• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.568 stemmen

Waarom koos jij je avatar?

zoeken in:

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kijkert schreef:

Donald Duck, mijn ultieme stripheld, met een kijkert in zijn handen.

Waar is ie toch gebleven....

(afbeelding)

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

The One Ring schreef:

Ik weet nou niet helemaal zeker of het nou Joseph Cotten of Orson Welles is die daar rent, maar dat doet er verder niet toe

Gisteren de film herzien en het is Joseph Cotten die hier rent. Is dat mysterie ook weer ontrafeld. Lijkt me wel uniek; ik heb niet het gevoel dat er snel iemand anders Cotten neemt als avatar

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)
Gisteren de film herzien en het is Joseph Cotten die hier rent. Is dat mysterie ook weer ontrafeld. Lijkt me wel uniek; ik heb niet het gevoel dat er snel iemand anders Cotten neemt als avatar
Was in de veronderstelling, dat Orson daar in die tunnel wegrende...

Had eerst deze ava: Orson aan't einde van de tunnel, maar bij 54x54 blijft daar niets van over:

(afbeelding)

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

In mijn avatar is niet echt sprake van een tunnel. Het is geen shot uit de beroemde rioleringsscène. Dit is het totale shot waaruit mijn avatar komt:

(afbeelding)

Die andere avatar van jouw is trouwens ook Cotten Die shot staat me nog helder voor de geest.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Geweldige shot, en zelfs op 't kleine pixelformaat blijft er nog veel van over!

Ik ben er nog niet helemaal uit.

Kom wel steeds bij de beroemde showdown van The big Combo uit.

(afbeelding)

De opnener van Double Indemnity is ook wel aardig, maar ziet er erg kreupel uit...

(afbeelding)

(afbeelding)

Ook niet in m'n Noir Top5; alternatieven: resp. Vertigo, S. Johansson, Gilda, Orson Welles, Laura, Rififi:

(afbeelding)

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Mijn avater is een smakeloze home made onding. gewoon een auto overgetrokken in p-shop. Maar goed hij is wel 'eigen'.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

mikey schreef:

Mijn avater is een smakeloze home made onding. gewoon een auto overgetrokken in p-shop. Maar goed hij is wel 'eigen'.

...daar gaat 't toch ook om.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

De mijne ook hoor, het is een stukje van de titelpagina, maar omdat er ook andere figuren opstonden die ik niet nodig had heb ik een deel van de achtergrond zelf opnieuw getekend . Jammer genoeg is het zelf getekende stuk er bijna helemaal afgeknipt om tot 54 pixels te komen zonder dat het een rommeltje werd (samen met de poten van de ezel...) maar bijvoorbeeld die grijze strepen rechts (soort expressionistische heuvel) zijn voor de helft van mij, net als een stuk stofwolk links .

Ik twijfel trouwens nog wat om over te stappen naar deze tekening, die is duidelijker, maar minder origineel natuurlijk:

(afbeelding)

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Die vind ik veel minder. Ik zou het bij die je nu hebt houden. Veel leukere kleurcombinatie

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

(quote)
Waar is ie toch gebleven....

Vond het bij nader inzien nogal 'zie mij eens iets over mezelf laten zien, oh ikke toch'.

Ik hou niet zo van avatars.

Mijn huidige is lelijk, misschien wel de lelijkste die er is. Maar wel duidelijk herkenbaar.

Overigens moeten de woorden 'ego' en 'trip' ook duidelijk los van elkaar worden gezien.

Ego, voor het persoonlijke van de avatar.

Trip, voor de afstand die tussen de avatar-drager en de avatar zelf in zit, en de reis daartussen.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

Mijn huidige is lelijk, misschien wel de lelijkste die er is. Maar wel duidelijk herkenbaar.

Overigens moeten de woorden 'ego' en 'trip' ook duidelijk los van elkaar worden gezien.

Ego, voor het persoonlijke van de avatar.

Trip, voor de afstand die tussen de avatar-drager en de avatar zelf in zit, en de reis daartussen.

