• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.231 series
  • 34.012 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.664 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Meeting in Rotterdam hangt af van het tijdstip waarop der Untergang draait. Ik hoop 's middags tussen 15:00 en 16:00, dan kunnen we daarna op een mooi tijdstip nog een hapje eten.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Als het rond die tijd is gaat het mij wel lukken

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Dustyfan schreef:

Nóg een meeting! Leuk!

Prik je een datum?

Als ik een leuke film bij de datum vind dan zal ik een voorstel doen. Ik was in eerste instantie benieuwd of er veel belangstelling is vanuit Belgische hoek.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb het volgende voorstel...

Zaterdag 23 oktober (overdag) Metropolis Antwerpen

Mean Creek

Wie heeft belangstelling?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Ik meende dat we de nieuwe Jeunet film ook al in België gingen zien. Die komt denk ik ook eind oktober uit.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ja kan ook...

De eerste mogelijkheid is (in het weekend) zaterdag 30 oktober.

Un Long Dimanche de Fiançailles

Metropolis Antwerpen is alleen onzeker. Dat weten we eigenlijk pas vlak vantevoren. In Brussel draait de film wel zeker.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

sydney schreef:

Mean Creek

Wie heeft belangstelling?

Ik niet. Te ver helaas.

Wolkenmeter

• 640 berichten
  • 1448 stemmen

sydney schreef:

De eerste mogelijkheid is (in het weekend) zaterdag 30 oktober.

Un Long Dimanche de Fiançailles

Metropolis Antwerpen is alleen onzeker. Dat weten we eigenlijk pas vlak vantevoren. In Brussel draait de film wel zeker.

Het zou me verbazen moest hij niet in Metropolis Antwerpen gespeeld worden. Je kan er eigenlijk ook van uitgaan dat hij ook zeker in de UGC zal spelen, een vrij groot bioscoopcomplex vlak bij het centraal station in Antwerpen.

Ik heb in ieder geval veel interesse om te gaan.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Rotterdam is voor mij te ver vrees ik.

Antwerpen niet natuurlijk, daar kom ik wel op af. Maar mag ik even een oproep doen om dan niét naar Metropolis te gaan? Dat is echt een schijtbioscoop waar ik zo weinig mogelijk binnen kom, bovendien is er daar echt niks te doen in de buurt behalve in een van die fastfoodbars gaan zitten en daar houd ik niet van. UGC is dan al veel beter, ik prefereer natuurlijk Cartoon's maar de vraag is of ze de film daar gaan spelen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Is Antwerpen- Rotterdam dan zo'n eind?, met de trein is dat toch goed te doen?

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12853 stemmen

Freud: UGC is dan toch een stukje leuker. Groter scherm, betere geluidsinstallatie ... Cartoons is verdienstelijk omdat ze arthouse producties spelen, maar daar stopt het dan ook zo'n beetje.

UGC is trouwens een Frans complex. Lijkt me dat ze die Jeunet film wel willen promoten (Amélie heeft er meer dan een jaar gedraaid).

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Onderhond schreef:

(Amélie heeft er meer dan een jaar gedraaid).

Hier in Cinerama, Rotterdam ook zoiets

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ik merk dat er meer interesse is voor Un Long Dimanche de Fiançailles. Dus ik stel voor om deze film aan te houden op 30 oktober in Antwerpen. Of het nu UGC, Cartoons of Metropolis wordt houden we even in het midden.

Lijstje tot nu toe:

Wolkenmeter

Freud

Familie FK?

Kappeuter?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

sydney schreef:

Pff, als je er geraakt ja... Die werken op de ring zijn echt ultiem verwarrend hoor. Alleen de Lord of the Rings kan nog bij die bioscoop komen denk ik. Gewone stervelingen als jij en ik zijn gedoemd te verdwalen.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

De NMBS is er ook nog!

Het is geen doordeweekse dag. Ik heb hoop dat het dan wel meevalt.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

sydney schreef:

Lijstje tot nu toe:

Wolkenmeter

Freud

Familie FK?

Kappeuter?

Fam. FK komt, maar dan zonder Hermelien.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik kom ook onder een klein beetje voorbehoud. Zou zondagmiddag trouwens ook mogelijk zijn?

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella schreef:

Ik kom ook onder een klein beetje voorbehoud. Zou zondagmiddag trouwens ook mogelijk zijn?

Ik heb zelf een lichte voorkeur voor de zaterdag, omdat ik dan niet hoef te letten op de tijd. Maar zondag moet ook kunnen... Ik ga voorlopig uit van de zaterdag. Als een meerderheid voor de zondag is dan blijkt dat hier wel...

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Op zondag zouden wij helaas niet kunnen, dus ik hoop toch dat het zaterdag wordt. Sorry.

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2320 stemmen

Klein voorbehoud, maar in principe ben ik er ook bij. Wel een voorkeur voor de zaterdag.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop op zondag! Zaterdag: not gonna make it.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mocht het zondag worden: dan liefst wel na twee uur, want ik moet in de voormiddag waarschijnlijk werken. Die zaterdag lijkt me trouwens wel in orde, voor zover ik mijn agenda uit het hoofd ken (morgen ben ik terug gewoon thuis, dan heb ik alles bij de hand. Man wat een gedoe is dat om even op kot te gaan, alles wat ik hier nodig heb is daar en andersom. Maar laat ik jullie daar maar niet mee lastigvallen )

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Over de meeting rondom Der Untergang op 7 november in Rotterdam: Hij gaat in Cinerama draaien Het tijdstip is nog onbekend, maar bij Cinerama gaan de nieuwste films, zeker de "grotere", 4 keer per dag draaien (gezien de lengte van Der Untergang 3 keer per dag).

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Het moest er toch een keer van komen: een MM meeting in onze eigen RKZbios.

We zijn nog een beetje aan het tobben over hoe we het vorm gaan geven - het leek ons een goed plan om een film te nemen die sowieso in de programmering staat.

Onze keuze was gevallen op 11:14 (landelijke voorpremiere ) òf de Takashi Double Bill: Zeburaaman met Chakushin Ari (One Missed Call) .

Ik moet aan onze Biosguru nog even naar de precieze data vragen maar het is in ieder geval in de maand december.

Verder kunnen we er voor kiezen om de meeting tijdens een reguliere voorstelling te houden - dat wordt dan op zaterdag of maandagavond - of we kunnen voor een privévoorstelling kiezen - dat wordt dan een vrijdag- of zondagvond of een zaterdag- of zondagmiddag.

Omdat Groningen zo'n uithoek is, is het ook nog mogelijk om wat mensen te laten blijven slapen.

Dus roept U maar.....ik ben in ieder geval van de partij......:)

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Maar ik zal eerst even de data vragen...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Groningen vind ik een goed idee.

En 11:14 lijkt me een goede film.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Lijkt me weer leuk! En met mijn OV cruise ik sowieso het hele land door dus de afstand is geen probleem .

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

Data

Miike double bill:

zaterdag 11 december 20.00 Zebraman en 22.30 one missed call

zondag 12 december 22.00 one missed call

maandag 13 december 21.00 zebraman

11.14:

zaterdag 18 & maandag 20 december 21.00

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Groningen... Das het overdenken waard...!

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Groningen... Das inderdaad het overdenken waard...!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.