- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Mooie foto's Mescaline!!
en ook proficiat aan Pastichio Rocker!
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3252 stemmen
Het commentaar is niet hetgeen wat vreemd is hoor
Plaats jij maar eens wa fotos dan.. kunnen we daar om lachen 
@ Iedereen die de fotos wel kon waarderen.. dank jullie wel 
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Plaats jij maar eens wa fotos dan.. kunnen we daar om lachen 
Dat durft-ie uiteraard niet. Ben ook wel benieuwd eigenlijk...
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Eeeey! Inmiddels terug van bijna 8 maanden backpacken door Singapore, Australie, Nieuw - Zeeland en Thailand. Zekers de moeite waard geweest en een grote aanrader voor al die avontuur wil! Ben echter ook weer ontzettend blij om weer terug te zijn in Nederland. Een kleine impressie dan maar ( best moeilijk trouwens een paar foto `s selecteren uit zo `n 2.000 foto `s ):

In Azie kent men blijkbaar nog geen gel.....

Net nu ik dacht dat de hype rondom jumpen overgevlogen was.....4 Nederlanders hadden nog nooit een meer gezien of zoiets.....Mijzelf uiterst rechts.

The Twelve Apostles

Wilde kangeroos die gerust naar binnen sluipen om uit de hondenbak te kunnen eten, ergens in West - Australie.

De Franz Josef gletsjer, een ideaal podium voor ijsklimmen.

Via Ferreta!

Een skydive vanaf 15.000 feet bij Wanaka, samen met mijn bungeejump ' De Nevis' een echte kick!

Hoofdstad van het avontuur en ook niet geheel onaantrekkelijk: Queenstown.

Avondje uit! Ik uiterst links.

Omdat er voor alles een overtreffende trap is......ik bevind mij ten tweede van rechts.

Naarmate de avond verstrijkt, gaat alles soepeler!

Mijn voet wilde wat meer screentime op Fraser Island

Zand dat kraakt als schuurpapier op The Whitsunday Islands.

Groen is niet zomaar groen, vlakbij Chiang Mai in Thailand.

Ja, je moet toch wa als je geen tv, computer of enige vorm van elektriciteit voorhanden hebt.

