menu

De Site / Gebruikers / Met welke cast zou jij nog graag eens een film maken?

zoeken in:
Niks mis met Jan, oké zijn liedjes zijn niks en ik zou hem ook niet zo snel een rol geven in een film, maar verder een ontzettende leuke sympathieke gozer en tegenwoordig vind ik het ook niet zo erg om naar hem te kijken (en zijn dochtertje is enorm cute)

Mijn supercast:

Michael j. Anderson
Danny Trejo
Christopher Walken
Billy Drago
Sigourney Weaver
Sid Haig
Michael Berryman
Kathy Bates
Laura Dern
Frank Vincent
James Tolkan
Marisha Tomei
Tony Todd
Peter Stormare
Tim Roth
Joe Pesci
Robert Patrick
Gary Oldman
Mark Margolis
Michael Madsen
Robert Englund
Malcolm mcDowell
Delroy Lindo
Patricia Arquette

De film zou nooit zo goed zijn als de originele, maar waarom eens niet proberen een cast samen te stellen die het misschien niet zo slecht zou doen. Een remake van .. The Good, The Bad & The Ugly.

Regisseur van dienst is Clint Eastwood om toch een beetje de Leone-stijl te herkennen.

Cast bestaande uit:

Hugh Jackman als Blondie 'The Good' (omdat die voor 80% op Eastwood lijkt)

Johnny Depp als Angel Eyes 'The Bad' (die heeft net als Van Cleef iets 'scherps')

Eli Wallach himself als Tuco 'The Ugly' .. Ok neen, maar ik weet niet welke acteur hem zou kunnen nadoen, niemand kan hem overtreffen, dat niet, maar toch ... Misschien dat John-Rhys Davies wel een Mexicaanachtig typetje kan spelen? Geen idee.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.memedepot.com/uploads/0/207_not_sure_if_serious.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nee, serieus. Geen remake. Vandaag niet, nooit.

Eazy schreef:
(afbeelding)

Nee, serieus. Geen remake. Vandaag niet, nooit.

Neen, natuurlijk niet. Maar stel de film eens voor met hedendaagse acteurs. Dat bedoel ik.

Ik zou graag eens een misdaadfilm met deze cast willen zien:

Robert DeNiro
Al Pacino
Joe Pesci
Michael Madsen
Frank Vincent
James Caan
Johnny Depp
Ray Liotta (Als hij het niveau van goodfellas haalt)
steve Buscemi

Weer een misdaadfilm met die namen? Lijkt me veel van hetzelfde worden.

filmliefhebber92 schreef:
Ik zou graag eens een misdaadfilm met deze cast willen zien:

Robert DeNiro
Al Pacino
Joe Pesci
Michael Madsen
Frank Vincent
James Caan
Johnny Depp
Ray Liotta (Als hij het niveau van goodfellas haalt)
steve Buscemi

joe pesci en michael madsen in een film klinkt wel interessant

Western met Daniel Day-Lewis, Christian Bale, Javier Bardem, Sean Penn.. en een heleboel bijrollen erbij ..

Vinnie Jones zie ik ook wel zitten met een kleine bijrol (puur door gezichtsuitdrukkingen, geen tekst)
Voor de rest gewoon Italianen!

Sergio Leone schreef:
(quote)

Neen, natuurlijk niet. Maar stel de film eens voor met hedendaagse acteurs. Dat bedoel ik.

Denk niet dat die sfeer nog neergezet kan worden. Zeker niet met andere acteurs.

