• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.981 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.991 gebruikers
  • 9.371.070 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

After Earth, Kick-Ass 2,

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Meeste stemmen gelden!

After Earth +1

Kick-Ass 2 +2

P.S. Utrecht lijkt mij de beste locatie.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Kick Ass 2 en After Earth komen mij wel uit ja.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Goedzo!

After Earth +2

Kick-Ass 2 +3

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Ik ben ronduit allergisch voor Shamalala-dinges, dus dat wordt wat mij betreft

Evil Dead 1+

Kick Ass 2 4+

Stem gewoon 2 keer. Als jij nu ook ff op Evil Dead stemt Jaco, misschien halen we Kick-Ass dan nog in :straks. Utrecht lijkt me prima en zoals eerder gezegd wil ik dan ook wel een ondersteunende functie in de organisatie hebben (waar nodig), want ken Utrecht wel redelijk.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Je bedoelt After Earth inhalen ... Maar je weet dat ik DE dictator ben hè., dus ik bepaal sowieso naar welke film we gaan.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Evil Dead 2+ (Caz ook toch?) Rest boeit me niet zo!

Nog niet zeker over de datum though, zit tussen twee muziek-festivals in waar ik heen wil...

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik stem inderdaad ook Evil Dead erbij.

Dit zijn de favorieten tot nu toe:

Pacific Rim +1 (JacoBaco)

After Earth +2 (SnakeDoc - sinterklaas)

Evil Dead +3 (JacoBaco - Inland Rabbit - niethie)

Kick-Ass 2 +4 (JacoBaco - SnakeDoc - sinterklaas - Inland Rabbit)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die films liggen vrijwel allemaal een half jaar in de toekomst

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Zoiets ja, maar ik dacht laat ik is vroeg beginnen met het opstarten van een meeting zodat iedereen er alvast een klein beetje rekening mee kan houden. 5 maanden is wat aan de lange kant voor de populaire films op het moment, maar misschien gaat het gewoon lukken.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Evil Dead meeting word hem niet voor mij, maar....

14 september: Machete Kills meeting????

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Je kan ook vast volgend jaar inplannen . 14 september man, hoe weet ik dat nou haha

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Inland Rabbit schreef:

. 14 september man, hoe weet ik dat nou haha

Gaat erom dat je die datum vast legt als hij nu nog leeg staat in je agenda. Als dan in augustus plots een verjaardag of personeelsfeestje opduikt op die datum dan is dat jammer, maar de meeting zou dan prioriteit moeten hebben (vind ik).

Het probleem is namelijk nooit het gebrek aan animo, maar de kunst van prioriteiten stellen.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Toch denk ik dat de meeste het gewoon zien als een leuke bijkomstigheid. Wanneer het toevallig zo uitkomt, dan zijn ze bereidt om te komen, maar als er iets tussenkomt, dan staat zo'n meeting toch op de laatste plaats. Misschien omdat het (te) veel geld kost.

De locatie staat wat mij betreft vast. Utrecht.

Het leek mij wel een aardig idee om te kijken voor welke film de meeste animo is. En dat is tot nu toe Kick-Ass 2 en daar kunnen we vanaf 20 juli naartoe.

En sinterklaas, jij wilt toch ook naar Kick-Ass 2? Of Kan je 20 juli ook al niet? Een week later kan ook hè. De datum is niet de datum voor de meeting, maar de datum dat de film op zaterdag in de bioscoop draait, maar als bijvoorbeeld 27 juli voor de meeste beter uitkomt, dan wordt het 27 juli...

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Oooooww, zeg dat dan. 20 juli heb ik tot nu toe niks staan dus dat word geen probleem. After Earth zal ook geen probleem worden.

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Zolang er bier is en het zonnetje schijnt

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Wat een drukte hier!

Misschien een Kick-Ass 2 meeting?

Zaterdag 20 juli

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Hmm het is wel een aardig idee. Waar dan? Utrecht? Ik had graag een meeting met zon en 25 graden gezien, maar dat zit er zelfs in juni nog niet in geloof ik

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Dit topic. Wordt bijna melancholisch naar het moment dat er nog concrete plannen werden gemaakt die ook echt nagekomen werden. Wat is er toch veranderd?

Maar goed: Zaterdag 20 juli Kickass 2 meet in Utrecht!!!

-JacoBaco

-Niethie

-Inland Rabbit (?)

Later misschien een Carrie meet ofzo?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben benieuwd of het doorgaat .

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Vast niet, hehe!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Wanneer was de laatste echte meeting eigenlijk? 1843?

Maar ik stel voor dat wanneer er 5 a 6 mensen komen (incl. mezelf) het doorgaat en anders moet jij je ook maar even opofferen NW!!

Mocht het niet doorgaan, dan kom ik hier nooit meer! Ja misschien wel, maar dan om iedereen uit te lachen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zal er over nadenken . Maar jullie weten dat Kick-Ass 2 pas in Augustus uitkomt .

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Voorjaar van 2011, dik 2 jaar geleden dus. En dat terwijl, als ik helemaal terug blader er in het begin wel 3/4 per jaar waren. Moviemeter-gebruikers zijn minder hecht met elkaar of mensen worden schuwer. Wat is het? Snap trouwens zoiezo niet goed waarom het altijd perse een grote groep moet zijn ook. Met 4/5 mensen kun je toch net zoveel lol hebben als met een stuk of 10/12 of meer? Dan is er ook meer kans op 1 op 1 contact. Hmm, nja, just saying...

@NW: Lol, ik volgde gewoon Jaco's bericht zonder het verder na te kijken. Heb ook liever iets anders, maar de vorige keer dat iemand dat zei brak er een dagenlange discussie los waardoor het uiteindelijk weer niet doorging, dus ik kijk wel uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zal wel Pacific Rim worden. Mocht het Byzantium worden, dan ga ik erover nadenken.

Gebeurde hier wel vaak, hoeveel er ook niet onder voorbehoud stonden .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Het is de recessie Niels De slechte werksfeer op de werkvloer slaat ook door op de MM meetings. Ik zie alles eigenlijk minder worden tegenwoordig. Vroeger leek alles beter, had het vannacht ook weer in de stad met verscheidene kroegen.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

rep_robert schreef:

Vroeger leek alles beter

Haha, zoiets zeggen oude mensen van een jaar of 80 .

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zal er over nadenken . Maar jullie weten dat Kick-Ass 2 pas in Augustus uitkomt .

Oja, een maand later. Dan wordt het pas zaterdag 24 augustus.

Misschien toch in juli proberen met Pacific Rim of Byzantium. Wat de film betreft ben ik al gauw tevreden.

De kleinere meetings zijn beter dan wanneer er massaal 20 man komt. Ben het met Niels eens. Zo blijft het lekker intiem. Dus er mogen bij deze niet meer dan 8 mensen komen!

ibendb

• 5036 berichten
  • 3214 stemmen

Ik kan misschien naar de meeting in Utrecht komen. Dus:

Zaterdag 20 juli Kick-ass 2 meet in Utrecht!!!

-JacoBaco

-Niethie

-Inland Rabbit (?)

Onder voorbehoud:

-IbenDB

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Nee, Kick-Ass 2 draait pas vanaf 22 augustus.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.