• 12.446 nieuwsartikelen
  • 166.946 films
  • 10.789 series
  • 31.050 seizoenen
  • 624.882 acteurs
  • 195.364 gebruikers
  • 9.131.827 stemmen

Hoe liep het ook alweer af? (Indian and the Cupboard)

zoeken in:

Scorpio

• 10 berichten
  • 7 stemmen

Ik herinner me een film 'Indian in the cupboard'...

Ik kan me eerste helft nog herinneren, maar hoe liep het verder af in tweede helft?

Kan iemand mij helpen?

Jorn

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb de titel even in de topicnaam gezet, dan kunnen mensen beter beslissen of ze het topic wel of niet willen lezen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een beetje sneller dan gezegd, maar vooruit. Het einde is zeer eenvoudig: Nadat de cowboy werd verwond door een pijl van de indiaan (door een ruzie), wordt deze verzorgd door de soldaat uit 14-18, waarna hij snel geneest. De indiaan spreekt dan met Omri (het jongetje) over zijn heimwee naar huis en naar zijn familie en vrienden. Daarop zet Omri de indiaan en de cowboy terug in het kastje waarop ze weer normaal worden. Daarna schakelt men onmiddelllijk over naar de school, waar Omri net het laatste deeltje van het hele verhaal voorleest aan de klas... en hij leefde nog veel en had lange kinderen... The End... zucht

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.