- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Okee dan:
Zaterdag 20 juli MM Meeting in Utrecht!!! (film nog overeen te komen)
-JacoBaco
-Niethie
-Inland Rabbit (?)
Onder voorbehoud:
-IbenDB
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ok, gaat ie nog een keer.
Willen de geïnteresseerde liever in juli een meeting of de Kick-Ass 2 meeting in augustus?
Films in juli World War Z, Pacific Rim, The Wolverine of misschien toch Byzantium.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Byzantium ben ik er zeker bij, dus wacht nog even af voor de ontwikkelingen hier.
david bohm
-
- 3074 berichten
- 3439 stemmen
Het lijkt mij leuk om wat forumleden te ontmoeten. Dus zet mij er maar bij.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Zo zo, verrassend!
Ok, tot nu toe:
Meeting juli of augustus
- JacoBaco
- Niethie
- Inland Rabbit
- david bohm
Onder voorbehoud:
- IbenDB
- Naomi Watts (alleen als de film Byzantium is)
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Met wat ervaring zou ik aanraden om het kopje onder voorbehoud weg te halen. Meestal meldt 95%-99% van deze groep zich alsnog af. Dan kan je realistischer plannen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nee, ben er ook geen voorstander van.
Kijk!
Meeting juli of augustus
- JacoBaco
- Niethie
- Inland Rabbit
- david bohm
- IbenDB
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nog even voor de duidelijkheid. 
Het wordt een Kick-Ass 2 meeting in augustus, want de meeste hebben geen zin in Pacific Rim of Byzantium?
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Voor mij is het allemaal gelijk. De film doet er voor mij niet toe. Van de 3de tot de 16de augustus ben ik bezet dus als de meeting er dan komt, kan ik niet aanwezig zijn.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Mij maakt t niet uit eigenlijk, maar ik heb in Augustus wel meer tijd dan juli
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Bij deze een meeting in AUGUSTUS.
Zaterdag 24 augustus Utrecht.
- JacoBaco
- Niethie
- Inland Rabbit
- david bohm
- IbenDB
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Oke, wie komt er wel? Het is augustus en ik ben tot 20 augustus niet bereikbaar. Dus, Ik zou graag willen weten of het doorgaat of niet, in welke bioscoop het is en welk uur.
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Het lijkt mij leuk om te komen naar de meeting. Dus ik zal graag deelnemen al ben ik alles behalve een expert in films.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Dus ik zal graag deelnemen al ben ik alles behalve een expert in films.
Meetings zijn toch juist bedoeld om als liefhebber van film van gedachten te kunnen wisselen (en natuurlijk ook een leuke tijd hebben), het maakt toch niet uit dat je geen expert bent. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Oke, wie komt er wel? Het is augustus en ik ben tot 20 augustus niet bereikbaar. Dus, Ik zou graag willen weten of het doorgaat of niet, in welke bioscoop het is en welk uur.
Kick-Ass 2 zal (24 augustus) ongetwijfeld in Pathé Rembrandt Utrecht te zien zijn. Tijden nog niet bekend. Maar stel dat er een voorstelling om 17:10 is, dan denk ik dat we rond 15:30 moeten afspreken op Utrecht CS bij het beroemde blauwe bord. Heel even de stad in, dan de film en na de film ergens wat eten en ondertussen praten we over hoe slecht Kick-Ass 2 is.
Dus wie zijn er aanwezig? 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Argh, ik kan de 24e absoluut niet. Die zondag 25e lukt wel, maar dat is misschien niet zo handig?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik kan de 24e eigenlijk ook niet, maar wanneer er genoeg mensen gaan, gaat de meeting voor.
Maar jij en NW vallen af, dat betekend 4 mensen. Net te weinig vind ik zelf. Of is Leviwosc ook bereidt te komen?
Zondag is niet zo'n goed idee nee.... De 31e heb ik een bruiloft, dus is 7 september een optie???

Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
25 augustus en 7 september zijn beide geen probleem voor mij.
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
De 25ste past ook beter voor mij, maar de 7de september kan ik niet.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Dat betekend Niethie, Leviwosc, IbenDB, david bohm en ik.
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Als het niet geeft, mag ik iemand meenemen? Ik zie het niet zitten om alleen naar Nederland te gaan. Daarom zou mijn ma meewillen. Als dit geen probleem is natuurlijk.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Natuurlijk mag er iemand mee... In dit geval je moeder.
Gaat je moeder dan de stad in als wij naar de film gaan, ik neem aan dat ze Kick-Ass 2 niet ziet zitten? 
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
Dat valt te bespreken. Zij ziet Kick-Ass 2 niet echt zitten, nee. Maar ik moet ze nog overhalen om de eerste eens te zien. En nog eens ter bevestiging: Is het de 24ste of de 25ste?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
De 24e ... Maar ik twijfel nog. Als niethie niet kan, dan zijn we maar met 4. Zelf vind ik dat net iets te zuinig. Vanaf 5-6 mensen vind ik het wat aantrekkelijker. Dus wanneer er maar 4 komen, skip ik hem.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Helaas, met in totaal vier mensen zal ik er niet bij zijn. Sorry, maar dat vind ik toch te karig.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Jep, we moeten nu niet weer opgeven trouwens. Ik zal eens goed naar wat data kijken die me wel uitkomen en dan horen jullie het nog. Al zijn we het mooie weer alweer bijna voorbij, beetje jammer natuurlijk.
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1567 stemmen
Dit topic is precies een beetje stil gevallen...
Daarom vroeg ik me af of het niet leuk zou zijn om nog eens een 'MM-meet' te houden.
Deze keer misschien ook een keer in België? (weet niet of dat in het verleden nog al eens gebeurd is..)
Als iedereen die graag andere mm'ers zou willen ontmoeten nu eens hun woonplaats zou opgeven. Dan kunnen we van daaruit verder kijken waar we kunnen afspreken. Mogelijk ook op diverse plaatsen.
Iemand interesse? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Een meeting in België zou wel leuk zijn. Ergens in Antwerpen?