- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dat is ook even wat anders dan jouw avatar. 
Elegy
-
- 72 berichten
- 141 stemmen
Uiterlijk interesseert me eigenlijk weinig hier. Is geen facebook of zo waar iemand tig foto's neemt voordat ze er op hun best uitzien toch?Ik vind het eigenlijk alleen maar prettig om een gezicht achter de user te zien. Heel vaak is de foto van iemand pcies hoe ik diegene al had voorgesteld en soms zit er in 1 keer een verrassing tussen.
Ik ben t hier mee eens. Het is gewoon leuk om te zien met wie je eigenlijk discuseerd etc. Het maakt t allemaal wat persoonlijker 
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen
Die foto is echt gay Wymer. Jij als secretaresse?
Haha nee, dat was op de open dag van bedrijf van mn vader
rondleiden enzo, dus brilletje even op en colbertje aan.
Normaal ben ik meer zo (met vriendin):

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen

deze vind ik wel leuk, met pijn en moeite de heuvel op tuffen, met koffertje achterop:

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo iedereen opeens over foto-plaats-angst heen, goede ontwikkeling!
Lache foto's Bottle, ik hoor de auto al kraken, maar het bakkie heeft het gered. Je kan het immers navertellen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
@ Wymer: Op die foto doe je mij een beetje denken aan Austin Powers.
Are you kidding, baby? I put the "grrrr" in swinger, baby! Yeah! 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
oh ik was slechts toeschouwer Moviemafketel, de beste man vond het niet zo leuk dat ik een foto nam (en terecht misschien gheghe).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De man leeft nog wel? Of ging het neefje van Herbie bovenaan alsnog met de achterkant naar beneden?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
hij en het Fiatje hebben het allebei gered 
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen

Nou hier is ie dan, genomen tijdens W.K.ijshockey.
Ik ben de persoon rechts onder in de hoek.
Gekleed met een licht oranje jas en hoed op.
Links zit een man, met een donker rode jas.
Is niet te missen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Wymer broer van riesma?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
deze vind ik wel leuk, met pijn en moeite de heuvel op tuffen, met koffertje achterop:
(afbeelding)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Nou hier is ie dan, genomen tijdens W.K.ijshockey.
Ik ben de persoon rechts onder in de hoek.
Gekleed met een licht oranje jas en hoed op.
Links zit een man, met een donker rode jas.
Is niet te missen.
Met andere woorden, je wil hier geen foto van jezelf neerzetten waar je goed op te zien bent.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Maar als iemand die er wat anders uitziet een foto post hier, dan moet die persoon ook tegen eventuele kritiek kunnen.
Vind het een domme redenering.
Kan me voorstellen dat iemand als lid van de moviemeter-community het leuk vind om andere mensen te laten zien hoe hij/zij eruit ziet. Dat is nog niet hetzelfde als vragen om een oordeel van Jari en alleman over je uiterlijk.
En zolang je tegen de mensen die je kent niet zegt dat je ze lelijk vindt, zo lang zeg je dat ook niet tegen iemand die hier een foto plaatst.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Tsja. Lijkt me gewoon een normale manier van respect tonen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Even lachen naar de camera. ... Bijna goed.

riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Zoo... leeluk! (Volgens AL1 moet je dat zeggen, afzeiken is net zo normaal als complimenten volgens zijn beredenatie.)
Nee, grapje, toffe kiek. Alleen het lachen wil nog niet helemaal lukken
.
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Met andere woorden, je wil hier geen foto van jezelf neerzetten waar je goed op te zien bent.
Jawel, ik heb gewoon geen, hele kleine pasfoto's.
Ik zal wel eens vragen of iemand er een voor me maakt.
Waar ik goed op sta dan.
Wij zijn niet zo"n foto album familie gezin.
Maar er ligt toch ergens een album, maar niet recent, ouwe foto"s van vroeger.
Ik zal kijken.
PS: die W.K. foto was maar een grapje.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Het lijkt wel of hier subtiele druk wordt uitgeoefend op mensen om een foto te plaatsen. Het hoeft echt niet hoor en je hoeft niet eens een reden te geven.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik voel me wel een beetje aangesproken.. als dat het geval is: ik kan er niet goed tegen als mensen een paar dagen lopen te roepen dat ze een foto gaan of willen plaatsen, en het vervolgens niet doen.. Dan heb ik iets van; zeg dan gewoon niks.
Om even een eventueel misverstand uit de wereld te helpen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Hoezo? Gaat hij een overeenkomst aan?
Ik ga morgen strippen op de Dam en roepen dat ik Chazia Mourali een lekker ding vind.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Wat is het nut er van om het topic vol te zetten met reacties als: ik ga morgen, ik ga volgende week, ik ga volgend jaar oktober.. Zoek een foto en plaats hem dan, daar is dit topic immers voor bedoeld.
Ga hier dus verder ook niet meer op in, maar ik wens je veel plezier op de Dam en ik hoop voor je dat het niet te hard sneeuwt.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ik denk dat je internetfora een beetje te serieus neemt. Deed ik ook ooit volgens mij. Je kunt het ook gewoon negeren.
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Dat Zeg ik net toch, HET was een grapje.
Mijn hemel scroll dan door.
Moet alles serieus zijn, Dacht het niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen

Heb ik het over die WK foto? Nee, ik had het over het feit dat je al een hele tijd loopt te roepen dat je een foto van jezelf er op wil zetten, maar het steeds niet doet. Ik weet hoe je er uit ziet, heb die foto op Hyves gezien, ik was niet impressed, dus mij zal het een worst wezen verder. Ga Anatolia zijn advies maar even aannemen en het verder negeren. Lijkt me een slim plan, want je werkt vermoeiend. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Wat persoonlijke aanvallen verwijderd.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Leuke foto, al moet je met lachen nog even oefenen.