- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Mijn favoriete film. Ik ga ook nog een paar plaatjes van the godfather uitproberen.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ik wou eerst een plaatje uit gits: sac. van de lachende man maar daarvoor was het te klein. Aangezien iemand anders al tokyo.sora gebruikte ben ik toen maar voor su-ki-da gegaan met dank aan Lowhusky. 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
The Fellowship of the Ring behoeft geen uitleg 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Fijne avatar kiriyama 
Bedankt, die van jou is ook erg mooi. 
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Vette foto van James Gandolfini uit The Man Who Wasn't There (2001) Zeer sfeervolle film.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
En samen met 'Blood Simple.' een Coen grand-cru. Mooi keuze met andere woorden, PaulieWalnuts. 
Mojo Pin
-
- 291 berichten
- 0 stemmen
Het voelde op dat moment gewoon het beste.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Salad Fingers. Geniale flash filmpjes van David Firth.
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Salad Fingers. Geniale flash filmpjes van David Firth.
David Firth is een regelrechte GOD.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Aangezien iemand anders al tokyo.sora gebruikte ben ik toen maar voor su-ki-da gegaan

Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Een naar mijn smaak geweldige scène uit een al even geweldige film (Survive Style 5+). Ik kan niet anders dan lachen wanneer ik Asano zo op Kishibe's rug door de lucht zie fladderen
. En aangezien ik op z'n tijd best graag lach een voor de hand liggende keuze.
Ben niet van plan om om de haverklap van avatar te veranderen, maar of deze definitief is weet ik nog niet.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Een naar mijn smaak geweldige scène uit een al even geweldige film (Survive Style 5+). Ik kan niet anders dan lachen wanneer ik Asano zo op Kishibe's rug door de lucht zie fladderen
. En aangezien ik op z'n tijd best graag lach een voor de hand liggende keuze.
Ben niet van plan om om de haverklap van avatar te veranderen, maar of deze definitief is weet ik nog niet.
Idd. een geweldige scene. Hoop verder niet dat iedereen om de zoveel tijd een nieuwe avatar neemt. Kies er gewoon zorgvuldig één en hou die, net als een username. 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Heb deze ook elders altijd gehad. Oud vertrouwd ding maw.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zijn de F avatars een hart onder de riem voor Fisherking??
of zit ik er naast?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Zijn de F avatars een hard onder de riem voor Fisherking??
of zit ik er naast?

Een geheime code tegen het bewind van Jordy. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moet nog kiezen. Twijfel tussen Snake Plissken (user naam was al vergeven) of iets met Rambo, of heel iets anders....
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Zomaar
.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Cerebus the Aardvark, m'n favoriete comic personage.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
Omdat ik geen generieke avatar wil en de avatar ook in je profiel komt heb ik Death uit Sandman genomen. Het stoerste karakter uit een van de gaafste comics ever.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Voor de hand liggende avatar.
Bij het kiezen van m'n nickname heb ik altijd getwijfeld tussen Pegasus en Unicorn, maar enkele jaren geleden is het Pegasus geworden op een andere site. En daarna Film Pegasus op MM met nu de bijhorende avatar natuurlijk.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Mooie film, maar vooral prachtige poster!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Omdat ik toch wel groot bewonderaar van Yoshitomo Nara's tekeningen en schilderijen ben. Vind zijn stijl heel aantrekkelijk en weerspiegeld ook vaak wel hoe ik me voel
Als een klein sjaggerijnig boefje in een kattenpakje!
Voor de rest vind ik die avatars van filmscenes niet zo mooi, heb liever een character uit een ander medium. Zie hier al genoeg films, hoef ik ze ook nog niet eens telkens bij users te zien 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Er zijn anders ook verdraaid veel comic avatars. Dacht ook ergens Rorschach gezien te hebben.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Omdat je maar 54x54 pixels hebt om jezelf visueel te presenteren denk ik dat comic characters wat handiger zijn. Een uitvergroting van enkele persoonlijke karakteristieken.
Het "fanboy" aspect van de avatar wordt dan ook iets kleiner 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Logo's doen het ook goed
.
Ik ben trouwens ook zo iemand die om de haverklap zijn avatar gaat veranderen, omdat ik er nooit helemaal tevreden over ben.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
@ Onderhond: Precies. Vind dat je doormiddel van een comic (getekend) avatar inderdaad minder dat "fanboy" gevoel krijgt. Een comic heeft inderdaad ook makkelijker bepaalde karakteristieke trekjes die je makkelijk aan je karakter kunt verbinden. Een foto van een niet-film is ook alweer anders dan uit een film.
Die van mij veranderd trouwens nu nog wel even, blijf toch een wiebelkont, wil ook andere pics proberen 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Logo's doen het ook goed
.
Ik ben trouwens ook zo iemand die om de haverklap zijn avatar gaat veranderen, omdat ik er nooit helemaal tevreden over ben.
Je leeuw vond ik anders veel gaver. Heb zo zelf ook een avatar liggen, die enkel bij speciale gelegenheden naar boven komt