menu

De Site / Gebruikers / Films uitlenen, doen jullie daaraan?

zoeken in:
melvddonk
Gelukkig worden de films die ik het leukst vind ook nooit uitgeleend. Niemand die ik ken houdt veel van horror. Alleen het neefje van mijn vriend, maar die heeft tot nu toe maar 1 keer films geleend hier.

Ik leen niet graag uit. Soms zitten er krasjes in als ik ze terugkrijg, of moet ik zeer lang wachten tot ik ze terugkrijg, of ze verhuizen en houden die dvd omdat ze die zogezegd kwijt zijn.

joyce.bb
ja,ik leen zonder problemen uit.

ik heb veel met dvd`s,boeken,cd`s, maar niet alles. van de meeste heb ik een kopie,en het komt even vaak voor dat ik eerst vraag of diegene t echt leuk vond,en dat ik dan zeg: oke, hou maar (de kopie dan) .

Ik leen DVD's uit als er om gevraagd wordt, maar meeste mensen die ik ken hoeven die 'Japanse shit' niet Fair enough. Meer voor mij over.

ibendb schreef:
Ik leen niet graag uit. Soms zitten er krasjes in als ik ze terugkrijg, of moet ik zeer lang wachten tot ik ze terugkrijg, of ze verhuizen en houden die dvd omdat ze die zogezegd kwijt zijn.

Wel, vorige week vroeg een vriend (deja, hier op MM) om Rubber eens te lenen. Wel, ik leende nog steeds niet graag uit, maar ik wist dat hij ook graag films ziet. Dus ik leende de film uit en ik kreeg hem de volgende dag terug. Netjes, zonder krasjes of vingerafdrukken. Nu leen ik zonder moeite films aan hem uit, maar liefst één per één,

Onlangs nog wat uitgeleend. Heb er absoluut geen problemen mee, want de personen aan wie ik het leen gaan er goed mee om. Ik schrijf wel de titels van de films die ik leen + de naam van de persoon.

LimeLou schreef:
Ik leen DVD's uit als er om gevraagd wordt, maar meeste mensen die ik ken hoeven die 'Japanse shit' niet Fair enough. Meer voor mij over.

Wat bedoel je met ''shit''?
Tokyo Gore Police , Robo-geisha , Mutant Girl Squad , Meatball Machine etc. ? Of briljante samuraifilms ?
Maar als vrienden bijvoorbeeld deze dvd's(die TGP etc) zien deinzen de meeste ook terug. Zo ook bij enkele horrorklassiekers zoals The Evil dead trilogie.

Wat ze wel vaak kiezen is bv. Kill Bill , Scream , Rambo .

Bij mij is het andersom. Ze vragen of ik wat onbekendere/ongewone films heb. Die heb ik meestal niet, maar ik kan ze wel altijd blij maken met een goede horror of zombiefilm. Bij die laatste heb ik ze al allemaal wel eens uitgeleend en ik moet dringend een nieuwe lading aanschaffen.

Ik heb er nu denk ik wel 30 uitgeleend aan vrienden en familie en weet eerlijk gezegd niet meer precies welke ik heb uitgeleend. Gelukkig zijn het wel mensen die ik 100% vertrouw dus die zie ik wel weer terug. Denk dat ik er in de toekomst wel iets minder ga uitlenen. Soms wil ik net die film herzien die nu bij iemand anders thuis ligt weg te stoffen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.