- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Medicineman - Nee geen stills, enkel foto's.
Phoenix - Ja ook geen raar idee uiteraard. Bizar gevoel af en toe hoor zo'n leegte. Geeft die film ook mooi weer trouwens.
Gotti - Klopt, ga 6 maanden een familie volgen in de winter, zomer en het voorjaar. Wil me dan in het speciaal focussen op hoe muzikale tradities in het (dagelijks)leven gebruikt/beoefend worden (Audiovisuele reis door het traditionele Mongoolse leven zeg maar).
Iedereen - Mocht je ooit geld en tijd hebben is dit echt een mooi land. Geweldige mensen (al is dat best vaak in het buitenland), die ontzettend graag me je praten, ook al spreekt geen van twee eenzelfde taal.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Not my cup of tea om naar zo'n steentijdperk land te gaan, maar het zijn wel mooie foto's. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Not my cup of tea om naar zo'n steentijdperk land te gaan, maar het zijn wel mooie foto's. 
Kreta mensen moeten er ook zijn, anders komt dat eiland ieder jaar niet vol. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik denk het wel... Ik snap bovendien nooit waar die mensen de tijd én het geld vandaan halen, maar ja. Misschien komt het nog als ik 65 ben. 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Lord Flasheart - Tijd en geld om weg te gaan bedoel je? Sowieso hoef je niet per se een maand weg he, kan ook korter. En ver hoeft ook niet - Europa zijn zat prachtige landen. Ik ben net klaar met school, ben nu druk aan het sparen - en heb nu tijd zat.
Overigens, stenentijdperkland. Ja, hoewel de hoofdstad in vrij rap tempo Westernaliseerd (?) is het op de steppen nog stenentijdperk, inderdaad. Ook daar rijden ze overigens gewoon op motoren en rijden ze in auto's (zoals te zien), hebben ze zonnepanelen, etc. Maar echt veel hebben ze niet. Daar hebben ze echter wel genoeg aan.
Denk dat het voor iedereen wel mooi is om dat op zijn minst 1 keer in het leven mee te maken. Laat je ook zien wat wij wel niet hebben (en nog willen).
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Je bedoelt middelbare school? Ik vrees dat ik iets teveel jaar 'verspild' heb, want ik ben net anderhalf jaar bezig om aan een wat serieuzere carrière te beginnen. Ik zal dus moeten wachten op een sabbatical.
Het wordt dit jaar trouwens Cyprus btw, met aansluitend de Oktoberfesten in Munchen. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Medicineman - Nee geen stills, enkel foto's.
16:9 formaat dan? Vooral die landschapsfoto's komen zo erg mooi over iig.
Reizen is een erg boeiende en inspirerende bezigheid en vooral als je ver weggaat naar vreemde culturen is een ruimer tijdschema geen overbodige luxe. Ben vorig jaar ook 8 weken weggeweest en ben van plan dat over een jaar of 3 zeker weer te doen (tenzij er hier kleine Madecinemannetjes rondhuppelen). In overleg valt er best veel te regelen met werk is mijn ervaring.
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Echt indrukwekkende foto's. Overigens zeker ook een rijke ervaring. Echt heel mooi.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Erg mooie en indrukwekkende foto's Tayama 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Tayama wat een mooie foto's schitterend gewoon
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Het wordt dit jaar trouwens Cyprus btw, met aansluitend de Oktoberfesten in Munchen. 
Have fun en tot ziens 
@ Tayama : Wow die foto's zijn prachtig en erg indrukwekkend zo kan ik het zeker niet nadoen. Super!! 
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
En ik maar denken dat Noorwegen een uitgestrekt landschap heeft. 
Die foto's zijn echt mooi Tayama, die laatste zag ik nog op je Vimeo. Het lijkt me echt leuk om daar een keer heen te gaan, ik ben alleen nog niet oud genoeg en mijn ouders zijn zoiezo niet zulke 'Azië-Freaks'.
