• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.401 acteurs
  • 199.433 gebruikers
  • 9.403.224 stemmen

Even afscheid nemen

zoeken in:

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Mug schreef in de topic Ongewenste gebruikers:

Ik vind mensen die dit soort topics openen eerder ongewenst.

Je zult wel gelijk hebben. Ik hang hier toch al veel te lang rond, en kan mijn tijd ook wel beter gebruiken. De site begint steeds vervelender te worden. Kritiek op het systeem is streng verboden, mods spreken elkaar tegen... Als een berichtje als 'off-topic' aangemerkt wordt, en je opent een topic, wordt het topic op slot gegooid. Vanwege kritiek op het systeem dus. De mods zijn ook behoorlijk selectief als het gaat om berichtjes verwijderen (het berichtje van Mug is veel beledigender dan de 'persoonlijke aanval' bij Das Leben der Anderen). Kortom: MM is de weg kwijt.

Ik ben ervandoor, doei!

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

Bye!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

doei!

Quentin

• 10218 berichten
  • 8565 stemmen

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Doei Sander, kom je vast nog wel "ergens anders" tegen

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ik liet me gaan, dat is waar. Maar al jarenlang doe je (naast leuke recensies) niets anders dan mede-gebruikers aanvallen. Kritiek op beleid mag, maar doe alsjeblieft nu niet alsof je neus bloedt. Daar heb ik een godsgruwelijke hekel aan. Veel succes met je filmsnob site.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ga je maar lekker uitleven op Filmsnobs, die site kun je waarschijnlijk wel helemaal naar jouw hand zetten. Veel plezier ermee!

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Gelieve nog wel even de dvd van 'Kind Hearts and Coronets' door te sturen naar Iketes, moest dat nog niet gebeurd zijn. Aangezien ik de volgende op de lijst ben en deze niet aan mijn neus wil laten voorbijgaan.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Salut, en nog een prettig leven verder zou ik zo zeggen

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Je hebt het topic afscheid nemen genoemd, maar wat je doet is eigenlijk natrappen. Niet erg netjes, vind ik.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Maar het is wel een goed idee, dit topic. Voor users die zich een tijdje niet meer op MM gaan bevinden, en wat laatste woordjes willen zeggen

Quentin

• 10218 berichten
  • 8565 stemmen

"http://www.filmsnobs.nl - Het Snobkanaal waar Snobs kunnen Snobben!"

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Veel plezier met je vanaf nu MM-loze leven ! En mocht je ooit heimwee krijgen naar MM, bedenk dan dit: Je kunt je tijd ook wel beter gebruiken!

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Dit gaat nergens over....

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Dag Sander. Ik vind ook dat je de afgelopen weken hier vooral ruzie aan het zoeken was, maar ik hoop in ieder geval dat je de goede manier vindt om film als hobby uit te oefenen.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Knisper schreef:

Dag Sander. Ik vind ook dat je de afgelopen weken hier vooral ruzie aan het zoeken was, maar ik hoop in ieder geval dat je de goede manier vindt om film als hobby uit te oefenen.

Wat een beschaafde reactie .

Sander zit niet zo te janken, kijk wat films, geef wat reacties op mm en zeur af en toe tegen de mods. Niks mis mee. Dan kan hier een slotje op .

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Tot ziens.

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

SelmaDuim schreef:

Ga je maar lekker uitleven op Filmsnobs, die site kun je waarschijnlijk wel helemaal naar jouw hand zetten. Veel plezier ermee!

Het heeft weinig te maken met dingen naar je hand zetten. Aan alle sites zitten minpunten maar ik kan me daar prima overheen zetten, sander klaarblijkelijk niet. maar goed, het is niet anders. Vind het jammer, ik vermaak me op beide sites (en cinemavanti) prima. Ik vind de vlammende discussies op moviemeter altijd gweldig juist de grote diversiteit aan users maakt het leuk.

Spreek je Sander

filmsnob

• 31 berichten
  • 0 stemmen

Wat een haatdragendheid hier.

Er neemt iemand afscheid omdat hij het niet meer leuk vindt op MM en dat wordt hij door iedereen keihard nagetrapt.

Is dit de nieuwe koers van MM? Is dit de manier waarop er op MM met mensen wordt omgegaan? Is dit de manier waarop mods hun gastheerschap uit willen voeren?

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

filmsnob schreef:

Er neemt iemand afscheid omdat hij het niet meer leuk vindt op MM en dat wordt hij door iedereen keihard nagetrapt.

Is dit de nieuwe koers van MM? Is dit de manier waarop er op MM met mensen wordt omgegaan? Is dit de manier waarop mods hun gastheerschap uit willen voeren?

Hij neemt geen afscheid, hij trapt na. Ik denk dat je een beetje in de war bent.

