- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5181 stemmen
De foto's komen van een Facebook-account van een Amerikaanse vrouw.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik heb dat hele miss-christina gedoe met bijzonder veel plezier gevolgd! Zo kwam de ware aard van heel wat geile mannetjes hier naar boven... En die leidenaar is inderdaad een koning
Topactie, ook al is hij gebanned!
niethie
-
- 7319 berichten
- 7310 stemmen
Ik weet anders zeker dat hij het niet zelf was. Teneerste was dat al te zien aan de hele manier van handelen, Leindenaar was bijzonder snel op zijn teentjes getrapt en schold dan ook bij het minste of gerinste je huid vol, en bij zijn evenbeeld (Miss-Christina dus) was dat dus niet. Kan goed acteerwerk zijn, maar ik betwijfel het. Zal wel een familielid/vriendin ofzo van hem geweest zijn.
Kijk bijvoorbeeld eens bij het bericht en de stemmenbalk van deze film.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7310 stemmen
En wat is daar volgens jou dan zo onlogisch aan?
Stephan
-
- 7899 berichten
- 1391 stemmen
Waarom zou zijn vriendin zich voordoen voor een ander?
Overigens: Leidenaar + vriendin = onlogisch
niethie
-
- 7319 berichten
- 7310 stemmen
Waarom zou zijn vriendin zich voordoen voor een ander?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Die Leidenaar toch. Hij kon vervelend en dom zijn, maar wát een actie dit
Een aantal users zullen zich nu wel knap stom moeten voelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vermoed dat binnenkort het eerste huisdier een account op mm aanmaakt. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8326 stemmen
Beste mensen, helaas hier veel berichten en foto's moeten verwijderen omdat een eerder deze week gebande user (LEIDENAAR187) hier onder een valse identiteit, de jullie wel bekende miss christina, erg actief was de afgelopen dagen.
die mensen die "haar" liepen te pm-en zijn lekker in de zeik gezet. Humor dit. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8326 stemmen
Mooie foto's van praag Boordappel 
Is een erg leuke en sfeervolle stad, ben er zelf ook ooit eens geweest. Ook het bier e.d. was daar erg goedkoop. Weet niet of dit nog zo is, want het is inmiddels alweer zes jaar geleden dat ik er geweest ben.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Zou dat ook niet verzonnen kunnen zijn?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8326 stemmen
Kan dat ook niet verzonnen kunnen zijn?
Nee, ben er vrij zeker van dat dat waar is. Sommige users worden al helemaal gek bij het zien van een foto met een vrouw erop.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is mij ook al opgevallen. Maar ik heb wel een beetje het idee dat er wel wat zout op de wond werd gestrooid.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Beste mensen, helaas hier veel berichten en foto's moeten verwijderen omdat een eerder deze week gebande user (LEIDENAAR187) hier onder een valse identiteit, de jullie wel bekende miss christina, erg actief was de afgelopen dagen.
Didn't see that one coming.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha, dit is toch humor hoor! Ik heb wel es met ''christina'' ge-pmt en gisteravond had ik '''haar'' ontmaskerd.
Ik weet niet, ik mag die LEIDENAAR toch wel. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31242 berichten
- 5497 stemmen
Haha, dit is toch humor hoor! Ik heb wel es met ''christina'' ge-pmt en gisteravond had ik '''haar'' ontmaskerd.
Geeft wel leuke discussies om te volgen, maar ze gaan nog minder over film dan de offtopics hier en gaan soms wel ten koste van users die het wel goed menen. Ben blij dat ie weg is.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Vervelend als iemand zijn berichten weghaalt.
Nu lijkt het alsof je in het niets praat.
Maarja, die Eline heeft het wat hoog in haar bol gekregen blijkbaar.
Eerst zegt ze dat ze hier minder actief gaat zijn (dat bericht is ook alweer weggehaald), waarschijnlijk uit jaloezie omdat de mannelijke aandacht nu naar die Christina ging.
Nu blijkt dat die Christina eigenlijk LEIDENAAR187 (wat een held
) is, komt ze hier natrappen naar de mannelijke users.
Blijkbaar was jouw bericht zo raak dat ze dat van haar dan maar weghaalde.
Zucht, nog één keer dan. Nee hoor, ik heb inderdaad gisteren toen ik het las 2 berichten gestuurd, maar juist om wéér een discussie te voorkomen, heb ik die weggehaald, mede omdat ik al een waarschuwing had gekregen van een mod. Had geen zin om weer een hele discussie te beginnen omtrent mijn 'jaloezie'. Ik blijf voorlopig minder actief, omdat ik me op andere dingen wil richten. Dus bij deze Nomak, voorlopig ben je ff van me af. Verder discussieren doe je maar in mn inbox, dan blijft het hier tenminste opgeruimt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5181 stemmen
Het is absoluut niet de bedoeling berichten te verwijderen nadat mensen erop gereageerd hebben. Dan slaan de berichten die blijven staan helemaal nergens meer op. Denk dan twee keer na voor je iets plaatst en ga er bij elk bericht vanuit dat erop gereageerd gaat worden. Als je dat niet wil, plaats het niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, dan laat je die date toch gewoon doorgaan. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, dan laat je die date toch gewoon doorgaan.
Die staat sowieso vast!

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Even weer on-topic:

Ik en mn liefste in een draai-attractie.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik heb dat hele miss-christina gedoe met bijzonder veel plezier gevolgd! Zo kwam de ware aard van heel wat geile mannetjes hier naar boven... En die leidenaar is inderdaad een koning
Topactie, ook al is hij gebanned!
Tja maar jullie wilden me niet geloven, jullie vonden het natuurlijk 'normaal' dat ze zoveel foto's posten. Jullie zijn er allemaal ingetrapt en daarna is het natuurlijk wel makkelijk zeggen dat jullie wisten dat het Leidenaar was.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
christi's Gallery
our Free Social,Website, Business and Community Website Page Builder - MyPage.com
dus, lijkt best Nederlands.
Ik dacht eerst ook aan leidenaar tot ik zag dat de naam op zich wel klopte.
Maar goed, beetje FOk-actie. Hopelijk krijgen we niet teveel van die geintjes.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Het is net als in World of Warcraft: This guy has really no life.. at all.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11944 berichten
- 5356 stemmen
Spuit elf, maar ik vind dit toch wel een bijzonder originele actie van De Man die Monica Belucci aan een Vleehaak Verkracht Wil Zien Worden. Ben ik even blij dat ik alleen aan Elineloves recentelijk een PM bericht heb verstuurd...