• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.502 acteurs
  • 199.673 gebruikers
  • 9.418.968 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Spetie schreef:

Ook het bier e.d. was daar erg goedkoop. Weet niet of dit nog zo is, want het is inmiddels alweer zes jaar geleden dat ik er geweest ben.

Lag er een beetje aan waar je op het terras ging zitten. Op de echt toeristische plekken waren het soms gewoon Nederlandse prijzen, in de wat achteraf straatjes was het stukken goedkoper. €1,80 voor een halve liter Urquell. Restaurants waren sowieso wel goedkoop.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil toch even terugkomen op dat gedoe met die ''christina''. Volgens mij doen er namelijk rare verhalen ofzo over mij de ronde. Ik kreeg bijv. dit mailtje zojuist:

[edit kapp: PM verwijderd]

Ik zeg niet van wie dit mailtje komt, maar ik hoop niet dat dit beeld van mij bestaat. Ik ben namelijk gelukkig getrouwd, iedereen weet dat en iedereen mag dat weten. Ik heb totaal niet met deze ''christina'' geflirt of wat dan ook, mocht iemand dat denken. Ik hoop van harte dat LEIDENAAR weer es op 1 of andere manier op deze site komt, om dit eventueel te ontkrachten, want ik ben hier nogal ontstemd over.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Schattige foto AHWA

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@Don Dijk

Ik denk dat iedereen hier wel weet dat veel wat je zegt met een korreltje zout genomen moet worden. Gewoon laten gaan.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Anonieme mailtjes sturen. . net als je denkt dat een dieptepunt bereikt is..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb gewoon het gevoel dat men denkt dat ík diegene was die om bikinifoto's vroeg of dat ík met haar stout aan het praten ben geweest of weetikwat. DAT IS NIET ZO. Ik wil gewoon dat iedereen dat weet zodat ik niet meer van die belachelijke mails in mijn box krijg.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Ik hoop van harte dat LEIDENAAR weer es op 1 of andere manier op deze site komt, om dit eventueel te ontkrachten, want ik ben hier nogal ontstemd over.

Daar lijkt het me ook echt het type voor, om dat soort dingen te gaan ontkrachten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het niet, BoordAppel. Anders heb ik altijd de mails nog wel, voor wie mij écht niet wil geloven.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Wat maakt het uit wat andere mensen denken. Het belangrijkste is dat jij van jezelf weet dat je eerlijk bent geweest en dat je niet met die 'Christina' hebt lopen flirten. En dat soort onzin mailtjes zou ik gewoon laten gaan, want je schiet er toch niks mee op.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Idd, ik vind je echt niet minder tof als je bikinifoto's hebt zitten vragen hoor. .

Hooguit je vrouw zal dat minder vinden.

Maar leuk is anders idd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja precies, het geeft een heel slecht gevoel. Vooral omdat ik nu van deze dame een beschuldiging krijg dat ik achter Elineloves aan heb gezeten.

Nou, Elineloves, zou je dat hier mischien willen ontkennen? Of bevestigen natuurlijk als jij dat zo hebt gevoeld?

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Ach joh... iedereen ziet toch het "spel" dat hier gespeeld werd. Zelfs al was Christina "echt"... wat is er mis mee als iemand zich zo laat beflirten. Het geeft in ieder geval aan dat je bloed door je aderen hebt lopen en niet in een kooitje zit. Een beetje flirten of via PM afspreken op een parkeerplaats zijn twee verschillende dingen hoor.

Althans... zo denkt mijn 'vrouw' erover.

O ja... voor jullie vreemde gedachten krijgen... 'vrouw' staat tussen aanhalingstekens omdat ik niet officiëel getrouwd ben...

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Ik heb de PM verwijderd. Het is op MovieMeter ten strengste verboden PMs op het openbare forum te plaatsen. Ook al zet je er geen afzender bij, het is niet toegestaan!

Als je klachten hebt over een bepaalde user, meld het dan aan een van de moderators.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Welke parkeerplaats doen we vanavond Stephan? Zelfde als vorige week?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8326 stemmen

kos schreef:

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

kos schreef:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Op straat mag je honger krijgen als je maar thuis komt eten, Don Dijk. Iedereen die jouw berichten een beetje volgt, weet heus wel dat jij dat nooit zou doen.