Als je het zo zegt, dan is ie inderdaad prachtig.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Het is vooral erg lelijk dat het wit niet wit is maar dat er nog wat verdwaalde zwarte puntjes tussen zweven.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Nou, nu wou ik mijn avatar van wat kleurtjes voorzien, om hem wat op te fleuren, krijg ik niets anders dan een zwart vierkantje, wat ik ook probeer.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

deze is in ieder geval beter dan de vorige

Edit : het zwarte vierkant bedoel ik

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Daar istie!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

arkadi schreef:

deze is in ieder geval beter dan de vorige

Edit : het zwarte vierkant bedoel ik

Dat is wel een beetje wat ik vind. Je wordt toch een beetje afgerekend op je avatar, als je er eentje hebt die niet in de smaak valt.

Nou ja, kijkert blijft gewoon kijkert, en zijn avatar gaat niet meer veranderen.

(Zo is de avatar ook best fleurig, eigenlijk.)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kijkert schreef:

Daar istie!

Heeft Herman Brood die ava voor je gemaakt?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

(quote)

Heeft Herman Brood die ava voor je gemaakt?

Brood is dood.

Leve Brood!

(Ik neem aan dat de zwarte omranding standaard is en niet weg kan? Wel jammer. Bij de meeste avatars maakt het niet uit, maar een avatar als de mijne zou beter uitkomen met een witte (dus onzichtbare) rand. Geldt ook voor die van Boordappel bijvoorbeeld.)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Nu geen zwarte randen meer....

(afbeelding)

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Nu geen zwarte randen meer....

(afbeelding)

Maar dat is een hele andere.

Wel mooi.

Doet me denken aan de kleuterschool. Dan moest je met wasco allerlei kleurtjes op papier kliederen, en dan later met zwarte wasco eroverheen klodderen, om vervolgens met een naald een tekening te maken.

Kennen de jongeren onder ons dat nog?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kijkert schreef:

(quote)
Maar dat is een hele andere.
Dezelfde hoor, alleen via Paint ff negatief gezet.

Wasco...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Dezelfde hoor, alleen via Paint ff negatief gezet.

Net zo verschillend als een rood stoplicht van een groen stoplicht verschilt.

Nu zoveel geklooid, laat ik het hier maar echt bij houden. Moviemeter is geen zandbak voor spelende kijkerts.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Het moest een beetje bij mijn gebruikersnaam passen.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

Doet me denken aan de kleuterschool. Dan moest je met wasco allerlei kleurtjes op papier kliederen, en dan later met zwarte wasco eroverheen klodderen, om vervolgens met een naald een tekening te maken.

Absoluut, vond het als klein kind een magistraal iets! Dat het dan ineens tevoorschijn leek te komen.. Wauw.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar het had ook iets ongelooflijk stompzinnig onzinnigs.

Echt uitgevonden door geitenwollensokkentypes.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Zeg ook niet dat ik het nu nog enigsinds interessant vind. Maar als klein kind.... oooh wauw.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

kijkert schreef:

Ja, maar fuck de wasco! Zo geweldig vond ik dat niet! Je figuurtjes waren niet mooi en het stonk en het voelde vreemd aan je vingers. Nee, ik ben altijd meer het potlood en stiftenpersoon geweest

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

... En als je er van at bleef het nog eens tussen je tandjes zitten ook. Nee, wasco was niet mijn ding .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

En alles wordt er vies van als dat papiertje eraf scheurt, en dat gebeurt altijd want op den duur is ook het papiertje een vies vodje geworden en scheur je het er van pure ellende zelf af, en dan blijft het aan je handen hangen, en zo tot aan je gezicht, en je kleren, en je hele bureau, je beddengoed, de muren, tot alles een gorte smeerlapperij is. Mmm, ik hield wel van wasco's vroeger .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Mmm, ik hield wel van wasco's vroeger .

Je doet mij een beetje denken aan Homer Simpson: HMMMmmmmm... wasco's...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.