• 13.044 nieuwsartikelen
  • 169.503 films
  • 11.117 series
  • 31.827 seizoenen
  • 630.159 acteurs
  • 196.312 gebruikers
  • 9.177.716 stemmen

Shoq-docs

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3277 stemmen

Ik ben op zoek naar zogeheten shoq-docs. Documentaires over waargebeurde dingen die nogal vreemd zijn. En dan wil ik liefst het onderwerp mystery. Dingen die bovennatuurlijk zijn en die ze dan gaan onderzoeken. En als iemand mij nog andere docu's kan aanraden dan hoor ik dat graag

mikey

• 28874 berichten
  • 5090 stemmen

In de jaren 70 schijnt er een goede sjok-dok gemaakt te zijn, die heet ' Meat' maar deze is nergens te vinden. Dat gaat over een kippenfarm of zo. Verder weet ik weinig van dit genre, behalve het bestaan van traces/faces of death en killings in america en dat soort producties.

mikey

• 28874 berichten
  • 5090 stemmen

Mr Confused

• 1714 berichten
  • 6457 stemmen

De Mondo Cane films en de documentaire films This is America (Crazy Ridiculous American People, jabberwalk). Helaas niet echt over bovennatuurlijke dingen maar toch zeker het bekijken waard.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.