- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ja dat kan ik tenminste dat kan ik natuurlijk proberen. Maar ik heb die mening al vaker gegeven, en vaak reageren ze daar toch te heftig op. Ik vind Al niet goed om de volgende redenen:
Als ik hem in een film zijn rol zie spelen houd het mij concentratie niet. Ik vind hem niet overtuigend overkomen. Ik kijk niet graag naar zijn acteerwerk,het doet me niks. Als je nog meer redenen wilt weten, mag je daarom vragen.
Als je aandacht wilt hebben op dit forum moet je het vooral zo doen want er bestaat geen betere acteur als Pacino en met deze redenen kun je elke acteur wel als slecht omschrijven.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
mag iemand zijn mening hier niet geven. hij onderbouwd hem toch.
Blijkbaar niet, maarja ik kan er maar beter over ophouden.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Als je aandacht wilt hebben op dit forum moet je het vooral zo doen want er bestaat geen betere acteur als Pacino en met deze redenen kun je elke acteur wel als slecht omschrijven.
Ik hoef geen aandacht, ik geef gewoon mijn mening, daar is dit forum toch voor?
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Nee je mag van mij je mening geven, maar toch wil hiermee zeggen dat ik het heel vreemd vind dat jij Pacino slecht vind
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ik kan begrijpen dat je dat vreemd vind. Maar jij vind niemand beter als Al maar een ander weer wel, dat blijft verschillen per mening. Ik weet dat ik een uitzondering ben, en ik vind het gewoon moeilijk uit te leggen waarom ik hem niet goed vind. Maar ik heb het dus niet zo op Al Pacino. En ik weet dat veel mensen dat raar vinden, maar ik kan er ook niks aan doen. Ik kan het ook niet goed uit leggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
want er bestaat geen betere acteur als Pacino
Je doet alsof het een feit is pffffff. Jij vindt hem misschien de beste maar hij is niet feitelijk de beste acteur die bestaat
Wat een onzinnig statement.
Argumenteer eens waarom er geen betere is als Pacino...
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Je doet alsof het een feit is pffffff. Jij vindt hem misschien de beste maar hij is niet feitelijk de beste acteur die bestaat
Wat een onzinnig statement.
Argumenteer eens waarom er geen betere is als Pacino...
Al gelezen wat ik hier 2 regels boven zei??
Eerst lezen dan praten!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al gelezen wat ik hier 2 regels boven zei??
Eerst lezen dan praten!
Ik heb het over jouw statement. Je 2 regels van hierboven zijn niet relevant op wat ik opmerk. En waar blijft de argumentatie???
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Zoiets spreekt voor zich. Niets mis mee als iemand Pacino de beste vind.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij zei dat er geen betere als Pacino is hij zei het niet in een subjectief perspectief.
Er is ook niets mis met Pacino slecht vinden. Ieder zijn mening. Beetje tegenstrijdig, als je hem slecht vindt moet je het argumenteren en als je hem goed vindt spreekt het voor zich
Ik zou eens graag willen weten waarom hij feitelijk de beste is volgens tvb
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vind Al Pacino een geweldige akteur, maar als iemand (in dit geval Jeremy_Sisto) hem niks vind, vind ik dat hij het volledige recht heeft om dit ze zeggen.
Ik vergelijk Pacino nou even met Pulp Fiction. Zo'n beetje 99% van alle filmkijkers vind 'm geweldig, maar er zitten ook mensen bij die het niks vinden (ik bijvoorbeeld). Het moet niet zoiets worden van 'met moet' huppeldepup goed vinden.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Al Pacino een geweldige akteur, maar als iemand (in dit geval Jeremy_Sisto) hem niks vind, vind ik dat hij het volledige recht heeft om dit ze zeggen.
Ik vergelijk Pacino nou even met Pulp Fiction. Zo'n beetje 99% van alle filmkijkers vind 'm geweldig, maar er zitten ook mensen bij die het niks vinden (ik bijvoorbeeld). Het moet niet zoiets worden van 'met moet' huppeldepup goed vinden.
Daar ben ik het ook mee eens, en ik ben een zij haha.
Het is geen must Al Pacino goed moeten vinden.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Hij zei dat er geen betere als Pacino is hij zei het niet in een subjectief perspectief.
