• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.985 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.113 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Bronson speelt ook erg sterk in C'era una Volta il West.

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Mischa schreef:

(quote)

Waanzin. Als je bijv. The Indian Runner ziet, begrijp je dat Bronson gewoon een erg goed acteur is!

Zo heeft elke acteur wel een film waar hij beter in speelt. Maar als ik over het algemeen films zie van bronson zie vind ik het geen goeie acteur.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik heb The Indian Runner niet gezien en C'era una Volta il West alleen gezien toen ik klein was. Het zou dus best kunnen dat hij in deze films goed acteert maar in de death wishes en Breakout vind ik hem een slecht acteur, maar ieder zijn eigen mening.

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

In Breakout is hij inderdaad niet erg goed. En in de Death Wish films is hij alleen in deel 1 goed te pruimen. In de andere vier delen acteert hij beduidend minder, maar die zijn dan meer grappig dan grimmig (vooral deel 3) dus dat compenseert grotendeels.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Ik ga niet de voor de handliggende namen noemen.

Ik vind de volgende acteurs slecht die door de meeste wel goed worden gevonden:

Hugh Grant, vermijd al zijn films het liefst

Tom Hanks, totaal geen charisma en ik geloof nooit in de karakter die hij probeert te spelen

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Interessant.

Hugh Grant is steengoed; maar dan wel in dat ene typetje wat hij kan spelen. Ik vind hem elke keer weer slagen, maar hoop altijd hem een keer iets 'anders' te zien doen.

Iedere film met Tom Hanks is gewoon een andere aflevering in de reeks "de avonturen van Tom Hanks". Ook hij is niet heel veelzijdig. Ik vind al die Spielberg-Hanks jointventures ook vervelend worden, onderhand. Het wordt tijd dat Hanks zich van een heel andere kant laat zien. Een badguy, bijvoorbeeld! Hanks de goedzak kennen we nu wel, na 20 jaar.

braambes

• 559 berichten
  • 1356 stemmen

Captain Pervert schreef:

Interessant.

Hugh Grant is steengoed; maar dan wel in dat ene typetje wat hij kan spelen. Ik vind hem elke keer weer slagen, maar hoop altijd hem een keer iets 'anders' te zien doen.

Iedere film met Tom Hanks is gewoon een andere aflevering in de reeks "de avonturen van Tom Hanks". Ook hij is niet heel veelzijdig. Ik vind al die Spielberg-Hanks jointventures ook vervelend worden, onderhand. Het wordt tijd dat Hanks zich van een heel andere kant laat zien. Een badguy, bijvoorbeeld! Hanks de goedzak kennen we nu wel, na 20 jaar.

over de bad guy ding heb je zeker gelijk, maar ik vind niet dat je hem voor 'niet veelzijdig' mag verslijten, ik vind het ook erg dat je over tom hanks begint in een topic die over slechte acteurs gaat.

StarQ

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Drie slechte actrices: Jennifer Aniston, Lisa kudrow en Sara Jessica Parker. Die duiken steeds vaker in Hollywoodfilms op. Wat mij betreft blijven ze bij Friends en Sex ITC. Dan weet ik dat ik niet hoef te kijken.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Mee eens.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

soboer schreef:

Hugh Grant, vermijd al zijn films het liefst.

Ik ook.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

braambes schreef:

(quote)

over de bad guy ding heb je zeker gelijk, maar ik vind niet dat je hem voor 'niet veelzijdig' mag verslijten, ik vind het ook erg dat je over tom hanks begint in een topic die over slechte acteurs gaat.

Aangezien het topic luidt "Wat vind jij slechte acteurs" mag iedere acteur hier gewoon genoemd worden natuurlijk.

Angie

• 320 berichten
  • 33 stemmen

Ja zelfs Jack Nicholson

braambes

• 559 berichten
  • 1356 stemmen

ok wrm marlon brando niet dan

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

omdat je dan ziek bent

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

En als ik nou Johnny Depp helemaal niets vind, ben ik dan ook ziek?

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

Zuucht, zie je die smiley niet daarachter ofzo

Die smiley verduidelijkt het licht sarcastische tintje van diezelfde opmerking

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

En als ik nou Johny Depp helemaal niets vind, ben ik dan ook ziek met een smiley erachter?

