- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
SaNDuTjE
-
- 1434 berichten
- 3237 stemmen
In normale'weken zo'n 4 a 5 per week, in de vakantie tussen en 7 en 10.
Dat ligt er vooral aan of m'n vriendin thuis is of niet 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
soms ook maar drie hoor ik kijk ook veel voetbal en ja ben afgekeurd , nieren , rug (hernia) en hart.
Dit verduidelijkt inderdaad waarom je zoveel films ziet. Volgens mij heb je ook een flinke collectie, niet?
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Ik mag niet klagen
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik zie er normaal 1 per dag in de week. Tenzij ik te veel schoolwerk heb. 
In de weekends varieert dat ook. Van 0 tot een hele hoop. 
Creech
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Elke maand zo'n 20. Ik schrijf elke film op in een schrift nadat ik 't gezien heb, met een korte synopsis, wie er in de film speelde, een beetje wat ik van de film vond en de datum waarop ik de film keek. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan, en eigenlijk gewoon voor m'n eigen lol.
SaNDuTjE
-
- 1434 berichten
- 3237 stemmen
Elke maand zo'n 20. Ik schrijf elke film op in een schrift nadat ik 't gezien heb, met een korte synopsis, wie er in de film speelde, een beetje wat ik van de film vond en de datum waarop ik de film keek. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan, en eigenlijk gewoon voor m'n eigen lol.
Datzelfde kun je natuurlijk ook hier op de site 
movierobert
-
- 168 berichten
- 1830 stemmen
Heel verschillend soms paar maand niks, in de zomer. Maar dat kan ook wel 10 per week worden.
Ligt er maar net aan of er leuke films op tv zijn die ik wil zien. Maar bijna iedere winterse zaterdag avond kijk ik 2 of 3 films weg met mijn vader.
Maar dat word ook minder want de meeste ''leuke films voor mij'' op tv heb ik al bekeken. En ik heb sinds een paar weken terug ook geen UPC meer wegens verhuizing naar een tijdelijke woning met maar 1 tv
En binnen een maand verhuis ik voor onbepaalde tijd naar Spanje, dus ik moet toch afkicken, want was niet van plan om daar films te bekijken 
mar0z
-
- 26 berichten
- 96 stemmen
Ik kijk meestal elke dag een film voor het slapen gaan.
Dat brengt mijn hoofd een beetje tot rust na een dag.
Maar soms komt er natuurlijk weleens wat tussen,
dan merk ik wel dat ik er geen één heb gekeken.
Ik ben verslaafd denk ik.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2629 stemmen
Bij mij ligt het nogal verschillend de laatste tijd. Het ene moment ben ik druk voor school en heb ik haast geen tijd om films te kijken, en dan ben je klaar met school en kijk je er zo 10 in een week
.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Ik kijk minimaal 1 film per week zoiezo. En dat kan oplopen tot 2,3 of 4 per week. Meer word het meestal niet. Dus niet heel erg veel
. Soms denk ik dat ik verslaafd ben, maar als ik sommige hier zo zie 
Ik ben soms meer verslaafd aan Moviemeteren dan aan films kijken, best erg eigenlijk
.
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2409 stemmen
Doordeweeks proberen we in de avond altijd een filmpje te kijken. Soms lukt het ook wel eens niet. Ik hou het op de 3 a 6 films. Als er tijd is voor 2 dan gebeurd dat ook. Het weekend meestal tussen de 2 en 5 films.
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Ik kijk elke week wel een paar films. Vrijdagavond is filmavond bij mij. Dan is er altijd wel een leuke film op tv. Zoniet, kijk ik naar een film die mij niet echt interesseert, in de hoop dat ie mij verrast. Want ik ben vrijwel elke vrijdagavond alleen thuis, dus ik weet niet echt wat te doen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik denk gemiddeld zo'n drie per week. Meestal op maandag, dinsdag en donderdag. Twee of meer films op één dag trek ik niet.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik gok op 4 à 5 films per week, maar met de vakantie in het vooruitzicht kan dat wel meer worden 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Kan niet wachten tot de zomer... Bij mij zal dat ook wekelijks op 5 - 12 uitkomen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Op gewone weken (dat ik dus nog school heb voor 5 van de 7 dagen) zie ik meestal alleen maar op zondag een film. Met vakantie is het meestal wel een film per dag.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
zeker elke dag 1 a 2 in het weekend meer.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Nu is het vakantie, dus elke dag wel 1 of 2 films.
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Wow, vandeweek al 6 films gezien. Al zijn het bijna allemaal herzieningen.
polord1
-
- 9 berichten
- 18 stemmen
Ik ben nu een inhaalslag aan het maken, kep teveel.
ff algemeen vraagje:
Hoeveel films komen er per week uit gemiddeld?
Gr
Number23
-
- 8638 berichten
- 5677 stemmen
Ik ben nu een inhaalslag aan het maken, kep teveel.
ff algemeen vraagje:
Hoeveel films komen er per week uit gemiddeld?
Gr
Op DVD gemiddelde 9/10
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Nu het vakantie is, heb ik tot nu toe al 12 films gezien. Normaal is dit ongeveer 3 à 4 per week.
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
zeer weinig... Ik ben meer van de series geworden.
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
|k kijk door de weeks veel series kom dan niet vaak aan films toe
maar zaterdagavond meestal 1 of 2 films
maar ben ook stapel op series zeg maar gerust verslaafd 
crime series,actie series,drama series,soap series,noem maar op 
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
|k kijk door de weeks veel series kom dan niet vaak aan films toe
maar zaterdagavond meestal 1 of 2 films
maar ben ook stapel op series zeg maar gerust verslaafd 
crime series,actie series,drama series,soap series,noem maar op
welke series zijn dan goed van actie en crime? twijfel al lang om criminal minds te zien maar is dat goed?
vroeger keek ik veel films maar nu series aan het ontdekken. onlangs alias, castle series besteld bij movieminutes en ook sliders gekocht.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
The Wire, Romanzo Criminale, The Sopranos, Oz, La Piovra,...
1 film per week schat ik. Ik probeer er wel meer te kijken maar meestal sneuvelen ze na een kwartier.