menu

Film / Genres en landen / Sandalenfilms

zoeken in:
Een term die je regelmatig hoort vallen.

Wat houd het eigenlijk in? Wat zijn de must-see's?

Wat het inhoudt

Clash of the Titans (1981 en 2010), Jason and the Argonatus (1963 en 2000), Passion of the Christ, Ben-Hur, Gladiator, Attila the Hun, Spartacus, Alexander, Troy, Helen of Troy en The Odyssey. Dit zijn de aantallen die even in me opkomen.

Voor de rest stikt het vol van de filmlijsten op Google

Ik zat hier net wat pagina's te bekijken of ik nog wat thema's tegen kwam die mij interessant leken.
Tot dat mij op pagina zeven wat opviel, namelijk 3 topics die volgens mij gewoon 1 topic hadden kunnen zijn.
Het gaat om de volgende 3 topics: Films Romeinse Rijk, Films over Romeinen en deze Sandalenfilms.
Zou iemand mij anders kunnen uitleggen wat het verschil is tussen deze 3 want voor mij vallen ze onder de Sandalenfilms.
Op pagina 9 staat ook nog "Griekse" Films ook dit zou ik onder Sandalenfilms laten vallen.
Maar omdat er zowat niet meer op gereageerd word ( laatste bericht van Griekse films is uit 14 mei 2008)
zou ik zeggen:" waarom niet alles onder een topic Sandalenfilms laten vallen?"
Zo hou je het op genres en landen ook overzichtelijker. M.I. zijn er nog wel meer topics overbodig. Bijvoorbeeld: Films over/tijdens de Amerikaanse burgeroorlog (pagina 5) en Amerikaanse burgeroorlog/onafhankelijkheidsstrijd (pagina 9). Dit had ook een topic kunnen zijn : Amerikaanse burgeroorlog.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.