Als deze toch is met z'n alle in één film zullen spelen. Top cast
Steve Buscemi (Big Lebowski)
Skeet Ulrich (Scream)
Justin Urich (Monster Man)
Johnny Depp (Edward Scissorhands)
Sylvester Stallone (Rambo)
Bruce Willis (Die Hard)
Danny Glover (Lethal Weapon)
Mell Gibson (Lethal Weapon)
Josh Holloway (Lost-TV serie)
Eleonora Giorgi (Inferno)
Dario Argento (Regisseur Suspiria)
Clint Eastwood (Good Bad Ugly)
Samuel L. Jackson (Pulp Fiction)
John Travolta (Pulp Fiction)
Al Pacino (Scarface)
Tobe Hooper (Regisseur Texas Chain Saw Massacre)
Eddie Murphy (Beverly Hills Cop)
Jeff Bridges (Big Lebowski)
Olivia Hussey (Black Christmas)
Robert De Niro (Heat)
Eli Roth (Regiseur Cabin Fever)
James DeBello (Cabin Fever)
Ti West (Regiseur Cabin Fever 2)
Josh Stewart (The Collector)
Nicolas Cage (Con Air)
Henry Ian Cusick (Lost-Tv Serie)
Jason Statham (Crank)
Christopher Walken (Deer Hunter)
Sid Haig (House of 1000 Corpses)
Rob Zombie (Regisseur House of 1000 Corpses)
Bill Moseley (House of 1000 Corpses)
Sheri Moon Zombie (House of 1000 Corpses)
Michael Madsen (Reservoir Dog's)
Vin Diesel (Fast and the Furious)
Chad Donella (Final Destination)
Mark Wahlberg (Four Brothers)
Rose McGowan (Planet Terror)
Zach Galifianakis (Hangover)
Val Kilmer (Heat)
Rutger Hauer (Hobo With a Shotgun)
Christoph Waltz (Inglourious Basterds)
Bam Margera (Jackass)
Terence Hill (They Call Me Trinity)
Bud Spencer (Miami Supercops)
Danny Trejo (Machete)
Thomas Jane (The Mist)
Harvey Keitel (Pulp Fiction)
Jake Muxworthy (Borderland)
Kurt Russell (Tango & Cash)
Alexandre Aja (Regiseur Haute Tension)
Robert Rodriguez (Regisseur Machete)
Quentin Tarantino (Regisseur Pulp Fiction)
Charlie Sheen (Two and a Half Men Tv Serie)
Willem Dafoe (Platoon)
Tom Berenger (Platoon)
Christian Bale (American Psycho)
Steve Zahn (Joy Ride)
Jeremy Davies (Lost Tv Serie)
Jessica Biel (Texas Chainsaw Massacre)
Mickey Rourke (Expendables)
Woody Harrelson (Zombieland)
Russell Crowe (Gladiator)
Sean Penn (Bad Boys)
Andere opties: Donnie Wahlberg, Harrison Ford, Bradley Cooper, Dan byrd, Aaron Stanford, Brad Pitt, Johnny Knoxville, Uma Thurman, Adrien Brody, Viggo Mortensen, Jame Caviezel, Elisabeth Sue, Keanu Reeves, Kate Graham, Baltasar Kormakur, Dolph Lundgren, Tobin Bell, Anna Faris, Neve Campbell, Miyuki Ono, Billy Zane, Jordana Brewster, Colin Farrell, Denzel Washington, Tisa Farrow, Ian mcCulloch, Robert Englund, Jim Carrey, Huub Stapel, Antonio Banderas, Sacha Baron Cohen, Ted Levine, Arnold Schwarzenegger, Franco Nero, Franka Potente, Kevin Costner, Lisa Krenisky, Leighton Meester, Michael Douglas, Tatjana Simic, George Clooney, Kane Hodder, Ron Perlman, Michael Berryman, Olga Kurylenko, Jean Claude-Van damme, Asia Argento, Emilio Estevez, Matthew, McConaughey, Tony Todd, Richard Brake, James Belushi, Jonathan Tucker, Peter Faber en Sandra Bullock.

Zo........

Niemand vergeten?

Ik mis Dwayne Johnson, Morgan Freeman, Clive Own, Megan Fox, Amber Heard, Will Smith,
Owen Wilson, Steve Carell, Liam Neeson, Jackie Chan en Chris Tucker.

Zie het zo voor me: mijn 4 favoriete acteurs (Robert Downey Jr., Clive Owen, Hugh Jackman en Christian Bale) die in een film samenwerken tegen een maniak gespeeld door Jim Carrey.
Pfff als ik eens carte blanche had in Hollywood.............

Ik zou altijd eerst de actrices regelen, en dan pas de acteurs.