Er is ook niets mis met Pacino slecht vinden. Ieder zijn mening. Beetje tegenstrijdig, als je hem slecht vindt moet je het argumenteren en als je hem goed vindt spreekt het voor zich
Ik zou eens graag willen weten waarom hij feitelijk de beste is volgens tvb
Jij kunt echt niet lezen!!!!
Zoals ik hierboven al zei:
Hiermee wil ik dus zeggen dat ik het vreemd vindt dat zij die acteur zo slecht vind dus wil niet zeggen dat ik vind dat er geen betere acteur kan bestaan als Pacino!!!
Ik vind bijvoorbeeld ook Robert de Niro en Marlon Brando en Dennis Hopper zeker zo goed!!!
En hiermee bedoel ik dus dat deze acteurs hun rol zeer realistisch neerzetten.
Zo zijn er ook acteurs waar ik gewoon geen plezier aan heb om naar te kijken omdat het helemaal niet realistisch lijkt waar het bij andere acteurs wel realistisch lijkt: Dan heb ik het over gezichtsuitdrukkingen in bepaalde situaties die goed zijn en niet overdreven of nep. Op wat voor toon iets gezegd wordt enz. Hoe hij een zeer realistisch karakter speelt in films. En dus niet alleen Pacino kan dit maar ook acteurs zoals die ik hierboven noemde en er zijn er nog meer. Ik ga ze niet allemaal opnoemen.
Dus Naomi Watts ik hoop dat het duidelijk is voor jou, want anders weet ik het ook niet meer ik kan op dit forum niet in gebaren taal tegen je spreken, als dat een betere manier zou zijn.
Ik had het misschien beter op een andere manier kunnen zeggen dat ik het vreemd vond dat ze Pacino zo slecht vond maar dan weet je het nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij zegt dat ik niet kan lezen? Volgens mij citeerde ik een ander statement van jou. Zij zei ook dat zij niet die realiteit ziet in zijn spel. Niet iedereen heeft dezelfde perceptie en dat is gewoon een verklaring als je iets vindt.
Je zei toch echt letterlijk dat er geen betere acteur bestaat als Pacino maarja ik kan niet lezen.
Mag je mij vertellen wat ik anders hieruit op moet maken 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Daar sluit ik mij bij aan.
Engel
-
- 33 berichten
- 11 stemmen
Ik ook. Ik vind pacino een erg goede acteur, maar persoonlijk spreekt hij me niet echt aan. Iedereen heeft z'n voorkeuren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Ik sluit me meer aan bij dat andere voorbeeld, Pacino is voor mij namelijk wel de nummer 1 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Antonie "ik vind mijzelf de allerbeste acteur" Kamerling
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
Ik irriteer me altijd mateloos aan Owen Wilson
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Daniel Kublbock mag van mij een dezer dagen wel sterven.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Na from justin to kelly probeert nog een hopeloze idols-kandidaat faam te maken in de filmwereld. En we zien weer hoe die droom regelrecht de hel in belandt.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
Josh -ik-weet-wel-dat-veel-mensen-mij-een-hunk-vinden,-en-ik-weet-
ook-wel-dat-ik-dat-ben,
-maar-ik-doe-net-alsof-ik-zo-helemaal-niet-gezien-wil-worden,-
-zodat-mensen-mij-serieus-nemen-als-acteur,
-al-kan-ik-absoluut-niet-acteren.- Hartnett.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Of Orlando Bloom, de vleesgeworden Pinokkio
braambes
-
- 559 berichten
- 1356 stemmen
Keanu Reeves is extreem slecht, wonder boven wonder is zijn talentloos acteren hetgene wat hem zo geniaal maakt in de rol van Neo
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Keanu Reeves is idd verschrikkelijk net als Matt Damon
Engel
-
- 33 berichten
- 11 stemmen
Salma Hayek, hoewel ze het wel schijnt te kunnen als je kijkt naar haar rol in 'Frieda'. Aan de andere kant vond ik de oscar alsnog sterk overdreven en onverdiend.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Een Oscar voor Salma Hayek?
Ze was er wel voor genomineerd maar Nicole Kidman ging er met het beeldje vandoor voor haar rol in The Hours 
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Goed dat dat gebeurde. Julia Roberts won er één voor Erin Brockovich, maar ik vond anderen beter acteren. Ellen Burstyn bijvoorbeeld.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
verschrikkelijk net als Matt Damon
Ik vind hem juist altijd nog wel goed.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Matt Damon is idd geen slechte acteur.