menu

Film / Genres en landen / Films over ontvoering

zoeken in:

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jqjGJ6M_e0A

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kidnep (2015) - vanaf 22 april in de bioscoop

HALVE TAMME.

hoe zet ik die hyperlink erbij?

Bericht - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl (bij opmaak)

calimer@
Ik bedoel zoals kappeuter hierboven deed met 600 Millas. Ik zit nu op de iPad en dan lukt het vaak niet.
Dank Mochizuki maar daar had ik al gelezen.

HALVE TAMME.
@ calimer@

Als je op de pagina bent van de desbetreffende film, dan ga je naar de bovenste balk toe
op jou scherm, links van het scherm kan je op vorige of vooruit drukken en rechts heb je
de balk, die kopieer je en plak je dan bij jouw bericht.

Changeling (2008).

Als je je bericht verwijderd, dan kan je het even opnieuw proberen .

Succes.

calimer@
HALVE TAMME. schreef:
@ calimer@

Als je op de pagina bent van de desbetreffende film, dan ga je naar de bovenste balk toe
op jou scherm, links van het scherm kan je op vorige of vooruit drukken en rechts heb je
de balk, die kopieer je en plak je dan bij jouw bericht.

(quote)

Als je je bericht verwijderd, dan kan je het even opnieuw proberen .

Succes.

Doe ik dan ga ik eerst achter de vaste computer THX

calimer@
Changeling

Het is dus een URL en tijdens het bewerken van dit bericht had ik een quote gebruikt en toen zag ik hoe het moest

HALVE TAMME.
Hoppa gelukt!!!
Het is dus een URL.
Yep, maar een korte uitleg is niks aan toch .

calimer@ schreef:
Dank Mochizuki maar daar had ik al gelezen [...]

Het is dus een URL en tijdens het bewerken van dit bericht had ik een quote gebruikt en toen zag ik hoe het moest
Het staat toch precies op de pagina die ik linkte

Er staan de icoontjes boven het bericht venster trouwens - met de url.

calimer@
HALVE TAMME. schreef:
Hoppa gelukt!!!
(quote)
Yep, maar een korte uitleg is niks aan toch .

Idd maar enige ervaring met de computer moet je wel hebben en weten hoe die haken [ en / en url werken. Gelukkig heb ik die ondanks mijn pensioengerechtigde leeftijd.

HALVE TAMME.
Hahahaha .

Fijne avond.

calimer@
Mochizuki Rokuro schreef:
(quote)
Het staat toch precies op de pagina die ik linkte

Er staan de icoontjes boven het bericht venster trouwens - met de url.

Ja klopt en achteraf had ik mijn eerste bericht niet moeten verwijderen maar aanpassen. Hartstikke bedankt . Op de iPad lukte het niet en moest ik me even verplaatsen naar mijn bureau.

calimer@
In 2013 werd bekend gemaakt dat er een film zou komen over de twaalfjarige Moira Anderson welke in 1957 verdween uit Coatbridge, een stadje dichtbij Glasgow. Ze is sindsdien nooit meer gezien. In het Nederlands heet het boek: ‘Het einde van de onschuld’ geschreven door Sandra Brown. Op de Engelstalige Wikipedia lees ik dat er inderdaad plannen waren voor een feature film over deze ontvoering. Hoe weet je of die film er is en of ooit komt?
p.s. Het woord feature film moest ik wel even opzoeken en betekent avondvullende film, maar dat wisten jullie hier vast wel.

HALVE TAMME.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=BdfYrnOdKMw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

600 Millas (2015) - vanaf 3 december in de bioscoop

kappeuter (crew)
Kidnap (2017) - vanaf donderdag 18 mei 2017 in de bioscoop

kappeuter (crew)
geplaatst:
Kidnapping Stella (2019) - nu te zien op Netflix

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.