menu

Film / Genres en landen / Waargebeurde 'feel-good-movies'

zoeken in:
Goededag dames en heren,

Ik ben opzoek naar waargebeurde feel-good-movies zoals bijvoorbeeld Invincibile(Mark Wallberg) of Gridiron Gang (Dwayne Johnson aka The Rock).

Ik vind nauwelijks van deze films ik weet ook niet of er erg veel van gemaakt zijn maar als iemand hier een paar titels zou neer zetten zou dat geweldig zijn.

Into The Wild

Remi
- Boogie Nights
- Ed Wood
- Ray

Halcyon schreef:
Into The Wild

Hij gaat daar toch dood?

Madecineman (moderator)
The World's Fastest Indian.

veron35
Walk the Line
(deels waargebeurd) Adaptation.

Adaptation vind ik persoonlijk niet echt feel-good en bovenal is hij niet waargebeurd

Walk The Line, feel-good? Laat me niet lachen.
Into The Wild is hierin wel veruit de strafste vind ik.

Mescaline (moderator)
Even over boogie nights.. mensen die deze dvd besteld hebben.. hebben jullie de dvd al in huis.. of is tie nog steeds in bestelling..?

Moet eerlijk zijn, aantal van die films heb ik al gezien.

Into The Wild
The Worlds Fastest indian(wat een geweldige film)
Walk The line

Maar waar ik ook voornamelijk opzoek naar ben is dus mensen wat helemaal niks zijn, Zoals Invincibile bv en dat ze het maken. Maar het liefst wel waar gebeurd want een succesverhaal wat niet waargebeurd is kan ik zelfs nog bedenken.:P

In ieder geval alvast bedankt voor de titels die zijn langsgekomen.

The Straight Story van Lynch lijkt me helemaal in de beschrijving te passen.

Chainsaw (moderator)
October Sky

Gast
geplaatst: vandaag om 08:07 uur

geplaatst: vandaag om 08:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.