- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Green Destiny
-
- 254 berichten
- 1396 stemmen
Mooi hoor, die Totoro van sneeuw!!
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen

decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Haha die is erg goed rep_robert. Begin er maar eens aan ben je toch wel een aantal uurtjes bezig denk ik.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Geweldig!!! 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Haha die is erg goed rep_robert. Begin er maar eens aan ben je toch wel een aantal uurtjes bezig denk ik.
Hoe bedoel je dat precies decicco? 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik bedoel ermee dat het lastig is om zo'n sneeuwkunstwerk in elkaar te toveren. Daar ben je wel een aantal uurtjes zoet mee. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Haha, wat een strenge winter al niet kan doen 
Clueless
-
- 1085 berichten
- 2030 stemmen

Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
@decicco:
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat je het zo bedoelde 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Dat is een goeie foto voor het "verzin er een text bij "topic!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Ik denk dat het niveau niet boven "alleen als 'ie ijs en ijskoud is" komt!
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Ik denk dat het niveau niet boven "alleen als 'ie ijs en ijskoud is" komt!
Zelf dacht ik dat de foto een hele andere kijk geeft op "sneeuwballen"!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Een paar dagen in Poznan in Polen geweest, met een Taizé-reis. We werden daar opgevangen door gastgezinnen. Deze foto is met een Pools meisje van achttien dat echt prachtig kon zingen.
En wat ik ook probeer: foto's en ik willen simpelweg niet goed combineren.

wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Leuke foto hoor BlueJudaskiss! Poznan, daar ben ik ook een keer geweest in 1993.Het nederlands elftal speelde daar hun laatste kwalificatie wedstrijd voor het WK in America.We wonnen met 1-3.
Wat is een Taizé-reis?
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Taizé is een kloostergemeenschap in Frankrijk, waar elk jaar duizenden mensen op af komen - heel veel jongeren - voor korte of langere tijd. Het is erg populair. Ik ben daar vier jaar geleden geweest en vond het verschrikkelijk, maar de sfeer bij dit soort religieuze reizen is altijd bijzonder, hoe dan ook. Taizé organiseert elk jaar een Europese bijeenkomst, waarvan deze dus in Polen was. Eind dit jaar is het in Rotterdam!
Met een grote groep Nederlanders zijn we van 28 december t/m 2 januari in Polen geweest en werden daar opgevangen door geweldige mensen. Dit meisje is daar een van.
Ik plaats zometeen nog een viertal foto's.
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Het centrum van Poznan. Ik dacht altijd dat Polen grijs en grauw was. Integendeel dus!

Mijn geweldige Poolse gastouders. Die geen woord Engels spraken, maar hun dochter wel. Fantastische, vriendelijke en zeer gastvrije mensen. Lekkere wodka trouwens.

De kerk in het midden van Poznan. Ik heb nog steeds geen idee hoe die prachtige lichtstraal daar komt... ik hou het op een combinatie van m'n flits en de lampen die boven me hingen. Alle foto's zijn trouwens gemaakt met de camera op m'n telefoon, van 3,2 megapixel.

misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Na de les L.O. : Ik ben degene met de bruine jas die de verkeerde richting uitkijkt

Ik ben de gene die een klein beetje de verkeerde kant uitkijk (met bruine jas aan)
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
@BlueJudaskiss
Die blauwe straal... ik wordt daar eigenlijk een beetje eng van. Leven die twee mensen nog waarnaar die straal wijst?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Ja, in de film Ghost werd Patrick Swayse opgenomen door zo'n straal!
Hakunamatafaka
-
- 629 berichten
- 1878 stemmen
Na de les L.O. : Ik ben degene met de bruine jas die de verkeerde richting uitkijkt
(afbeelding)
Ik ben de gene die een klein beetje de verkeerde kant uitkijk (met bruine jas aan)
Is dat je vriendin naast je?
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Ik vind de tweede van links leuker.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind de tweede van links leuker.
Eens, maar dan het kontje van het rechter meisje eronder 
Hakunamatafaka
-
- 629 berichten
- 1878 stemmen
Zijn jullie niet te oud voor zulke meisjes?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O vast wel, maar mag toch wel kijken en een smaak hebben.
Val meer op oudere vrouwen, dus geen misdadige trekjes aan deze kant hoor, maak je geen zorgen 
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Wat een reacties, ten eerste ik heb nog geen liefje en @ Kevin13 nopee van Rani heb ik geen foto's.
Die eerste jongen heet Leroy en is nogal vrij gek haalt de hele tijd grappen uit in de klas en zegt de hele tijd de waanzinnigste dingen. De 2de heet Ine en is 1 van men beste vriendinnen, echt een tof meisje. Dan heb je Hiba en dat is een Marokkaanse en is ook echt een heel toffe. En dan heb je mij 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Leuke foto misterwhite. Enne, wie is Rani???
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Rani was men beste vriendin waarmee ik in klas heb gezeten en die is helaas weggegaan naar een ander school maar erg ver weg.
Ik heb nog 2 foto's doorgestuurd gekregen:

Ik met Claudia en Hiba 

En dit zijn nog een heel deel meisjes van mijn klas met een gek die ineenkeer tegen ons kwam zeggen dat wij diep in zijn hart zijn
Toen konden de dames het niet laten voor er een foto mee te maken.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen