• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Hoeft niet hoor, I love you anyway.

Maar ik had nog nooit een foto gepost.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Kijk, als Goldenskull nu een vrouw was geweest hadden er een paar fijne dubbelzinnige opmerkingen over de pyramides kunnen volgen...

PS toffe foto!

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

otherfool schreef:

Nou, op dat "andere" meisje wil ik ook best reageren hoor. En die drinkt ook nog eens bier

Welk ander meisje?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Gelukkig, nu slaap ik weer goed.

Ziet er erg goed uit hoor.

Had een heel ander beeld bij jou, totaal andere voorstelling. Komt door je avatar denk ik. Dacht een of ander patsertje te zien met dikke gouden kettingen en een matje ofzo.. maar dat is gelukkig niet zo.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Weten jullie tenminste ook dat ik niet dat agressieve zwart/wit mannetje ben met die vingers vooruit gestoken.

Edit: lol Eline

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

decicco schreef:

(quote)

Welk ander meisje?

Roos in het lange blonde haar, glas bier, roze wangetjes...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Is dat agressieve mannetje Vincent Cassell?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Goldenskull schreef:

Weten jullie tenminste ook dat ik niet dat agressieve zwart/wit mannetje ben met die vingers vooruit gestoken.

Scheer alsnog je hoofd kaal en je bent Wentworth Miller.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

speranza schreef:

Is dat agressieve mannetje Vincent Cassell?

Ja, is een still uit La Haine.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

JacoBaco schreef:

(quote)

Scheer alsnog je hoofd kaal en je bent Wentworth Miller.

Verrek, INDERDAAD! Dacht ook al dat ie op iemand leek, maar kwam er niet op.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Uiteraard niet. Maar die kunnen ook beter geen foto posten op een openbaar forum lijkt me. Je wordt nu eenmaal publiekelijk beoordeeld.

Wat een domme opmerking!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Wat een domme opmerking!

Want? Als je er nu eenmaal lelijk uitziet (wat je zelf vast wel weet vaak), dan is het toch niet heel slim een foto op een forum te posten? Of je moet tegen kritiek kunnen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Wanneer is iemand lelijk? Ik haat dat woord trouwens..

Er zijn zat mensen die mij (vroeger) lelijk vonden/vinden.. maar ook mensen die dat niet vinden. Ken nog wel een paar users hier die misschien qua uiterlijk niet goed in de smaak vallen bij de gemiddelde MM-er, maar toch foto's posten.

Denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. We zijn volwassen genoeg om elkaar niet publiekelijk te vernederen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Wanneer is iemand lelijk? Ik haat dat woord trouwens..

Er zijn zat mensen die mij (vroeger) lelijk vonden/vinden.. maar ook mensen die dat niet vinden. Ken nog wel een paar users hier die misschien qua uiterlijk niet goed in de smaak vallen bij de gemiddelde MM-er, maar toch foto's posten.

Denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. We zijn volwassen genoeg om elkaar niet publiekelijk te vernederen.

Het voorbeeld waar ik op reageerde was over iemand als die scheve hoektanden en puisten zou hebben. Dat zijn zaken die 99% toch onder lelijk verstaat.

Ik zou hier snel iemand afzeiken, want dan zeg ik liever niks ipv dat ik wat lulligs zeg, maar laten we niet allemaal doen of we zo heilig zijn. Als iemand hier een foto post, dan krijg je reactie's. En het is onzin dat ze altijd positief dan maar moeten zijn.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Dat ben ik met je eens. Soms zie ik hier ook foto's verschijnen waarvan ik denk ; jesus.. maar ik ben dan van mening dat je beter niks kunt zeggen, want je weet nooit hoe mensen het opvatten. En dan ben jij straks de boosdoener omdat jij, in je eerlijkheid, iemand kwetst of beledigd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Neem Herman van Idols...

(afbeelding)

Als iemand zon kop zou posten, mag je dan serieus verwachten dat iedereen ''leuke foto!'' zegt. Of vraag je dan ook niet om grappen over je uiterlijk?

Ik ben er niet op uit iemand te kwetsen, maar laten we niet doen of niemand buiten het internet grappen maakt over mensen. Iedereen doet dat, zeker bij mensen die er apart of lelijk uit zien.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Elineloves schreef:

Dat ben ik met je eens. Soms zie ik hier ook foto's verschijnen waarvan ik denk ; jesus.. maar ik ben dan van mening dat je beter niks kunt zeggen, want je weet nooit hoe mensen het opvatten. .

Dank je! .

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Neem Herman van Idols...

(afbeelding)

Als iemand zon kop zou posten, mag je dan serieus verwachten dat iedereen ''leuke foto!'' zegt. Of vraag je dan ook niet om grappen over je uiterlijk?

Ik ben er niet op uit iemand te kwetsen, maar laten we niet doen of niemand buiten het internet grappen maakt over mensen. Iedereen doet dat, zeker bij mensen die er apart of lelijk uit zien.

