- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Nu lijken me deze twee mogelijkheden het verstandigst om het allemaal niet tè ingewikkeld te maken.
1- zaterdagmiddag 11 december: Zeburaaman en Chakushin Ari (One Missed Call).
-of-
2- zaterdagmiddag 18 december: 11.14.
Van te voren kunnen we afspreken in het dagcafé van het Oude RKZ - na de film zouden we in de stad wat kunnen gaan eten en daarna ergens een alcoholische versnapering gaan nuttigen....:P
Omdat er dus wat mensen met het openbaar vervoer gaan komen lijkt het me slim om dus geen avondvoorstelling te nemen omdat het dan wel een erg korte meeting zou worden.
Verder verkies ik een zaterdag boven de vrijdag en de zondag.
Dan kan de 'Deze film (?) wordt het game...' nu beginnen.....:)
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Tsss.. niet eens een avondje Simplon er achteraan georganiseerd? 
Ik zal 's even in overleg gaan 
(ben trouwens voor 11.14)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Voor de liefhebbers organiseer ik er zo een avondje Simplon achteraan...;)
Het decemberprogramma van Simplon staat helaas nog niet on-line.
Laatste tijd vind ik het programma ook een beetje mat.
Even ter verduidelijking: als je in Groningen op zaterdagavond nog ergens wil dansen op techno, drum'n bass, electro of goa dan heb je in Simplon de grootste kans van slagen.
De stand is dus 2:0 voor 11:14.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Daar mag ik niet naar binnen met mijn sneakers...;)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hm, middagvoorstelling hè? Dan maar hopen dat ik geen wedstrijd heb...
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Ja hoor... Ik ben voor de 11.14 (en houdt dat dan ook gelijk de 18 december in, of moet dat ook nog besloten worden?)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ja, de data staan vast.
Een ander weekend wordt het in ieder geval niet met dezelfde film omdat we de film anders nog een keer moeten boeken - en dat is vrij prijzig.
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Ja, stom... Even een dip van mij... Ik dacht er onderweg naar huis nog aan: 11.14 is natuurlijk de film en die draait die zaterdag... Vooralsnog ben ik daarvoor! 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me leuk een meeting in Groningen! Ik weet niet eens of ik kan die data maar dat hoor je dan nog wel als je het definitief moet weten. Ik stem voor Zeburaaman / Chakushin Ari (One Missed Call).
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Voor wie het zich af vroeg: De meeting in Rotterdam op 7 november (Der Untergang) gaat gewoon door, wie mee wil moet het maat zeggen. Op dinsdag 2 november weet ik hoe laat de film begint.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
De meeting in Rotterdam hangt voor mij van de tijd af. Kan ik 2 november nog doorgeven of ik kom of niet?
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Ja hoor, is prima. Mag wat mij betreft nog wel tot 6 november, ik haal de 7e de kaartjes pas.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
Lijkt me leuk een meeting in Groningen! Ik weet niet eens of ik kan die data maar dat hoor je dan nog wel als je het definitief moet weten. Ik stem voor Zeburaaman / Chakushin Ari (One Missed Call).
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
One Missed Call lijkt me serieus leuker/beter dan 11:14.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Voor wie het zich af vroeg: De meeting in Rotterdam op 7 november (Der Untergang) gaat gewoon door, wie mee wil moet het maat zeggen. Op dinsdag 2 november weet ik hoe laat de film begint.
Waarschijnlijk wel, maar dat weer ik pas die week.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
@Titan; Grote kans dat ik kom op de ontmoeting in Rotterdam, maar ik weet het nog niet zeker, i.v.m. stage een dag later...
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
@Titan; Grote kans dat ik het ook haal, misschien neem ik wel nog iemand mee, maar dat moet ik even navragen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het voorstel voor die film van Jeunet op 30 oktober in UGC Antwerpen, gaat dat eigenlijk ook door?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het voorstel voor die film van Jeunet op 30 oktober in UGC Antwerpen, gaat dat eigenlijk ook door?
Zo ja, dan komen we met z'n tweeën.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik kan dat weekend helemaal niet blijkt nu. Pak 'm wel een weekje later denk ik.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Antwerpen doe ik niet, de andere twee meetings overweeg ik nog.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik merk dat er meer interesse is voor Un Long Dimanche de Fiançailles. Dus ik stel voor om deze film aan te houden op 30 oktober in Antwerpen. Of het nu UGC, Cartoons of Metropolis wordt houden we even in het midden.
Lijstje tot nu toe:
Wolkenmeter
Freud
Familie FK?
Kappeuter?
Dit heb ik gevonden een paar pagina's terug, dat ziet er behoorlijk georganiseerd uit, niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Antwerpen doe ik niet, de andere twee meetings overweeg ik nog.
Voor mij geldt hetzelfde.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
@Titan;
@Titan;
@Titan;
Ben ik zo besmettelijk? 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Un Long Dimanche de Fiançailles... daar kom ik woensdag op terug omdat dan de tijdstippen en bioscopen bekend zijn.
Maar nog een oproep voor zaterdag 30 oktober...
De MM Meeting in Antwerpen:
Freud
Wolkenmeter
El Ninjo????
FisherKing
DustyFan
Sydney
Wie nog?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Bij een meeting in Antwerpen verwacht ik op z'n minst een meerderheid van Vlamingen te treffen 
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
De MM Meeting in Antwerpen:
Freud
Wolkenmeter
El Ninjo????
FisherKing
DustyFan
Sydney
Wie nog?