- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?
joeri_filmfreak
-
- 143 berichten
- 0 stemmen
verschilt heel erg, soms wel 30 per maand maar meestal rond de 10 per maand denk ik
Butchers
-
- 201 berichten
- 341 stemmen
Ondertussen zit ik ongeveer aan 6 per week. Meestal kijk ik elke week een film voor het slapengaan om te ontspannen met een lekker drankje bij de hand. Dus zo ongeveer 5/6 films per week, zo zit ik aan de 25 films per maand ongeveer. Best wel veel eigenlijk, had er nooit over nagedacht. Per jaar kijk ik dus 300 films (natuurlijk soms wat meer of wat minder) + tien in de bios.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
1000 films per jaar? Hoe krijg je dat voor elkaar? 
Ik heb tussen maart vorig jaar en maart dit jaar ongeveer 100 nieuwe films gekeken. Dat is voor mij een persoonlijk record.
Edit: Nu ik erover nadenk kunnen het er ook wel meer zijn, want voor mijn gevoel keek ik er 3/4 per week. Het zal wel. 
Butchers
-
- 201 berichten
- 341 stemmen
1000 films per jaar? Hoe krijg je dat voor elkaar? 
Ik heb tussen maart vorig jaar en maart dit jaar ongeveer 100 nieuwe films gekeken. Dat is voor mij een persoonlijk record.
Edit: Nu ik erover nadenk kunnen het er ook wel meer zijn, want voor mijn gevoel keek ik er 3/4 per week. Het zal wel.
1000 films per jaar gaat niet. Dan moet je elke dag 2 films zien ofzo en in het weekend 3 per dag.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
stinissen zou dat makkelijk redden. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik hou het nu sinds eind februari bij hoeveel ik kijk. Zit vaak tussen de 7-10, soms tegen de 14-15 en andere keren weer 5/6. Als student die niet van studeren houdt, heb ik thuis wel eens tijd over
.
Butchers
-
- 201 berichten
- 341 stemmen

Ik zou geen film meer kunnen bekijken na bijna 20000 films gezien te hebben.
Trouwens, dan bestaat 2400000 minuten van zijn leven uit films kijken. Dat is een half jaar lang non-stop films kijken...
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Zat vorig jaar rond de 15 per week, maar dit jaar is dat aanzienlijk verminderd en zit ik maar rond de 5 per week ongeveer.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
1 per dag, gemiddeld. Gisteren waren het er vier.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
in vakanties een stuk om 6 per week...De laatste een stuk minder (1 per week) ook doordat ik het filmaanbod de laatste tijd niet heel geweldig vind...(iemand tips?!)
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Gister ook 3 films gekeken normaal 0,80 per dag. Maar af en toe een mini-marathon is erg vermakelijk.
@l-d
Genoeg geweldige films van voor 2010. Kijk de laatste tijd bijna alleen maar film tussen '50-'79
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2629 stemmen
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
De laatste een stuk minder (1 per week) ook doordat ik het filmaanbod de laatste tijd niet heel geweldig vind...(iemand tips?!)
Filmzenders ( Film1,2,3, Action, 1.1 ). Nonstop films en er komen geen reclameblokken vervelen.
Downloaden
DVD'tje lenen/huren.
Af en toe jezelf laten verassen in de bios kan ook geen kwaad.
Opzich moet er dan wel aanbod genoeg zijn lijkt me. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
5/6 films per week. Ik herzie ook veel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Misschien ziet hij ze niet helemaal van begin tot eind? Zijn film frequentie lijkt mij in ieder geval erg sterk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Er waren ooit eens tijden dat ik met gemak de 1000 films per jaar haalde, tegenwoordig mag ik blij zijn als ik er gemiddeld 1 per dag kijk. Dat probeer ik in ieder geval wel.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Misschien ziet hij ze niet helemaal van begin tot eind? Zijn film frequentie lijkt mij in ieder geval erg sterk.
Dat is natuurlijk pure onzin elke film kijk ik vanaf begin tot het einde er zijn hier geen uitzonderingen op.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dan vraag ik me sterk af hoe je het voor elkaar krijgt om bijna dagelijks vijf of meer films te zien. Is verder mijn zaak niet, hoor 
TheMajor
-
- 48 berichten
- 0 stemmen
5 films per dag is erg veel. Ik heb het een tijdje gedaan, maar er zijn echt dagen dat ik het niet trek.
In november heb ik 110 films gekeken, waarvan een groot deel niet langer dan 80 minuten.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Filmzenders ( Film1,2,3, Action, 1.1 ). Nonstop films en er komen geen reclameblokken vervelen.
Downloaden
DVD'tje lenen/huren.
Af en toe jezelf laten verassen in de bios kan ook geen kwaad.
Opzich moet er dan wel aanbod genoeg zijn lijkt me.
Ja ik denk dat het ook een beetje komt, doordat ik me er de laatste tijd gewoon niet meer echt toe kan zetten...druk,druk,druk...dus ga zoiezo naar de bioscoop, want thuis op de bank hou ik mn aandacht er niet bij... 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
4/5 per week.
En in een jaar rond de 500 omdat ik ook heel veel films in mijn vakanties kijk.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Zo dan moet je echt flink wat in je vakanties inhalen.
5x52= 260 Dus buiten die 5 films die je al kijkt in je vakantie nog eens 240 erbij. Bijna impossible
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Dan vraag ik me sterk af hoe je het voor elkaar krijgt om bijna dagelijks vijf of meer films te zien. Is verder mijn zaak niet, hoor
soms ook maar drie hoor ik kijk ook veel voetbal en ja ben afgekeurd , nieren , rug (hernia) en hart.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Even een vraagje heb jij niet bij elke film. Dit heb ik al veel eerder gezien, wat on-origineel plot etc.
En ik heb soms echt geen zin om een film te kijken. Maar bij jou is het er gewoon ingegroeid 
Denk dat jij wel een van de personen bent die de meeste films hebt gezien in Nederland.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
En op basis waarvan selecteer je een film? Bij stinissen zie ik werkelijk ieder genre, jaartal en land vertegenwoordigd 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kijk er zo'n 150 per jaar denk ik. Soms een week niks en dan weer een week stuk of 14.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Mijn probleem is dat ik geen films kan zien overdag. Moet donker zijn.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Gezien mijn recente stemmen, ongeveer 2 a 3 per maand...
Hmm, wat doe ik eigenlijk op een site voor filmliefhebbers? 
Horrorfreak12
-
- 375 berichten
- 0 stemmen
Bij de bib in Antwerpen heb je een hele collectie films en series, de nieuwste en de oudste ! als je lid bent en 10 euro per jaar betaald mag je gratis films huren zoveel je wil ( elke dvd niet langer bijhouden dan 3 weken), dus ik heb altijd wel dvd's thuis liggen die ik elk moment kan zien.
Ik kijk bijna elke avond een film, als ik geen film kijk kijk ik een serie ( momenteel prison break)
Dus laten we zeggen minstens 4 films per week als ik ook een serie volg, anders minstens 6 films per week.
Tja ik ben een echte filmfreak en ik doe het ook heel graag
en ik ben er KIJ trots op