Voor zo iemand vergt het juist lef om een foto op een openbaar forum te plaatsen en daar zou dan respect voor opgebracht moeten worden. Als je dan gaat zeggen dat hij/zei lelijk is ben je nogal zielig bezig. Bovendien is iemand met een bril, scheve hoektanden en puisten weer eens wat anders als al die knappe koppen en blondjes die langskomen, niets mis mee hoor maar die hebben natuurlijk niet het voorrecht. Misschien dat je het daar niet mee eens bent maar ik ben gewoon niet iemand die hardop gaat zeggen dat ik iemand lelijk vind, waarom zou ik immers. Je kan diegene er enkel mee kwetsen en het zegt bovendien niets over zijn/haar persoonlijkheid, zoiezo hebben ze zichzelf niet gemaakt. Maar om dan te zeggen dat zo iemand niet het recht heeft vind ik nogal dom en kort door de bocht. Ben jij dan zo mooi soms?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Voor zo iemand vergt het juist lef om een foto op een openbaar forum te plaatsen en daar zou dan respect voor opgebracht moeten worden. Als je dan gaat zeggen dat iemand lelijk is ben je nogal zielig bezig. Bovendien is iemand met een bril, scheve hoektanden en puisten weer eens wat anders als al die knappe koppen en blondjes die langskomen, niets mis mee hoor maar die hebben natuurlijk niet het voorrecht. Misschien dat je het daar niet mee eens bent maar ik ben niet iemand die hardop gaat zeggen dat ik iemand lelijk vind, waarom zou ik immers. Je kan diegene er enkel mee kwetsen en het zegt bovendien niets over zijn/haar persoonlijkheid. Maar om dan te zeggen dat zo iemand niet het recht heb vind ik nogal dom en kort door de bocht. Ben jij dan zo mooi soms?

Lang verhaal maar je zegt eigenlijk bijna hetzelfde als ik. Ik zal niemand uitlachen om zijn uiterlijk. Maar als iemand die er wat anders uitziet een foto post hier, dan moet die persoon ook tegen eventuele kritiek kunnen.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Goldenskull schreef:

Ja, is een still uit La Haine.

die avatar had ik twee weken geleden ook hehe btw echt een topfilm

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar als iemand die er wat anders uitziet een foto post hier, dan moet die persoon ook tegen eventuele kritiek kunnen.

Ik zeg ook niet dat iedereen moet zeggen van ''leuke foto'' maar waarom zou je kritiek uberhaubt negatief geven. Wat geeft jou dat recht?

Edit: En ik lach of maak zelden grappen over iemand achter zijn/haar rug om hoor.

Voor die Herman vind ik het juist zielig dat hij publiekelijk telkens zo uitgekaffert wordt door iemand die zelf ook een enorme rotkop heeft (Jensen dus) Zou dan wel kunnen lachen als iemand hem ooit eens een keer keihard op zijn plaats zou zetten. Dan heeft hij het er immers naar gemaakt...

@ Kos:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dank je! .

Jij hoeft je niet aangesproken te voelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

[quote]niethie schreef:

(quote)

Wablief?

En zoals ik nu al meerdere malen zei; ik kraak niet snel hier iemand af om zn foto. Maar ik vind niet dat men moet mopperen als een ander het wel zou doen. Je plaatst je foto's niet voor niets op een openbare site.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Uiterlijk interesseert me eigenlijk weinig hier. Is geen facebook of zo waar iemand tig foto's neemt voordat ze er op hun best uitzien toch?Ik vind het eigenlijk alleen maar prettig om een gezicht achter de user te zien. Heel vaak is de foto van iemand pcies hoe ik diegene al had voorgesteld en soms zit er in 1 keer een verrassing tussen. Voor mij zou dit topic dus niet moeten zijn, kijk mij eens mooi zijn, maar gewoon weten wie je voor je hebt bij een recensie of wat dan ook.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

(afbeelding)

"Zeg haal die vuile glimlach eens van je muil"

Wymer

• 339 berichten
  • 1218 stemmen

(afbeelding)

hehe

noknoke

• 391 berichten
  • 134 stemmen

Elineloves schreef:

Er stond laatst toch ook een foto van jou op je hyves, op een of ander slaapkamertje?

WHAT the fuck is hier aan de hand, ben even weg en ja "vul maar in...."

Was het vergeten die hyves, ja inderdaad was een met nokia opgenomen.

Zeer slecht wel, die zelfopname kan dat nog herinneren.

Ik heb een mooie, duidelijkere van een jaar terug gevonden, wou hem eropzetten, maar ja ik hoor het wel.

Waarom zet iedereen nu een foto neer, vanwege die uitval van mm.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ja zie je, dacht ik al. Nou, we wachten vol spanning op je foto hoor.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Die foto is echt gay Wymer. Jij als secretaresse?

noknoke

• 391 berichten
  • 134 stemmen

Komt eraan even wachten, moet even weer weg, krijg er wat van. Uhh.

Als ik terug ben gooi ik hem erop, ik kan de mensen niet laten wachten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.