menu

Film / Genres en landen / Engelen, hemel en aarde

zoeken in:
Ik ben op zoek naar degelijke titels waar engelen, de hemel en dergelijke zaken een belangrijke rol spelen.

Voorbeelden zijn onder andere Angels in America, Discovery of Heaven, Der Himmel über Berlin en de Amerikaanse remake hiervan City of Angels.

Ben benieuwd of er veel titels in dit plaatje passen!
Alvast bedankt!

The Prophecy, In Weiter Ferne, So Nah!, It's a Wonderful Life en The Bishop's Wife.

Bedankt, tof! The Prophecy is een triologie (een beetje B-film, maar oké, en nog twee nageboortes) en In Weiter Ferne, So Nah! is een vervolg van Der Himmel über Berlin, ook van Wim Wenders. Dus ik heb wat titels om te bekijken! Iemand nog meer suggesties?

Leuk topic!

Erg de moeite waard vond ik The Five People You Meet in Heaven. Een boekverfilming naar het boek van Mitch Albom... het is een miniserie van HallMark, met uitstekend acteerwerk van Jon Voight, Ellen Barkin en Jeff Daniels.

Constantine
Little Nicky

Dogma en het zeer mooie After Life van Kore-Eda.

Malick
Terrence Malick.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.