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Acteren kun je goed doen en kun je slecht doen(goh). Het is natuurlijk te gek voor woorden als iemand Brando, Pacino, De Niro, Buscemi of Depp opnoemt als slechte acteur.

braambes

• 559 berichten
  • 1356 stemmen

mee eens

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12837 stemmen

Scarlet Johansson, niet zozeer omdat ze effectief slecht acteert, maar ik herken toch steeds weer "haar" in haar rollen. Misschien dat het ook wat aan de rollen ligt waar ze steeds in terechtkomt. Dat dom naïef pruillipje heb ik nu wel gehad.

Gebeurt me niet veel, maar na The Man Who Wasn't There is ze toch een actrice geworden waarvoor ik een film eerder zal mijden.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Vind anders dat hij behoorlijk geloofwaardig overkomt als vrouw .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mister_Pink schreef:

Acteren kun je goed doen en kun je slecht doen(goh). Het is natuurlijk te gek voor woorden als iemand Brando, Pacino, De Niro, Buscemi of Depp opnoemt als slechte acteur.

Volgens mij is iemand een slecht acteur vinden iets subjectiefs. Ook deze namen mogen genoemd worden natuurlijk. Het is natuurlijk onzin dat je bepaalde namen niet mag noemen. Maar om Buscemi en Depp nou te zetten bij acteurs zoals Brando, Pacino en DeNiro, dat vindt ik nou te gek voor woorden.

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

jassonn schreef:

(quote)

Aangezien het topic luidt "Wat vind jij slechte acteurs" mag iedere acteur hier gewoon genoemd worden natuurlijk.

Ik vind Tom Hanks niet slecht, alleen werd Hugh Grant genoemd als slechte acteur en dat wilde ik even relativeren door te vermelden dat Tom Hanks ook niet bijster veelzijdig is. Maar daarom niet slecht.

Onderhond schreef:

Scarlet Johansson, niet zozeer omdat ze effectief slecht acteert, maar ik herken toch steeds weer "haar" in haar rollen.

Dat hebben Hugh Grant en Tom Hanks nou ook.

Mischa

• 601 berichten
  • 2426 stemmen

Door mijn reactie op Charles Bronson raakte mijn aanvankelijke bijdrage aan dit topic een beetje ondergesneeuwd. Nog maar eens, dus:

Harrison 'kijk, ik doe een houten plank na' Ford

Jeremy_Sisto

• 535 berichten
  • 0 stemmen

Mister_Pink schreef:

Zou ik maar niks zeggen dan haha.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Zeg er maar wel wat van, Sisto.

Volgens mij is iemand een slecht acteur vinden iets subjectiefs. Ook deze namen mogen genoemd worden natuurlijk.
Tuurlijk mag dat. Ik geloof er niet in dat iemand die verstand van zaken heeft, die acteurs ooit "slecht" kan noemen.

Het is natuurlijk onzin dat je bepaalde namen niet mag noemen. Maar om Buscemi en Depp nou te zetten bij acteurs zoals Brando, Pacino en DeNiro, dat vindt ik nou te gek voor woorden.
Waarom? Ik vind Buscemi zelf de beste acteur die ik ken. Dat is nu juist subjectief.. Snap dat dan. Je spreekt jezelf nu ook heel erg tegen. Eerst zeg je dat goed-slecht subjectief is, en dan zeg je dat Steve en John niet bij Pacino, De Niro en Brandon horen. Tss..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij DeNiro, Pacino of Brando ok. Maar ik kan best begrijpen als je Depp niet echt goed vindt. Bij DeNiro, Pacino of Brando kan ik het ook niet begrijpen maar iemands anders perceptie kan totaal anders zijn.

Tuurlijk mag je Buscemi de beste acteur vinden dat vind ik ook van Watts en Franco alleen mag toch wel zeggen dat ik ze een beetje vindt misstaan tussen die 3 Al had mijn statement een sarcastische intentie.

Rob Schneider....ik wil hem echt nooit meer zien!!!!

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

Verklaar u nader svp... Ik vind die gast namelijk cool haha

De Vries

• 97 berichten
  • 1778 stemmen

Nick Nolte...weet niet eens waarom... mag hem gewoon niet zelfs niet in Cape fear en Nightwatch.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.