- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige foto's!
Zon skydive lijkt me nou echt het einde. Ik heb ook plannen dat eens te doen op niet al te lange termijn.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Zon skydive lijkt me nou echt het einde. Ik heb ook plannen dat eens te doen op niet al te lange termijn.
Vergeet dan maar niet een pamper aan te doen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
[EDIT moderator: bericht op verzoek van user verwijderd]
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Watje! Je zit gewoon aan een touwtje vast!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Dat zelfstandig vliegen kostte een paar extra lessen en de verzekering deed moeilijk.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Wat een prachtige foto's Maxcom! Heb al tijden de stille wens om die hoek op te gaan en jouw foto's/verhalen versterken dat alleen maar.
Welkom terug 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Australie 
Grote droom van mij om daar nog eens heen te gaan. Helaas houd mijn vliegangst mij tegen, en natuurlijk het geld ook wel een beetje 
Wel prachtige foto's hoor!
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2649 stemmen
Watje! Je zit gewoon aan een touwtje vast!
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Hele mooie en leuke foto's maxcomthrilla! 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Thanks everybody! Ik zie dat mijn Australie/Nieuw - Zeeland/Thailand promotiecampagne zijn vruchten af begint te werpen. 
@ Rianneke: Als Australie je favo land is ( naast NL natuurlijk! ) dan zal het er vast nog wel een keer van komen. Wwoofing ( +- 5 uur werken op een dag voor eten en accomodatie ) lijkt mij zeker wat voor jou! De manier om wat locals te leren kennen. 
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Australie en Nieuw-Zeeland hebben me op een een of andere manier niet echt kunnen trekken. Beetje een gevoel alsof het erg ver van de demensie ligt. (mijn stomme gedachten) En alsof het een buitenaards planeet is aangezien je vogelbekdiertjes en kangeroes verder nergens op de wereld tegenkomt. (behalve Artis dan)
Thailand en Singapore (en Maleisie natuurlijk) lijken me weer wel wat. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
God, prachtige foto's maxcom.
Die foto dat je aan het skydiven bent had ik sowieso enorm groot af laten drukken, in laten lijsten en in je slaap/huiskamer aan de muur gehangen, erg mooi! 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Mooi die lucht bij die eerste twee foto's, vooral de tweede foto is erg mooi.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb geen foto van me die ik ga plaatsen, maar ik sta wel op een filmpje. Mijn bungeejump in Lloret de Mar. Dat is deze zomer een jaar of 4 terug.
(embed)
Hey man, ik heb op precies dezelfde plek gebungeejumped.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vlak voor het waterpark he? Overigens, leuk park!
Die bungeetoren is geloof ik 1 van de hoogste van Europa. 80 meter...echt doodsangsten uitgestaat toen ik in dat bakje omhoog ging en helemaal toen het moment was aangebroken en ik naar beneden keek. Maar wel een superervaring.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, was best een grappig park inderdaad, voor zover ik me nog wat kan herinneren van die vakantie. 

Ik ben diegene met het meest irritante hoofd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie er 3 met een irritant hoofd. Lastig.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Vlak voor het waterpark he? Overigens, leuk park!
Die bungeetoren is geloof ik 1 van de hoogste van Europa. 80 meter...echt doodsangsten uitgestaat toen ik in dat bakje omhoog ging en helemaal toen het moment was aangebroken en ik naar beneden keek. Maar wel een superervaring.
Inderdaad een leuk waterpark. Ik werd daar uit het zwembad gestuurd omdat ik een bommetje deed. Belachelijk!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Tunesie '09

Uitzicht hotelkamer

Vriendin en ik

Balkon

Eerste zwembad

Tweede zwembad
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Gemaakt met mijn telefoon, omdat fototoestel gejat was. Kwaliteit van sommige foto's is niet echt schitterend, maar ach..
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
@ dutchtuga: die 2de en die 3de zijn erg mooi!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dank
. Prachtig dorpje btw. Piran, aan de verrassend mooie Sloveense kust.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hoe zijn de temperaturen daar? Niet te warm?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nee zeker niet. Temperaturen die denk ik iets hoger liggen dan hier. Vergelijkbaar met noord-Italië, waar het aan grenst. Adriatische temperaturen. Aanradertje om een road-trip langs de Kroatische, Italiaanse en Sloveense kust te ondernemen.

Toch wel leuk dat ze zo fan is van mij!