- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
(Alleen?) In de VS, maar toch.
VOD aanbieders beginnen steeds meer op de oude kabelmolochen te lijken.
En de abonnementsprijs kan straks vast weer omhoog...
Ik vond het op HBO Max ook al een doorn in het oog al die live sport dingen.
En ondertussen verwaarloosden ze het filmaanbod zwaar. Ik heb daarom HBO Max dus vorige maand opgezegd.
Ik vind het maar een kwalijke trend.
Schoenmaker houd je bij je leest.
Nou is het filmaanbod op Netflix vooralsnog voldoende aansprekend en actueel, maar ik heb er een hard hoofd in voor de toekomst.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Streamingsucces begint in de bioscoop, beginnen steeds meer studio’s nu te beseffen | De Morgen
Een paar jaar geleden dachten mediabonzen nog dat bioscoopfilms weinig bijdroegen aan het succes van hun streamingdiensten. Nu zijn velen de tegenovergestelde mening toegedaan. ‘Het zijn krachtige aantrekkingspolen.’
centurion81
-
- 2066 berichten
- 1986 stemmen
Gister een maandje Canal Plus genomen, was nog bezig met een serie op Viaplay, waar ik met mijn ouders meeliftte maar die hadden Viaplay opgezegd, en Canal Plus had deze overigens zeer goede serie (Halt or Catch Fire) ook.
Maar ben ook even door het aanbod op de dienst gegaan en dit is wel de allerschraalste streamingdienst ooit. Weinig aanbod, weinig uniek aanbod, weinig heel goed aanbod en de helft van de series lijkt van Viaplay geleend te worden (ziy zelfs een logootje van Viaplay bij). Als klap op de vuurpijl is het aanbod alleen in Full HD.
Het kost dan ook maar 4,99 per maand maar voor dat geld neem je beter Prime Video dunkt me:)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Film1 maakt tegenwoordig ook onderdeel uit van de Canal+ groep. Heeft misschien net iets beter aanbod.
Jammer alleen van de brakke app waarbij je idioot vaak opnieuw moet inloggen.
Ik heb Film1 gelukkig gratis in mijn Ziggo pakket, ik zou er ook niet gauw voor willen betalen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Netflix homepage van vandaag:
Ze zijn die WWE rommel echt aan het pushen. 
Ik heb er niets mee. Bizar dat ze hun hele layout er mee verneuken.
Een andere ergernis is dat Netflix na al die jaren me nog steeds films aanraad die ik al heb gezien en waarbij ik een duimpje omhoog heb gedaan. Dus dat zouden ze er makkelijk uit kunnen filteren of even met een andere kleur kunnen aangeven ofzo.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik heb dat nog niet gezien, die WWE rommel. Kennelijk denkt het algoritme dat jij dat wel mooi vindt 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja geniaal algoritme! 
Ik zie het nu niet meer staan gelukkig. Waarschijnlijk was dit dan een test:
https://www.netflix.com/account/security]Beveiliging account - Netflix
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Werkt helaas niet als je al een actief abonnement hebt.
"Helaas kom je niet in aanmerking voor deze aanbieding."
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Dat zou ik me ook iets verbaasd hebben, maar ik snap dat je het probeert 
Uiteraard kun je je abo pauzeren en 4 maanden gratis kijken op een nieuw account op een ander mailadres, als je niet vies bent van een workaround.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Haha ja, ik had al zo'n vermoeden. 
Ja workaround doe ik eigenlijk nooit. Ik ben trouw aan MUBI dus dan voelt het ook een beetje fout en ik heb een meekijker.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik doe het ook niet, ik betaal 35 euro per jaar als vroege klant, dus daar blijf ik lekker vanaf. Ik kijk overigens niet heel veel op Mubi, dus zie mezelf ook een beetje als donateur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik doe het ook niet, ik betaal 35 euro per jaar als vroege klant, dus daar blijf ik lekker vanaf. Ik kijk overigens niet heel veel op Mubi, dus zie mezelf ook een beetje als donateur.
Wow, dat is wel heel voordelig.
Ik had ook een leuke korting, maar mijn abonnement is toch per 2025 overgegaan op de gangbare prijs...
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Mijne loopt via Apple en wordt steeds verlengd voor het bedrag waar ik me destijds voor abonneerde, inmiddels een erg goede deal
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mijne loopt via Apple en wordt steeds verlengd voor het bedrag waar ik me destijds voor abonneerde, inmiddels een erg goede deal
Ja dat is wel bijzonder he. 
Had ik het geweten...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
https://i.ibb.co/Fkx89ztW/image.png
Kennelijk zit ik (ruim) op level 3, maar: Wegens drukte kun je je keuzevoordeel momenteel niet wijzigen. Probeer het later opnieuw. Al die Hollanders duiker er weer massaal bovenop hoor 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mooi aanbod! 
Ik heb via Ziggo + Hollandse Nieuwe bundelvoordeel en gratis Skyshowtime. En van Ziggo heb ik ook gratis Film1.
Ziggo is een van de duurste maar door de voordelen is het nog net te doen.
Iets zegt me dat je niet voor ESPN compleet gaat.