menu

Film / Genres en landen / Disney vervolgfilms

zoeken in:
Angrod_Pallanén schreef:
Soom, volgens mij doelt Rianneke op een vervolgfilm van B&B, dat die nooit beter kan zijn dat het origineel. Of begrijp ik jou nu verkeerd?
Geen idee, Manju... Ik weet ook niet echt wat Rianneke precies bedoelt...

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

Soom, volgens mij doelt Rianneke op een vervolgfilm van B&B, dat die nooit beter kan zijn dat het origineel. Of begrijp ik jou nu verkeerd?

Ja dat bedoel ik
Er kan geen betere vervolgfilm zijn van de originele Beauty and the Beast.

Zijn er al releasedatums voor de sequels van Brother Bear 2 en Fox and the Hound 2?

Pieter Montana schreef:
Eerste foto's van The Fox and The Hound 2(Frank en Frey 2)

Meer foto's te vinden hier.

IcU
Het houd maar niet op met die vervolg films. Puur om het geld.

De beste sequel tot nu toe is voor mij The Lion King 3 (3.5*) en Tarzan II (3*)

Voor de rest allemaal onvoldoendes.

L. luchtloper
De reddertjes in kangarooland vond ik vet in mijn jeugd, in Australië, met krokodillen, vette natuur enzo

Montana is die vergeten, hij stemde 4.0 daarvoor

Angrod_Pallanén schreef:
Montana is die vergeten, hij stemde 4.0 daarvoor

Heb het eigenlijk nooit aangezien als een vervolgfilm.Aangezien dat deze beter was dan het origineel.

Ja, ik vergeet die ook altijd omdat hij een classic is evenals Toy Story 2 omdat die van Pixar is, maargoed. The Lion King 3 vind ik het slechtse Disney vervolg ooit.

De trailer van Cinderella III

Walgelijk, verschrikkelijk, een nieuw level van uitbuiting. Hoe halen ze het in hun achterlijke belachelijke hoofd om een sprookje zo onderuit te halen!

Angrod_Pallanén schreef:
Walgelijk, verschrikkelijk, een nieuw level van uitbuiting. Hoe halen ze het in hun achterlijke belachelijke hoofd om een sprookje zo onderuit te halen!
Waarom? Nou, zoals je zelf al zegt, geld, een manier om mensen aan het werk te houden. Ze moeten toch wat doen... En bovendien is het niet de enige sequel na de sequel . Disney heeft ook het verhaal van de Lion King helemaal uitgemolken. Na Simba's pride hebben ze nog even bedacht dat het wel leuk zou zijn dat Timon en Pumbaa er al waren bij de geboorte van Simba.. Wat ik wel vergezocht vond..

Die film heb ik ook heel vrolijk een 0.5 gegeven als Lion King liefhebber. Kan me ook niet voorstellen hoe dit ooit iets serieus kan worden. Slaat toch helemaal nergens op? Deel 1 ging over je dromen waarkomen deel 2 over hoe ze daadwerkelijk uitkomen en dan gaat deel 3 over als ze niet uitkomen?

Weer een spoof

Tinkerbell and the Ring of Belief.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/95/Tinkerbellringofbelief.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Wordt verwacht in November 2007.

Dus een film van de "Fairies" reeks. Niet zo heel erg, als je bedenkt dat de serie goed verkoopt als strips en merchandising (schrijf je dat zo?) dus er ook wel aandacht aan de film zal worden besteed.

ik ben 13 jaar en ik heb bambi en de grote prins gezien en ik moet zegge ik vond hem mega hij is mooier dan de eerste,ik moet eerlijk zijn het is maar een tekenfilm maar ik 2x tranen gevloed,
het is echt mooi en zielig en niemand is te kort want ik een klein stukje in zijn droom zie je de moeder terug en het lijkt zo echt.

Ik vind het wel leuk dat er een film van Tinkerbell komt.
Ze was altijd mijn favorite elfje.
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
Naam vind ik zowieso al wat hebben

Slechste vervolg die ik tot nu toe gezien heb is Lady And The Tramp 2.... dat was echt niks.

Er schijnt ook een Little Mermaid 3 te komen... Nee, nee, nee, ze moesten die mensen die dat zó uitmelken echt een lesje in originaliteit geven!

Of gewoon een flinke trap zodat ze niet alleen geld in hun ogen zien.

Maar er komt idd een TLM3. Hoe of wat weet ik niet.

Zowel de Tinkerbell-film als de TLM3 (Ariel's Beginning) blijven kampen met problemen. Zo zal de Tinkerbell-film pas een jaar later uitkomen, wie weet zelfs pas in 2009. Voor TLM3 geldt ook hetzelfde, hoewel er eigenlijk al van beide films al lang trailers beschikbaar zijn.

Misschien gaan ze daar een beetje ver mee vind ik...ik bedoel...het vervolg is altijd slechter.

Pirates of the Caribbean 3 was geniaal

Pirates of the Caribean 3 was als een vat met rum vol gaten, lijkt mij meer een goede beschrijving.

Wel rum die uitermate goed smaakte dan!

Vond Pirates 3 echt goed geslaagd maar daar zijn heel en nogmaals héééééééééééééééél verschillende meningen over!

serpico schreef:
Wel rum die uitermate goed smaakte dan!

Wat er overbleef nadat het grootste deel uit de gaten was weggestroomd wel.

Maar genoeg van dit soort vage metaforen

Ik wilde nog zeggen dat er veel meer te proeven valt dat alleen de overgebleven rum, maar je hebt gelijk .

IveLoveMovies
Ok ik vondt deze echt niet goed:

- Little Mermaid II: Back to The Sea

wel goed:

- Bambi II
- Rescuers Down Under
- Pocahontas II

Alleen mogen ze nu kappen met die vervolgen en is denken welke films hier nog niet zijn uitgeven.

Ps: Montana kamp met en erge achterstand van mijn Disney DVD's ik denk dat ik er en +/- 140 tal bezit en dat ik er nog maar 35 van gezien heb

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.