Soort van Spring Breakers-achtige cast

Elle Fanning
Maika Monroe
Chloe Grace Moretz
Britt Robertson
Oscar Isaac (de bad guy)

soort van Dancer in the Dark-figuur: Claire Boucher

volwassen vrouwfiguur: Brie Larson

Voor een Belgische film:
Anemone Valcke
Marie Vinck
Paar niet gekende actrices.

Brie Larson is 26... volwassen vrouwfiguur.
Oke, ze kan goed acteren dus zal wel lukken.

Dan zou ik voor een Harmony Korine aanpak gaan. Sowieso David Hasselhoff, Mel Gibson en Charlie Sheen in de hoofdrollen. De stunt zou zijn dat het een meesterwerk oplevert, omdat het plot en de cinematografie de gebrekkige acteurs compenseren.

horizons schreef:
Brie Larson is 26... volwassen vrouwfiguur.
Oke, ze kan goed acteren dus zal wel lukken.

Een 26-jarige is geen volwassen vrouw? Speelde in Room wel weergaloos.

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Een 26-jarige is geen volwassen vrouw? Speelde in Room wel weergaloos.

Net 6-7 jaar ouder dan Chloe Moretz. Boven de 30 mag je volwassen vrouw gaan noemen. Nu is het nog een jongedame. lol
Was idd weergaloos in Room.

En wordt mevrouw Marvel...

alles boven 18 is voor mij volwassen hoor, al plak ik er wel niet graag een leeftijd tegenaan. Er zijn meisjes van 14 jaar die volwassener zijn dan venten van 50 jaar. Ik heb ook al veel gezien in mijn leven. Al valt het wel op dat veel meisjes zichzelf heel snel bestempelen als volwassen, en het uiteindelijk verre van zijn. Althans, zo ervoer ik het toch vaak.

OMG. Slecht nieuws... .

Voor twee filmprojecten dat ik in mind had. (ik heb er meerdere trouwens in het vizier).

Working title: Zure Regen

Anastasia Shulepova (cinematografie + assistant director), Kenny Kurwood (editing). Dmitry Nagovsky (Director of Photography), Anna Braude (costume designer).

Actresses: Claire Boucher, Julia Elina, Adele Yudina of Ella-June Henrard. Anemone Valcke zou ook in aanmerking komen. Zou ook een meisje dat ik ken bij de cast steken of op zijn minst als danseres invoeren.
Actors: geen idee. Iemand die oude geestelijke - rol kan spelen, en onder andere ikzelf zou geschikt zijn voor een bepaalde rol.

Ik ben eigenlijk best tevreden dat ik EXACT weet hoe de film eruit moet zijn, en van de meeste scènes al een idee heb van hoe/wat enzovoort (plaats camera), en wat er moet gebeuren. Het begint concreter te worden in mijn hoofd.

Filmlocatie is ook al over nagedacht. Kan eigenlijk op veel plaatsen gedaan worden. Mocht ik het hier in de buurt doen, komen Terneuzen, Gent en Voormezele in aanmerking, maar aangezien ik ook rekening houd met Russische financiering van het project, hou ik rekening met filmlocaties daar. Ik denk verder dat Oost-Finland uitermate geschikt zou zijn voor mijn project, in de regio van Vyborg. Ook omdat ik afgelegen locaties met veel water zoek, eventueel met licht winterse omstandigheden. En de regio van Vyborg ligt binnen bereikbaarheid van de Russische mensen waarmee ik wil samenwerken. Het zou leuk zijn mochten zowel Rusland, Finland als Belgie een deel willen financieren. Verder heb ik nog een heleboel filmrekwisieten nodig. Crass zou verder de soundtrack gaan voorzien. Claire Boucher kan dat overigens ook deels doen. Nick Cave & Warren Ellis komen ook in aanmerking. Ofwel laat ik het Curwood gewoon zelf doen. Genoeg talent.

Ik ben er zeker van dat als het ooit een kans gegeven wordt, en ik wat ondersteuning heb we er zeker iets groots van kunnen maken. Het talent is in overvloed aanwezig, en ik kan het tot een geheel smeden. Aan dialogen in de film trouwens ook geen gebrek. Ik ben een echte dialogensmeder, hoewel ik die graag naar de achtergrond wil verschuiven I don't know what I am doing. I know exactly what i am doing!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jWTYl_FqNio

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.