• 12.906 nieuwsartikelen
  • 168.990 films
  • 11.072 series
  • 31.727 seizoenen
  • 629.182 acteurs
  • 196.119 gebruikers
  • 9.176.759 stemmen

Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005)

zoeken in:

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Hoe kunnen Ewan McRegor en Co in godsnaam voluit acteren als ze bijna de hele tijd voor Blue Screens staan...

Acteurs zoals McGregor en McDiarmid maakt het niet zoveel uit of ze voor een blue screen staan of niet, Christensen en Portman acteren minder omdat ze gewoon geen goeie acteurs zijn.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Kaffeefiltjer schreef:
de special effects in de nieuwe films waren té,
de ziel was een beetje verdwenen vind ik.

Je hebt gelijk.

Begrijp me goed ik vond Revenge of the Sith een geweldige film, maar sommige scènes vond ik een ramp qua special effects...

Bijvoorbeeld die scène op Mustafar: Toen Anakin en Obi-Wan vochtten op die afgebroken vleugel boven de lava. En bijvoorbeeld de Buzzdroids bijvoorbeeld aan het begin van de film, en die liftschacht etc. etc. Helemaal overdreven vond ik de scène aan het begin waar dat Trade Federation Ship afbrak en Anakin dat liet landen . Alleen de muziek vond ik vet daarbij .

Kaffeefiltjer

• 543 berichten
  • 0 stemmen

J.S. schreef:

Acteurs zoals McGregor en McDiarmid maakt het niet zoveel uit of ze voor een blue screen staan of niet, Christensen en Portman acteren minder omdat ze gewoon geen goeie acteurs zijn.

Ik had ergens gelezen dat je wanneer je voor BlueScreens staat je maar weinig bewegingen kan permitteren.

Zombie Crew

• 9 berichten
  • 4 stemmen

Is het eigenlijk iemand opgevallen in SW 6 als Luke na het grote "gevecht"bij dat kampvuur zit en hij de geesten van Yoda, Obi Wan en Anakin ziet, er bij de ge-remasterde versie Christensen is in geplakt?

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Zombie Crew schreef:

Is het eigenlijk iemand opgevallen in SW 6 als Luke na het grote "gevecht"bij dat kampvuur zit en hij de geesten van Yoda, Obi Wan en Anakin ziet, er bij de ge-remasterde versie Christensen is in geplakt?

Ja, ik heb een foto op internet ervan gezien, ik vind het een beetje jammer allemaal die geremasterde versies.

Het schijnt dat Jay Laga'aia ook enkele stemmen van stormtroopers en de stem van Boba Fett opnieuw heeft ingesproken in de oude films.

Ian Mc Diarmid is ook geremasterd in The Empire Strikes back, het hologram van de oude keizer is vervangen door hem.

brimbram

• 67 berichten
  • 44 stemmen

L. luchtloper schreef:

(quote)

Ja, ik heb een foto op internet ervan gezien, ik vind het een beetje jammer allemaal die geremasterde versies.

Het schijnt dat Jay Laga'aia ook enkele stemmen van stormtroopers en de stem van Boba Fett opnieuw heeft ingesproken in de oude films.

Ian Mc Diarmid is ook geremasterd in The Empire Strikes back, het hologram van de oude keizer is vervangen door hem.

das toch mooi gedaan dat die scene met de keizer nu perfekt aansluit met alle delen.alleen dat van annakin in het eind van rtotj is voor fans misschien storend .maar ik vond dat hij stierf toen hij darth vader werd,en dan is het wel passend als hij als jonge annakin als geest terug keerd.en dus niet als oude annakin die opeens van zijn brandwonden af is

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

George Lucas heeft is gezegd dat hij geen Star Wars films meer gaat maken, maar zo te zien wel series en tekenfilms.

http://www.starwars.com/video/view/000478.html

voor degenen die graag naar de nieuwe tekenfilms wil kijken, alhoewel het eigenlijk geen tekenfilm is

banaan343

• 7 berichten
  • 19 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.