerk. Ik ken dan ook bijna alleen die 'klootzak' rollen van hem. Slecht is Gene niet, maar ik knijp graag een oogje dicht als ik hem op het witte doek zie.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
ik mag mario van peebles niet echt
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Nick Nolte...weet niet eens waarom... mag hem gewoon niet zelfs niet in Cape fear en Nightwatch.
Auw! Nick Nolte. Die was ik helemaal vergeten (is maar goed ook).
Verder:
Tommy Lee Jones
Kevin Spacey
Seann William Scott
Josh Hartnett
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Sorry remorz.
Een combinatie van slechte stem, foute uitstraling, verkeerd hoofd, brr... en ... 'engheid'.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Geweldige argumenten, doe ik je niet na! 
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Sorry remorz.
Een combinatie van slechte stem, foute uitstraling, verkeerd hoofd, brr... en ... 'engheid'.
maar vind je hem dan ook slecht acteren....?
Captain Pervert
-
- 4644 berichten
- 2099 stemmen
Ja inderdaad, wat is er mis met Kevin Spacey.
Als we naar uiterlijk gaan kijken: DeNiro heeft een smerige steenpuist en Al Pacino is een kabouter.
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Ja, ik vind hem ook slecht acteren. Hij acteert 'irritant'.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
'k Snap niet dat in zeven pagina's 'slechte acteur noemen', nog niet één keer Will Smith is genoemd.
Die kan ik echt in geen enkele rol serieus nemen.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ik kan hem nu niet echt slecht noemen. 
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Ik krijg het voornamelijk van ben affleck met al zen feel good films, ik krijg er echt iets van 
De Vries
-
- 97 berichten
- 1778 stemmen
Ik krijg het voornamelijk van ben affleck met al zen feel good films, ik krijg er echt iets van 
Zeker in combo met Matt Damon, niet uit te staan gewoon
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
'k Snap niet dat in zeven pagina's 'slechte acteur noemen', nog niet één keer Will Smith is genoemd.
Die kan ik echt in geen enkele rol serieus nemen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik kan hem nu niet echt slecht noemen. 
Ik neem aan dat dit een reactie op 'Will Smith' is?
Wel, de echt slechte acteurs zijn natuurlijk doorgaans de hele onbekende acteurs, of van die soaphuppelkutjes en -lulletjes, maar in dit topic lijkt het me te gaan om slechte 'bekende/grote' acteurs.
En dan vind ik mister Will 'cool' Smith toch wel één van de slechtste.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ach, hij doet het best goed. Beter dan de gemiddelde slechte 'bekende/grote' acteurs. In veel films waar hij in speelt past hij perfect, vaak zijn dat ook films die geen ijzersterke acteerprestaties nodig hebben.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Nou zou ik het toch maar zeggen dan, aangezien dit forum heet: wat vind jij een slechte acteur. Mijn mening geeft veel ophef ik weet het maar daar gaat die dan. Al Pacino jaja mensen ik vind Al Pacino niet goed. Sorry
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Je wordt naar je mening gevraagd, dus heb je het volste recht die te presenteren. Kun je ook aangeven waarom je hem niet goed vind?
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ja dat kan ik tenminste dat kan ik natuurlijk proberen. Maar ik heb die mening al vaker gegeven, en vaak reageren ze daar toch te heftig op. Ik vind Al niet goed om de volgende redenen:
Als ik hem in een film zijn rol zie spelen houd het mij concentratie niet. Ik vind hem niet overtuigend overkomen. Ik kijk niet graag naar zijn acteerwerk,het doet me niks. Als je nog meer redenen wilt weten, mag je daarom vragen.
Captain Pervert
-
- 4644 berichten
- 2099 stemmen
Maar ligt het dan niet meer aan het type film in plaats van aan de persoon Pacino?
Een vriend van mij is bijvoorbeeld van het type wat alleen aandachtig kan kijken naar American Pie enzo, voor de rest vindt hij films al gauw saai. 
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Nee sorry het ligt aan Pacino, want vind geen 1 film leuk met hem erin. Ik vind hem gewoon niet zo goed, alleen in scarface vind ik hem nog wel leuk. Maar verder geen goed acteur.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Ja dat kan ik tenminste dat kan ik natuurlijk proberen. Maar ik heb die mening al vaker gegeven, en vaak reageren ze daar toch te heftig op. Ik vind Al niet goed om de volgende redenen:
Als ik hem in een film zijn rol zie spelen houd het mij concentratie niet. Ik vind hem niet overtuigend overkomen. Ik kijk niet graag naar zijn acteerwerk,het doet me niks. Als je nog meer redenen wilt weten, mag je daarom vragen.
Ik vind je argumenten niet echt overtuigend. Maar het kan natuurlijk zijn dat je gewoon een onuitlegbare aversie jegens de man hebt (ik kan ook niet echt uitleggen waarom ik Ben Stiller zo irritant vind, het is gewoon zo), maar je pikt er wel één uit zeg...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ja ik weet dat ik er wel 1 uitpik, sorry haha maar ik kan er ook niks aan doen. Zijn acteerwerk overtuigt me gewoon niet.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ik vind niet alleen Al Pacino slecht hoor, het is niet dat ik hem de slechtste vind. En natuurlijk ligt het aan mij Diesel want het is mijn mening, dus ligt het niet aan Pacino, hij kan er niks aan doen dat ik hem niet zo goed vind. En ik respecteer jouw mening ook, ik kan begrijpen dat jij hem wel goed vind. Maar ik nou eenmaal niet, maar hij hoord niet bij de slechtste, ik vind hem alleen niet zo goed.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Nu is het "niet zo goed", daarstraks was het slecht. Overtuigen doe je zo niet.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Niet zo goed of slecht vind ik zowat wel hetzelfde.
Maar dat hij de slechtste is heb ik niet gezegd, en dat vind ik ook niet.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Niet zo goed of slecht is zowat hetzelfde? Ach, laat ook maar zitten. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
mag iemand zijn mening hier niet geven. hij onderbouwd hem toch.