Hoe beviel trouwens het slachten van een geit? 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Madecineman - Het zijn foto's, maar wel stills gepakt uit een bewegend storyboard dat ik maakte om algemeen verhaallijn te creeëren met muziek en geluid. Vandaar.
Als je alles goed regelt kan je overal komen inderdaad. Waar ga je heen/ben je geweest??
Manschot - Hehe, aparte ervaring hoor. Ik mocht ze niet dood maken, omdat dat een speciale techniek vraagt. Maar de eerste aanraking is wel vreemd, zo'n warm beest en dan de eerste keer dat je een snee in de buik maakt....
Maar raak je aan gewend en word het normaal. Je moet niet vergeten dat dat een van de weinige dingen zijn die die mensen hebben - ze zijn er dus wel degelijk goed voor. Die beesten hebben ook een fantastisch mooi leven - maar uiteindelijk maar met 1 doel... Opgegeten worden.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
Zeer mooie foto's Tayama. Lijkt me geweldig om zoiets een keer meegemaakt te hebben. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Als je alles goed regelt kan je overal komen inderdaad. Waar ga je heen/ben je geweest??
Hierzo, blog staat nog steeds open dus als je het wil lezen kan je me altijd een PM sturen.
Azië blijft mij ook erg trekken, vooral om langere tijd rond te reizen. Ik wil nog wel eens een keer graag door reizen naar Papua Nieuw Guinea.
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Prachtige foto's Tayama! Vooral die ene met de regenboog op de achtergrond en de auto op de voorgrond is erg bijzonder! 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Hierzo, blog staat nog steeds open dus als je het wil lezen kan je me altijd een PM sturen.
Azië blijft mij ook erg trekken, vooral om langere tijd rond te reizen. Ik wil nog wel eens een keer graag door reizen naar Papua Nieuw Guinea.
Cool man, ga ik zo even uitgebreid lezen. Heb twee Vietnamese vrienden die uit Hanoi komen, ook een land dat ik ooit wil bezoeken.
Geef mij even een seintje als je naar Nieuw Guinea gaat, - als je een reismaat zoekt wil ik mij zeker kandidaat stellen, ha ha
- Prachtig land ook, zeker een van mijn toekomstige trips.
Nientjah - Dankje. Dat is een mooie foto inderdaad. Maar een nog mooiere omgeving, moeilijk vast te leggen. Ongelooflijk groot leeg zandveld omringd door bergen. Die dag regende het heel licht met de velle zon achter de wolken vandaan. Heel apart.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
Leuke foto's Tayama, vooral dat laatste ziet er zeer professioneel uit. Wat voor camera gebruik je?
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Leuke foto's Tayama, vooral dat laatste ziet er zeer professioneel uit. Wat voor camera gebruik je?
Hey rokkenjager,
Dankje - deze foto's zijn overigens genomen met een simpel sony cyber-shot camera'tje. Die laatste foto bedoel je? Die is dan weer genomen door een betere camera van iemand die er ook was 
Moet wel vermelden dat dit een heel fotogeniek land is, - richt je camera naar iets of iemand en het leverd al gauw een mooi plaatje op 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
@ Mr. Confused: Die eerste foto ziet er creepy uit, allemaal nepbloed neem ik aan ?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
@ Mr. Confused: Die eerste foto ziet er creepy uit, allemaal nepbloed neem ik aan ?
Ik geloof dat ie' daar net in elkaar gemept is. Hij was er zo trots op dat hij er maar een foto van heeft gemaakt om die vervolgens hier te posten.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof dat ie' daar net in elkaar gemept is. Hij was er zo trots op dat hij er maar een foto van heeft gemaakt om die vervolgens hier te posten.
Of ging het piercing zetten gewoon een beetje mis?? 
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6601 stemmen
It's all about the ketchup, baby!
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6601 stemmen