Terug ontopic nu, want ik wil meer reacties op die twee prachtige kinderen van me

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Ik heb de PM verwijderd. Het is op MovieMeter ten strengste verboden PMs op het openbare forum te plaatsen. Ook al zet je er geen afzender bij, het is niet toegestaan!

Als je klachten hebt over een bepaalde user, meld het dan aan een van de moderators.

Excuses, heb ik inmiddels gedaan. Ik wist gewoon niet goed wat ik met het mailtje aan moest en ik wil koste wat koste voorkomen dat mensen zulke dingen gaan denken, vandaar. Nu moet Eline alleen nog even reageren op mijn vraag, zou erg leuk zijn van haar. Ik heb namelijk vaak met haar gepraat , dat wel, maar dat ik haar zou hebben versierd of wat dan ook is hélemaal nieuw voor me, dus ben wel benieuwd naar Eline's uitleg hierover.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Op straat mag je honger krijgen als je maar thuis komt eten, Don Dijk. Iedereen die jouw berichten een beetje volgt, weet heus wel dat jij dat nooit zou doen.

Terug ontopic nu, want ik wil meer reacties op die twee prachtige kinderen van me

Je hebt gelijk, je hebt té weinig reacties! Vertel, hoe oud zijn ze? Enne..bevallen ze?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Robijn wordt in augustus 2 en Jitske is morgen 8 weken. Robijn begint steeds minder goed te luisteren

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Cool zeg.. Valt het je mee of tegen, papa zijn? Ik word er binnenkort 1 namelijk, zoals je misch al weet..

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja precies, het geeft een heel slecht gevoel. Vooral omdat ik nu van deze dame een beschuldiging krijg dat ik achter Elineloves aan heb gezeten.

Nou, Elineloves, zou je dat hier mischien willen ontkennen? Of bevestigen natuurlijk als jij dat zo hebt gevoeld?

Don heeft mij nooit proberen te versieren, nooit een opmerking gemaakt in die richting. Dat hij achter me aan zat is dus niet waar, onze gesprekken gingen voornamelijk over de zwangerschap van zijn vrouw en alles wat daarbij komt kijken, en over mijn relatie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dank je Eline, hier ben ik echt blij om.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8326 stemmen

Leuke kinderen AHWA!

Vanaf wanneer begon Robijn dan wel te luisteren?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Don Dijk schreef:

Cool zeg.. Valt het je mee of tegen, papa zijn? Ik word er binnenkort 1 namelijk, zoals je misch al weet..

De eerste tijd is het zwaar. Je slaapt een stuk minder en je kind doet in principe nog niet zoveel, niet meer dan slapen, poepen, plassen en huilen. Maar hoe ouder ze worden, hoe leuker het wordt. Robijn begint nu steeds meer te lopen en te brabbelen en dat is geweldig.

Hoe rot je dag ook was op je werk, een lach van je kind, en alles is weer goed. Het klinkt cheesy, maar het is zo.

Weten jullie al wat het wordt?

U-96

• 11875 berichten
  • 2117 stemmen

Sorry, maar ik vind 't toch wel een erg heersende actie van die Leidenaar.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Spetie schreef:

Leuke kinderen AHWA!

Vanaf wanneer begon Robijn dan wel te luisteren?

Een tijdje terug hield ze nog wel eens op als je 'nee' zei, maar daar is nu niet veel meer van over. Ze test haar moeder flink uit overdag, en maar ik 's avonds thuiskom, doet ze poeslief, dus Jess heeft het zwaarder dan ik.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Weten jullie al wat het wordt?

Nee nog niet, als het goed is over 2 week. We hebben net een kledingsetje gekocht, van ROCKSTAR!! hehe

Spetie

• 38871 berichten
  • 8326 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Een tijdje terug hield ze nog wel eens op als je 'nee' zei, maar daar is nu niet veel meer van over. Ze test haar moeder flink uit overdag, en maar ik 's avonds thuiskom, doet ze poeslief, dus Jess heeft het zwaarder dan ik.

Ik ken dat ja, ik heb er eentje van 15 maanden en die test haar moeder ook uit. Op de een of andere manier luistert ze vaak wel naar mij. Blijkbaar heb je als man dan meer overwicht, of het komt doordat ze je iets minder vaak zien dan hun moeder.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat kan kloppen, ja. Dan ben je toch weer een nieuw gezicht als ze de hele dag bij mama gezeten hebben. En misschien omdat ik sneller boos word, al heeft dat nog weinig zin.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.