Daarenboven zijn de meeste van de reacties nog redelijk beschaafd.

Zijn kritiek is precies dat je niet meer mag zeggen wat je wil en dat de mods alles censureren. Je kan dan toch niet verwachten dat de mods zijn topic onmiddellijk gaan censureren ?

Daarenboven heeft hij zijn account al onmiddellijk opgezegd. Hij verwachtte dus duidelijk geen ontroerend "tot ziens" anders zou hij zijn account nog wel even actief gelaten hebben om te bedanken voor alle vriendelijke woorden.

Je kan niet verwachten dat je bij je afscheid een hoop giftige kritiek kan spuien, en dat niemand reageert, een beetje ernstig blijven toch

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3288 stemmen

kos schreef:

Sander zit niet zo te janken, kijk wat films, geef wat reacties op mm en zeur af en toe tegen de mods. Niks mis mee. Dan kan hier een slotje op .

Jij zegt wat ik denk. Wat een gehuil de laatste tijd zeg

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

filmsnob schreef:

Iedereen? Ik trap niemand na mijn beste. Wel ben ik van mening dat Sander2 wellicht de zaak te serieus neemt. Ik zou stellen voor ieder die problemen heeft met een moderator of moderators en/of met bepaalde gebruikers: schrijf het in een e-mail naar het beheer.

Dat noem ik pragmatisch te werk gaan.

Hier een "afscheid" verkondigen met voornamelijk verwijten kan, met alle respect, niemand iets mee. Het komt mijns inziens toch een beetje over als zelfbeklag. Vandaar dat ik in ieder geval schreef: "gaat nergens over...".

Sommige reacties klinken misschien niet erg vriendelijk maar dat kunt u verwachten bij het schrijven van een ietwat theatrale afscheidsrede.

Film Pegasus (moderator films)

• 31191 berichten
  • 5473 stemmen

Nogal een haatdragend afscheidswoordje moet ik zeggen. Wel erg als je op een forum niet tegen gezonde kritiek kan. Ik heb hier nog nooit problemen ondervonden en amuseer me enorm op de site. Maar als dat Sanders keuze is om elders plezier te maken moet hij dat weten he.

• 31191 berichten
  • 5473 stemmen

filmsnob schreef:

Dat is geen kwestie van haatdragendheid tegenover Sander. Maar als Sander kritiek heeft op het beleid van de site (hoeft daarom niet vol haat te zijn, maar op een gezonde manier) en daarvoor een topic opent, is het toch logisch dat er reactie op komt. Het is tenslotte een forum. Wat had je dan verwacht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De enige haatdragende houding en met een verkeerde manier van omgaan met mensen komt toch van Sander af. Hij verheft zich zelf ver boven andere users die korte recensies schrijven (ook users die wel onderbouwden maar zijn prijsbeestjes trashte, pakte hij toen ook erg hard aan heb ik gezien in het verleden). Je kan er dan niets mee kunnen, maar om zulke users dan zo hard aan te pakken is wel wat overdreven. Ook vreemd dat hij het erg onlogisch vindt dat er iets aan gedaan wordt als hij bepaalde users compleet afmaakt om een kleinigheidje.

MM is een vaste user armer maar het verlies geeft een kwaliteitsimpuls. Blijkt ook wel aan de content van zijn topicstart.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Film Pegasus schreef:

Ik heb hier nog nooit problemen ondervonden en amuseer me enorm op de site.

Helemaal mee eens,

Altijd dat gezeur van een vrij select groepje film(snobs). Er zijn discussietopics voor, waar je er over kunt discussiëren als je daar behoefte aan hebt. Gebruik ze dan ook. Ikzelf lees gewoon over onzinberichten heen. Meest vervelende is dat constante gezeur van sommige users dat ze MM kunnen missen als kiespijn en dan toch weer opduiken of er even erg veel rukbaarheid aan wensen te geven in wat voor een didactuur ze leven.

Maar veel plezier op die elitesite van je.

• 31191 berichten
  • 5473 stemmen

Ironisch eigenlijk dat er blijkbaar mensen zijn die zich van de site willen distancieren, maar daar eerst een hele reeks berichten en in dit geval een topic voor nodig hebben.

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Inderdaad. Ik bedoel, ga dan gewoon in één keer weg zonder iets te zeggen. Dat zou ik zelf doen in ieder geval.

sinterklaas

• 11821 berichten
  • 3321 stemmen

Dit zal wel een goede topic zijn voor gebruikers die geband worden een laatste woord kunnen plegen.

Maar dit is wel een triest topic .

Maargoed, veel geluk Sander.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

JayLunar schreef:

Inderdaad. Ik bedoel, ga dan gewoon in één keer weg zonder iets te zeggen. Dat zou ik zelf doen in ieder geval.

Ik heb jou anders verrekte lang niet gezien .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.