- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?

Dk2008
-
- 11040 berichten
- 760 stemmen
Lijkt me sterk dat alle zangers/zangeressen die in films zijn te zien en dat zijn er nogal wat, een acteeropleiding hebben gevolgd.

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Zo is dat. Heb je in een film gespeeld, dan mag je hier geslachtofferd worden!

Pacino88
-
- 608 berichten
- 1467 stemmen
Orlando Bloom
Ben Affleck
Russel Crowe kan dus echt wel veel emoties tonen in films, dat plaatje slaat dus nergens op. Enige waar die leuk bij was is en blijft Steven Seagal. En dat meisje uit Twilight is de vrouwelijke versie.

noerej
-
- 8 berichten
- 10 stemmen
Ben Affleck.
Ik heb Argo niet willen zien omdat hij de regisseur is.

JacoBaco
-
- 10568 berichten
- 2378 stemmen
Ik heb nog steeds een antipathie tegen Will Smith en zijn acteren vind ik slecht.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Will Smith en zijn acteren vind ik slecht.
Kijk deze scène eens en probeer zijn acteren dan nog eens slecht te noemen.

JacoBaco
-
- 10568 berichten
- 2378 stemmen
Ok, nu heb ik alleen nog maar een antipathie tegen hem en vind ik het dus jammer dat hij zo'n 20 jaar geleden zijn hoogtepunt had.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat niveau van toen heeft hij inderdaad nooit meer geëvenaard.

mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Ok, nu heb ik alleen nog maar een antipathie tegen hem en vind ik het dus jammer dat hij zo'n 20 jaar geleden zijn hoogtepunt had.
Persoonlijk denk ik daar anders over,maar ik vind jouw bericht zo grappig.

JacoBaco
-
- 10568 berichten
- 2378 stemmen
ik vind jouw bericht zo grappig.
Ik hoop dat Will Smith dat ook vindt.

Dk2008
-
- 11040 berichten
- 760 stemmen
Is slecht ook irritant (want daar is ook een topic van). Film >> Cast en crew >> De meest irritante acteur
Ik let niet op goed of slecht. Je hebt acteurs die kunnen leuk spelen en andere weer niet. Er zijn eigenlijk in verhouding maar weinig acteurs, van dat ik zeg, leuke acteur is dat. Daarom is het ook zo moeilijk om een lijstje te maken met favoriete acteurs en dat je daar veel films van hebt gezien. Je hebt ook vervelende (irritante) acteurs/actrices maar die hoeven niet slecht te zijn met hun acteren.

Stevil
-
- 11 berichten
- 387 stemmen
Slechtste acteur : Steven Seagal
Slechtste actrice: Pamela Anderson