Ja, ook geen echte douche zoals wij hem hier kennen. Oooh my Buddha! Nee, hoor gelukkig hou ik van camping!
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Welkom terug! Prachtige foto's maxcomthrilla, indrukwekkend om te zien!
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Mooie foto's Maxcomthrilla. Zo'n hele backpack reis lijkt mij ook tof. 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Bedankt allemaal! 
En zeker doen sinterklaas!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cool hoor, er gaat niets boven verre reizen maken. Wou dat ik er 8 maanden tussen uit kon. 
Is die 7e voor zo'n groen scherm genomen? 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Erg gaaf, maxcom. Weer wat wereldwijzer, en foei wat is dat Queenstown mooi! 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Cool hoor, er gaat niets boven verre reizen maken. Wou dat ik er 8 maanden tussen uit kon. 
Is die 7e voor zo'n groen scherm genomen?
Ik zie je nog steeds voor me met Totoro in die Japanse trein. Gelijk heb je!
Anyway, zal de komende jaren waarschijnlijk ook niet meer dan een maand vakantie zijn voor mij, aangezien ik nu voor een vaste job ga.
En nee, het was gewoon ondoenbaar om iets anders dan groen te kieken daar in de bergen. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Een mooier terugkomstcadeau had je niet kunnen wensen. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Echt wonderbaarlijke en vette foto's Maxcomthrilla.
Als je is wist hoe graag ik ook ooit zoiets in mijn leven zou willen doen.
en trouwens ik weet zeker dat er nog veeel meer mooie foto's zijn.
Waren er ook nog bijzondere tegenslagen in die 8 maanden?
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3252 stemmen
Woow.. nice hoor Maxcomthrilla en je hebt echt veel lef dat je het allemaal gedaan hebt!
Een hoop respect vanaf mijn kant! 
Erg mooie fotos ook 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Een mooier terugkomstcadeau had je niet kunnen wensen.
Kijk eens aan! Inderdaad een mooi cadeautje, wat heeft Moviemeter toch ook een goede smaak, he?! 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Waren er ook nog bijzondere tegenslagen in die 8 maanden?
Geen hagelslag of appelmoes te bespeuren, onderbroeken die gestolen worden...... Eigenlijk geen echte tegenslagen dus, buiten het gegeven dat je soms gewoon wat heimwee hebt naar vrienden/familie als je even niets om handen hebt.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
okee! ja ik kan me voorstellen dat je heimwee krijgt als je 8 maanden niet thuis bent.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Leuke foto's maxcom... Erg gaaf hoor 8 maanden weg maar maak je niet druk met een beetje baas kan je best wat regelen. Zo om de paar jaar een weekje of 8 wegwezen is best te doen...
Krijg al weer heimwee van jouw foto's, vooral die laatste doet het hem. Niets zo lekker om na een dag in het tropisch zweet een uitgebreide mandi te nemen 
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Mooie foto's Maxcomthrilla.
Het is moeilijk uit te leggen, maar andermans fotoalbums bekijken blijf ik vreemd vinden, maar reisfoto's zijn een uitzondering. Altijd leuk om te zien! Prachtige plaatjes hoor. Welk land/welke streek/welke stad beviel je het meest?
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Krijg al weer heimwee van jouw foto's, vooral die laatste doet het hem. Niets zo lekker om na een dag in het tropisch zweet een uitgebreide mandi te nemen
Je had de vrouwen moeten horen! Zelf vind ik het ook wel wat hebben en dat iedereen je kan zien neem ik maar voor lief. 
Mooie foto's Maxcomthrilla.
Het is moeilijk uit te leggen, maar andermans fotoalbums bekijken blijf ik vreemd vinden, maar reisfoto's zijn een uitzondering. Altijd leuk om te zien! Prachtige plaatjes hoor. Welk land/welke streek/welke stad beviel je het meest?
Nieuw - Zeeland beviel mij vanwege zijn prachtige natuur ( Milford Sound, Franz Josef ), relatief goed te doene reisafstanden en zijn vele mogelijkheden op het gebied van actie. Qua streek vond ik West - Australie en Tasmanie er uit springen: ongerept, relaxed, veel Ozzie dialect, en ook prachtige natuur + de beste stranden ( Esperance/Dunsborough of de gemoedelijkheid in travelminded Balingup ).
De driedaagse trektocht bij Chiang Mai in Thailand staat ook in mijn geheugen gegrift ( raften, olifant rijden, Thai food, accomodatie bij de locals + prachtige watervallen/opties tot zwemmen ).
Perth, Brisbane, Hobart en Queenstown vond ik schitterende steden waar het prima ontwaken was. Maar Bangkok had ook wel wat met al zijn bedrijvigheid en eetkraampjes.
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
Welkom terug maxcom! Erg toffe foto's ook
Zit er zelf aan te denken om na m'n eens zoiets te gaan ondernemen. Succes met het wennen weer aan NL 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Bedankt! Het is inderdaad even wennen om nu weer in een dorp met 3.000 inwoners rond te lopen. En dan hebben we hier ook nog eens net de kermis achter de rug. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
Erg mooie foto's inderdaad Maxcom. Ik ben zef ook van plan om over een jaar of vier, vijf zo'n reis te maken en als je deze plaatjes van jou ziet heb ik er eigenlijk nu al zin in. 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Mooie foto's maxcomthrilla! Welkom terug !
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Inderdaad, prachtige foto's maxcomthrilla. 't zal wel een fantastische ervaring geweest zijn!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mooie foto's!
Een keer wat anders dan die nutteloze foto's van eh.. mij. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Moet echt een geweldige ervaring zijn !
Indrukwekkende foto's Maxcom, ziet er fantastisch uit.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Bedankt mensen! Mocht iemand nog naar Australie of Nieuw - Zeeland gaan, ik weet nog wel wat leuke hostels om in te verblijven.