- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Hoeft niet hoor, I love you anyway.
Maar ik had nog nooit een foto gepost. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Kijk, als Goldenskull nu een vrouw was geweest hadden er een paar fijne dubbelzinnige opmerkingen over de pyramides kunnen volgen...
PS toffe foto!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nou, op dat "andere" meisje wil ik ook best reageren hoor. En die drinkt ook nog eens bier
Welk ander meisje?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Gelukkig, nu slaap ik weer goed.
Ziet er erg goed uit hoor. 
Had een heel ander beeld bij jou, totaal andere voorstelling.
Komt door je avatar denk ik. Dacht een of ander patsertje te zien met dikke gouden kettingen en een matje ofzo.. maar dat is gelukkig niet zo. 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Weten jullie tenminste ook dat ik niet dat agressieve zwart/wit mannetje ben met die vingers vooruit gestoken. 
Edit: lol Eline 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Welk ander meisje?
Roos in het lange blonde haar, glas bier, roze wangetjes...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Is dat agressieve mannetje Vincent Cassell?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Weten jullie tenminste ook dat ik niet dat agressieve zwart/wit mannetje ben met die vingers vooruit gestoken.
Scheer alsnog je hoofd kaal en je bent Wentworth Miller.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Is dat agressieve mannetje Vincent Cassell?
Ja, is een still uit La Haine.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Scheer alsnog je hoofd kaal en je bent Wentworth Miller.
Verrek, INDERDAAD! Dacht ook al dat ie op iemand leek, maar kwam er niet op.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Uiteraard niet. Maar die kunnen ook beter geen foto posten op een openbaar forum lijkt me. Je wordt nu eenmaal publiekelijk beoordeeld.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Want? Als je er nu eenmaal lelijk uitziet (wat je zelf vast wel weet vaak), dan is het toch niet heel slim een foto op een forum te posten? Of je moet tegen kritiek kunnen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Wanneer is iemand lelijk? Ik haat dat woord trouwens..
Er zijn zat mensen die mij (vroeger) lelijk vonden/vinden.. maar ook mensen die dat niet vinden. Ken nog wel een paar users hier die misschien qua uiterlijk niet goed in de smaak vallen bij de gemiddelde MM-er, maar toch foto's posten.
Denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. We zijn volwassen genoeg om elkaar niet publiekelijk te vernederen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wanneer is iemand lelijk? Ik haat dat woord trouwens..
Er zijn zat mensen die mij (vroeger) lelijk vonden/vinden.. maar ook mensen die dat niet vinden. Ken nog wel een paar users hier die misschien qua uiterlijk niet goed in de smaak vallen bij de gemiddelde MM-er, maar toch foto's posten.
Denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. We zijn volwassen genoeg om elkaar niet publiekelijk te vernederen.
Het voorbeeld waar ik op reageerde was over iemand als die scheve hoektanden en puisten zou hebben. Dat zijn zaken die 99% toch onder lelijk verstaat.
Ik zou hier snel iemand afzeiken, want dan zeg ik liever niks ipv dat ik wat lulligs zeg, maar laten we niet allemaal doen of we zo heilig zijn. Als iemand hier een foto post, dan krijg je reactie's. En het is onzin dat ze altijd positief dan maar moeten zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dat ben ik met je eens. Soms zie ik hier ook foto's verschijnen waarvan ik denk ; jesus.. maar ik ben dan van mening dat je beter niks kunt zeggen, want je weet nooit hoe mensen het opvatten. En dan ben jij straks de boosdoener omdat jij, in je eerlijkheid, iemand kwetst of beledigd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Neem Herman van Idols...

Als iemand zon kop zou posten, mag je dan serieus verwachten dat iedereen ''leuke foto!'' zegt. Of vraag je dan ook niet om grappen over je uiterlijk?
Ik ben er niet op uit iemand te kwetsen, maar laten we niet doen of niemand buiten het internet grappen maakt over mensen. Iedereen doet dat, zeker bij mensen die er apart of lelijk uit zien.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Dat ben ik met je eens. Soms zie ik hier ook foto's verschijnen waarvan ik denk ; jesus.. maar ik ben dan van mening dat je beter niks kunt zeggen, want je weet nooit hoe mensen het opvatten. .
Dank je!
.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Neem Herman van Idols...
(afbeelding)
Als iemand zon kop zou posten, mag je dan serieus verwachten dat iedereen ''leuke foto!'' zegt. Of vraag je dan ook niet om grappen over je uiterlijk?
Ik ben er niet op uit iemand te kwetsen, maar laten we niet doen of niemand buiten het internet grappen maakt over mensen. Iedereen doet dat, zeker bij mensen die er apart of lelijk uit zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lang verhaal maar je zegt eigenlijk bijna hetzelfde als ik. Ik zal niemand uitlachen om zijn uiterlijk. Maar als iemand die er wat anders uitziet een foto post hier, dan moet die persoon ook tegen eventuele kritiek kunnen.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ja, is een still uit La Haine.
die avatar had ik twee weken geleden ook hehe btw echt een topfilm
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Maar als iemand die er wat anders uitziet een foto post hier, dan moet die persoon ook tegen eventuele kritiek kunnen.
Edit: En ik lach of maak zelden grappen over iemand achter zijn/haar rug om hoor.
Voor die Herman vind ik het juist zielig dat hij publiekelijk telkens zo uitgekaffert wordt door iemand die zelf ook een enorme rotkop heeft (Jensen dus) Zou dan wel kunnen lachen als iemand hem ooit eens een keer keihard op zijn plaats zou zetten. Dan heeft hij het er immers naar gemaakt...
@ Kos: 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
[quote]niethie schreef:
Wablief?
En zoals ik nu al meerdere malen zei; ik kraak niet snel hier iemand af om zn foto. Maar ik vind niet dat men moet mopperen als een ander het wel zou doen. Je plaatst je foto's niet voor niets op een openbare site.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uiterlijk interesseert me eigenlijk weinig hier. Is geen facebook of zo waar iemand tig foto's neemt voordat ze er op hun best uitzien toch?Ik vind het eigenlijk alleen maar prettig om een gezicht achter de user te zien. Heel vaak is de foto van iemand pcies hoe ik diegene al had voorgesteld en soms zit er in 1 keer een verrassing tussen. Voor mij zou dit topic dus niet moeten zijn, kijk mij eens mooi zijn, maar gewoon weten wie je voor je hebt bij een recensie of wat dan ook.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen

"Zeg haal die vuile glimlach eens van je muil"
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Er stond laatst toch ook een foto van jou op je hyves, op een of ander slaapkamertje?
WHAT the fuck is hier aan de hand, ben even weg en ja "vul maar in...."
Was het vergeten die hyves, ja inderdaad was een met nokia opgenomen.
Zeer slecht wel, die zelfopname kan dat nog herinneren.
Ik heb een mooie, duidelijkere van een jaar terug gevonden, wou hem eropzetten, maar ja ik hoor het wel.
Waarom zet iedereen nu een foto neer, vanwege die uitval van mm. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja zie je, dacht ik al. Nou, we wachten vol spanning op je foto hoor.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Die foto is echt gay Wymer. Jij als secretaresse? 
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Komt eraan even wachten, moet even weer weg, krijg er wat van. Uhh.
Als ik terug ben gooi ik hem erop, ik kan de mensen niet laten wachten.