• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.008 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.001 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.231 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Hoe anders is het op MusicMeter. Begin dit jaar heb ik een meeting georganiseerd in Nijmegen. Er kwamen maar liefst twintig mensen, waaronder ook Paalhaas en Stephan73 die net zoals ik ook zeer actief zijn op Moviemeter. Het was er erg gezellig. Dus, waar ligt het aan? Dat muziekliefhebbers meer van gezelligheid houden dan filmliefhebbers misschien? Ik weet het niet. Volgend voorjaar is er weer een meeting in Nijmegen. Dus, ik vind het allemaal wel prima als er geen Movie Meeting meer komt. Ik kom toch wel aan mijn trekken.

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Films zijn leuk dus film meetings ook ;p

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Ja ik snap het ook niet maar zoals jullie zien blijven de reacties weer uit...

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Ja idd niemand neemt het voortouw. Jacobaco we need you ;p

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Er is een verschil tussen de voortouw nemen en de slapende honden steeds wakker moeten maken. Dat laatste is wel vaker het geval.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Ik volg (reden hiervan is omdat het leuk te volgen is) het interessante meeting topic en - al heb ik nooit deelgenomen aan een meeting - moet ik zeggen dat het inderdaad optie nummer 2 is wat sinterklaas zegt. Heb al genoeg gelezen om optie nummer 2 te ontdekken.

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Jezus ik maakte maar een grapje guys ;p

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Op momenten als deze heb je gewoon een goeie ouwe dictator nodig.

' Op deze datum, in deze bioscoop op dit tijdstip'. Of anders........

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Filmliefhebbers zijn gewoon socially awkward.

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Gewoon een lijst aan potentiele geintresseerden en dan datumprikker.nl.

sinterklaas schreef:

of organiseren stiekem iets anders in prive

Wat!? Zijn er geheime MM bijeenkomsten? Waarom hoor ik weer bij die groep die nergens van weet...? Tuig.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

mister blonde schreef:

Wat!? Zijn er geheime MM bijeenkomsten? Waarom hoor ik weer bij die groep die nergens van weet...? Tuig.

De onderwereld van MM

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik ben een meeting veteraan! Ja, er zijn discrete MM bijeenkomsten. Wanneer er een meeting gehouden wordt en het klikt tussen een aantal mensen, dan kan het gebeuren dat de personen in kwestie later nog eens privé met elkaar afspreken. Maar de oorsprong van deze geheime meetings ligt nog steeds in het organiseren van een meeting hier op MM. Ik ben er op het moment nog niet aan toe, maar ik wil er zeker wel weer eens bij zijn.

Belangrijk is de locatie. Utrecht is vaak de beste optie omdat het redelijk centraal ligt en het een leuke stad is, vind ik. Verder is duidelijkheid wel essentieel ja.

Bijvoorbeeld: Zaterdag 15 of 22 december meeting in Utrecht. Film: The Hobbit: An Unexpected Journey. 14:00 verzamelen op Utrecht CS. Film van 16:00. Eten om 19:30 in het restaurant en na het eten nog wat drinken ofzo.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

JacoBaco schreef:

Eten om 19:30 in het restaurant

Utrecht kent wel meer dan één restaurant . En als jullie bij Broadway mochten gaan eten, kijk dan uit, want ze rekenen daar extra voor de patat .

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

soom schreef:

En als jullie bij Broadway mochten gaan eten, kijk dan uit, want ze rekenen daar extra voor de patat .

Mocht er ooit weer een meeting in Utrecht komen, dan zullen we eraan denken.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Ben altijd voorstander geweest van Utrecht. Mooi centraal inderdaad. December is misschien niet de meest handig maand om te doen. Maar we kunnen het ook op een nieuwjaarsborrel gooien

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Hoho, ik ben niet van plan om nu een meeting op poten te zetten hoor.

Ik reageerde alleen even op wat Materny schreef.

Materny schreef:

Op momenten als deze heb je gewoon een goeie ouwe dictator nodig.

