• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Nee nog niet, als het goed is over 2 week. We hebben net een kledingsetje gekocht, van ROCKSTAR!! hehe

Ik heb ook een My First Metallica en een My First Metal shirtje gekregen toen. Die zijn inderdaad leuk.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

AHWA schreef:

Dat kan kloppen, ja. Dan ben je toch weer een nieuw gezicht als ze de hele dag bij mama gezeten hebben. En misschien omdat ik sneller boos word, al heeft dat nog weinig zin.

Soms lacht ze me gewoon uit als ik boos ben. Tenminste dat idee heb ik weleens. Ze weten dan best wat je bedoelt, maar dan heb ik het idee dat je op de een of andere manier uitgetest wordt door ze.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, precies! Hoe kun je boos blijven als ze zo lief naar je lachen?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

AHWA schreef:

Ja, precies! Hoe kun je boos blijven als ze zo lief naar je lachen?

Inderdaad, dat is soms heel moeilijk. Zo'n lach kan een groot gedeelte van bijvoorbeeld een "bad-day" ook weer goedmaken.

Prudh

• 3124 berichten
  • 1874 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

(quote)

Tja maar jullie wilden me niet geloven, jullie vonden het natuurlijk 'normaal' dat ze zoveel foto's posten. Jullie zijn er allemaal ingetrapt en daarna is het natuurlijk wel makkelijk zeggen dat jullie wisten dat het Leidenaar was.

Ik reageer hier nog even op omdat je mijn berichtje quote en vervolgens in termen van 'jullie' gaat praten. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken en houd me bewust afstandig van dit soort nonsens. Ik vond het hele gedoe gewoon erg vermakelijk om te lezen, vooral omdat er inderdaad heel veel mensen (terecht!) te kakken zijn gezet. Hilarische grap, maar zoals kos ook al zei moet dit geen schering en inslag worden.

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

kos schreef:

Welke parkeerplaats doen we vanavond Stephan? Zelfde als vorige week?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Don heeft mij nooit proberen te versieren, nooit een opmerking gemaakt in die richting. Dat hij achter me aan zat is dus niet waar, onze gesprekken gingen voornamelijk over de zwangerschap van zijn vrouw en alles wat daarbij komt kijken, en over mijn relatie.

Ja ja, maar ondertussen wel elke vrouw die zich hier aanmeldt met PM's bestoken. Ik als amateurpsycholoog zie gelijk dat er dan iets niet helemaal snor zit in de huidige relatie, moet je je wenden tot dit soort compulsief gedrag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Amateurpsychopaat bedoel je?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Heerlijk leesvoer, dit topic

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Inderdaad, dat is soms heel moeilijk. Zo'n lach kan een groot gedeelte van bijvoorbeeld een "bad-day" ook weer goedmaken.

Kan ik me heel goed voorstellen Spetie! Dat heb ik al met mn katten, laat staan straks met een kind.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

@ DonDijk

Wil je me aub niet elke dag via pm vragen of ik een foto van mezelf in bikini wil posten?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sorry. Komt door mijn compulsief gedrag.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Kan ik me heel goed voorstellen Spetie! Dat heb ik al met mn katten, laat staan straks met een kind.

Daarmee is het straks nog veel heviger inderdaad. Ongelofelijk hoeveel je van zo'n kleintje gaat houden.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

In navolging van AHWA, hier een foto van mijn jongste dochter Marit. 13 Maanden is ze op de foto, inmiddels is ze bijna 15 maanden en toekomstig user van Moviemeter.

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh das een rebelletje, zie ik nu al!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

Jij hebt er oog voor, dat merk ik nu al!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Dat haar haha Geweldige foto Spetie

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kan Don ophouden met mij dit soort foto's te mailen?

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Leuke foto Spetie. Ik zie dat ze ook het boekje met de kinderliedjes heeft dat nog 10 minuten in de kist door blijft zingen en geen uitknop heeft.

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Leuk he, die kinderen.

Ik zal er ook eens wat van die van mij opzoeken, nu we toch al ons grut tentoonstellen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

AHWA schreef:

Leuke foto Spetie. Ik zie dat ze ook het boekje met de kinderliedjes heeft dat nog 10 minuten in de kist door blijft zingen en geen uitknop heeft.

Inderdaad! Zo heeft ze nog wel meer speelgoed dat soms zelfs al aangaat als je bij wijze van spreken kucht. Best irritant soms dat moderne speelgoed

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Het lijkt wel of tegenwoordig alle speelgoed van batterijen moet worden voorzien om vervolgens een irriitant geluid te maken. Die speelgoed-uitvinders lachen zich rot.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

Het lijkt wel of tegenwoordig alle speelgoed van batterijen moet worden voorzien om vervolgens een irriitant geluid te maken. Die speelgoed-uitvinders lachen zich rot.

Mijn speelgoed heeft ook batterijen nodig.

(afbeelding)

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Ok, daar komen ze dan:

Mijn dochters:

(afbeelding)

en ons rebelletje:

(afbeelding)

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

Reinbo schreef:

Mijn speelgoed heeft ook batterijen nodig.

Dacht dat we nu weer zo'n foute foto van je te zien kregen, maar gelukkig valt het mee.

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Wie maakt er nou een foto van zijn afstandsbedieningen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal, wat een mooie kroost! Zou ik ook trots op zijn!

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Dank je Don, ben ik natuurlijk ook.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Mooie kindjes Hannibal, erg leuk hoor die kinderfoto's

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.