- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Nee nog niet, als het goed is over 2 week.
We hebben net een kledingsetje gekocht, van ROCKSTAR!! hehe
Ik heb ook een My First Metallica en een My First Metal shirtje gekregen toen. Die zijn inderdaad leuk.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Dat kan kloppen, ja. Dan ben je toch weer een nieuw gezicht als ze de hele dag bij mama gezeten hebben. En misschien omdat ik sneller boos word, al heeft dat nog weinig zin.
Soms lacht ze me gewoon uit als ik boos ben. Tenminste dat idee heb ik weleens. Ze weten dan best wat je bedoelt, maar dan heb ik het idee dat je op de een of andere manier uitgetest wordt door ze.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, precies! Hoe kun je boos blijven als ze zo lief naar je lachen?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Ja, precies! Hoe kun je boos blijven als ze zo lief naar je lachen?
Inderdaad, dat is soms heel moeilijk. Zo'n lach kan een groot gedeelte van bijvoorbeeld een "bad-day" ook weer goedmaken.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Tja maar jullie wilden me niet geloven, jullie vonden het natuurlijk 'normaal' dat ze zoveel foto's posten. Jullie zijn er allemaal ingetrapt en daarna is het natuurlijk wel makkelijk zeggen dat jullie wisten dat het Leidenaar was.
Ik reageer hier nog even op omdat je mijn berichtje quote en vervolgens in termen van 'jullie' gaat praten. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken en houd me bewust afstandig van dit soort nonsens. Ik vond het hele gedoe gewoon erg vermakelijk om te lezen, vooral omdat er inderdaad heel veel mensen (terecht!) te kakken zijn gezet. Hilarische grap, maar zoals kos ook al zei moet dit geen schering en inslag worden.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
Welke parkeerplaats doen we vanavond Stephan? Zelfde als vorige week?

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Don heeft mij nooit proberen te versieren, nooit een opmerking gemaakt in die richting. Dat hij achter me aan zat is dus niet waar, onze gesprekken gingen voornamelijk over de zwangerschap van zijn vrouw en alles wat daarbij komt kijken, en over mijn relatie.
Ja ja, maar ondertussen wel elke vrouw die zich hier aanmeldt met PM's bestoken. Ik als amateurpsycholoog zie gelijk dat er dan iets niet helemaal snor zit in de huidige relatie, moet je je wenden tot dit soort compulsief gedrag.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, dat is soms heel moeilijk. Zo'n lach kan een groot gedeelte van bijvoorbeeld een "bad-day" ook weer goedmaken.
Kan ik me heel goed voorstellen Spetie! Dat heb ik al met mn katten, laat staan straks met een kind. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
@ DonDijk
Wil je me aub niet elke dag via pm vragen of ik een foto van mezelf in bikini wil posten?

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Kan ik me heel goed voorstellen Spetie! Dat heb ik al met mn katten, laat staan straks met een kind.
Daarmee is het straks nog veel heviger inderdaad. Ongelofelijk hoeveel je van zo'n kleintje gaat houden. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
In navolging van AHWA, hier een foto van mijn jongste dochter Marit. 13 Maanden is ze op de foto, inmiddels is ze bijna 15 maanden en toekomstig user van Moviemeter. 

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Jij hebt er oog voor, dat merk ik nu al! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat haar haha
Geweldige foto Spetie 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan Don ophouden met mij dit soort foto's te mailen?

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Leuke foto Spetie. Ik zie dat ze ook het boekje met de kinderliedjes heeft dat nog 10 minuten in de kist door blijft zingen en geen uitknop heeft. 
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Leuk he, die kinderen. 
Ik zal er ook eens wat van die van mij opzoeken, nu we toch al ons grut tentoonstellen. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Leuke foto Spetie. Ik zie dat ze ook het boekje met de kinderliedjes heeft dat nog 10 minuten in de kist door blijft zingen en geen uitknop heeft.
Inderdaad!
Zo heeft ze nog wel meer speelgoed dat soms zelfs al aangaat als je bij wijze van spreken kucht. Best irritant soms dat moderne speelgoed 
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Het lijkt wel of tegenwoordig alle speelgoed van batterijen moet worden voorzien om vervolgens een irriitant geluid te maken. Die speelgoed-uitvinders lachen zich rot. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt wel of tegenwoordig alle speelgoed van batterijen moet worden voorzien om vervolgens een irriitant geluid te maken. Die speelgoed-uitvinders lachen zich rot.
Mijn speelgoed heeft ook batterijen nodig. 

Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Ok, daar komen ze dan:
Mijn dochters:

en ons rebelletje:

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Dacht dat we nu weer zo'n foute foto van je te zien kregen, maar gelukkig valt het mee. 
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Wie maakt er nou een foto van zijn afstandsbedieningen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hannibal, wat een mooie kroost! Zou ik ook trots op zijn! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mooie kindjes Hannibal, erg leuk hoor die kinderfoto's