' Op deze datum, in deze bioscoop op dit tijdstip'. Of anders........

Ik gaf enkel een voorbeeld hoe je naar mijn idee het beste een meeting kunt opstarten.

Bijvoorbeeld: Zaterdag 15 of 22 december meeting in Utrecht. Film: The Hobbit: An Unexpected Journey. 14:00 verzamelen op Utrecht CS. Film van 16:00. Eten om 19:30 in het restaurant en na het eten nog wat drinken. Met de nadruk op Bijvoorbeeld. Dit is niet officieel.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Nee JacoBaco, nu kom je er niet meer onderuit. Jij bent onze Fuhrer, onze leider, DE dictator waar Materny heeft over heeft.

Wij doen wat jij zegt, en komen waar jij wilt, op een tijdstip door jou bepaald. En mooier nog ... jij bepaald wat we gaan doen, en met wie.

Het moet trouwens wel iets met bier zijn. Veel bier!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Verdomme!

Ok, in dat geval bepaal ik dat jij er sowieso bij moet zijn of anders vind je binnenkort een afgesneden paardenhoofd in je bed!

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Alle dictators moeten dood, dat lot wil ik Jaco eigenlijk nog even besparen.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Inderdaad, alles op z'n tijd.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Dat is mooi jaco kan jij iedereen voor jou laten betalen ;p

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Inland Rabbit schreef:

Alle dictators moeten dood, dat lot wil ik Jaco eigenlijk nog even besparen.

Bij het woord dictator poppen individuen als Khadafi en Hitler in gedachte op. Toch zijn er over de jaren heen (en dan niet alleen de meest recente eeuwen) genoeg voorbeelden geweest waarbij een dicator progressie maakte in de samenleving en waarbij een dictatuur niet eens zo heel verkeerd viel bij mensen. Zelfs Hitler deed in zijn beginjaren ook goede dingen voor Duitsland, voordat de kraan openging.Laat Jaco een baken zijn voor allen die de weg naar de volgende meeting willen vinden!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, we zijn weer bijna drie maanden verder. Durf ik een balletje op te gooien m.b.t. een meeting in maart?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

Nou, we zijn weer bijna drie maanden verder. Durf ik een balletje op te gooien m.b.t. een meeting in maart?

Hmm, ik heb net wat oude berichten door gelezen, tevergeefs.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als je wat verder terug leest kom je genoeg meetings tegen die wel tot stand zijn gekomen, al was het soms met moeite.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ik wil graag een meeting organiseren, en op 7 maart weer opheffen.

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

sinterklaas schreef:

Ik wil graag een meeting organiseren, en op 7 maart weer opheffen.

Als je nu al weet dat je de meeting 7 maart weer gaat opheffen, kom ik niet.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Ik pas ook. Haal me maar van het lijstje.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Misschien alvast wat films doornemen. Sorry, ben geen Star Trek fan.

En ik weet dat er ook veel mensen zijn die liever naar een arthouse film gaan, maar ik kies toch liever voor iets meer toegankelijkheid.

Jack The Giant Killer

Zaterdag 23 maart. Misschien al iets te snel

Oblivion

Zaterdag 13 april. Misschien te snel.

Iron Man 3

Zaterdag 27 april. Misschien te snel.

Fast and Furious 6

Zaterdag 25 mei

After Earth

Zaterdag 8 juni

Superman Man of Steel

Zaterdag 22 juni

Evil Dead

Zaterdag 29 juni

World War Z

Zaterdag 6 juli

Pacific Rim

Zaterdag 20 juli

Kick-Ass 2

Zaterdag 20 juli

Zelf heb ik erg veel zin in Evil Dead, Pacific Rim en Kick-Ass 2!

Natuurlijk kunnen jullie ook wat titels opgeven, maar GEEN Star Trek! Alle films waarin Simon Pegg zit, zijn verboden! Daarnaast ben ik ook geen Star Trek liefhebber! En anders houden jullie maar een Simon Pegg meeting zonder mij.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.