- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Meeting in Rotterdam hangt af van het tijdstip waarop der Untergang draait. Ik hoop 's middags tussen 15:00 en 16:00, dan kunnen we daarna op een mooi tijdstip nog een hapje eten.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Als het rond die tijd is gaat het mij wel lukken 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Als ik een leuke film bij de datum vind dan zal ik een voorstel doen. Ik was in eerste instantie benieuwd of er veel belangstelling is vanuit Belgische hoek.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het volgende voorstel...
Zaterdag 23 oktober (overdag) Metropolis Antwerpen
Wie heeft belangstelling?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik meende dat we de nieuwe Jeunet film ook al in België gingen zien. Die komt denk ik ook eind oktober uit.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ja kan ook...
De eerste mogelijkheid is (in het weekend) zaterdag 30 oktober.
Un Long Dimanche de Fiançailles
Metropolis Antwerpen is alleen onzeker. Dat weten we eigenlijk pas vlak vantevoren. In Brussel draait de film wel zeker.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Ik heb het volgende voorstel...
Zaterdag 23 oktober (overdag) Metropolis Antwerpen
Wie heeft belangstelling?
Ik niet. Te ver helaas.
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
De eerste mogelijkheid is (in het weekend) zaterdag 30 oktober.
Un Long Dimanche de Fiançailles
Metropolis Antwerpen is alleen onzeker. Dat weten we eigenlijk pas vlak vantevoren. In Brussel draait de film wel zeker.
Het zou me verbazen moest hij niet in Metropolis Antwerpen gespeeld worden. Je kan er eigenlijk ook van uitgaan dat hij ook zeker in de UGC zal spelen, een vrij groot bioscoopcomplex vlak bij het centraal station in Antwerpen.
Ik heb in ieder geval veel interesse om te gaan.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Rotterdam is voor mij te ver vrees ik.
Antwerpen niet natuurlijk, daar kom ik wel op af. Maar mag ik even een oproep doen om dan niét naar Metropolis te gaan? Dat is echt een schijtbioscoop waar ik zo weinig mogelijk binnen kom, bovendien is er daar echt niks te doen in de buurt behalve in een van die fastfoodbars gaan zitten en daar houd ik niet van. UGC is dan al veel beter, ik prefereer natuurlijk Cartoon's maar de vraag is of ze de film daar gaan spelen.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
Is Antwerpen- Rotterdam dan zo'n eind?, met de trein is dat toch goed te doen?
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12853 stemmen
Freud: UGC is dan toch een stukje leuker. Groter scherm, betere geluidsinstallatie ... Cartoons is verdienstelijk omdat ze arthouse producties spelen, maar daar stopt het dan ook zo'n beetje.
UGC is trouwens een Frans complex. Lijkt me dat ze die Jeunet film wel willen promoten (Amélie heeft er meer dan een jaar gedraaid).
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
(Amélie heeft er meer dan een jaar gedraaid).
Hier in Cinerama, Rotterdam ook zoiets 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik merk dat er meer interesse is voor Un Long Dimanche de Fiançailles. Dus ik stel voor om deze film aan te houden op 30 oktober in Antwerpen. Of het nu UGC, Cartoons of Metropolis wordt houden we even in het midden.
Lijstje tot nu toe:
Wolkenmeter
Freud
Familie FK?
Kappeuter?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Pff, als je er geraakt ja... Die werken op de ring zijn echt ultiem verwarrend hoor. Alleen de Lord of the Rings kan nog bij die bioscoop komen denk ik. Gewone stervelingen als jij en ik zijn gedoemd te verdwalen.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
De NMBS is er ook nog! 
Het is geen doordeweekse dag. Ik heb hoop dat het dan wel meevalt.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Fam. FK komt, maar dan zonder Hermelien.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik kom ook onder een klein beetje voorbehoud. Zou zondagmiddag trouwens ook mogelijk zijn?
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik kom ook onder een klein beetje voorbehoud. Zou zondagmiddag trouwens ook mogelijk zijn?
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor de zaterdag, omdat ik dan niet hoef te letten op de tijd. Maar zondag moet ook kunnen... Ik ga voorlopig uit van de zaterdag. Als een meerderheid voor de zondag is dan blijkt dat hier wel...
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Op zondag zouden wij helaas niet kunnen, dus ik hoop toch dat het zaterdag wordt. Sorry.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
Klein voorbehoud, maar in principe ben ik er ook bij. Wel een voorkeur voor de zaterdag.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop op zondag! Zaterdag: not gonna make it.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mocht het zondag worden: dan liefst wel na twee uur, want ik moet in de voormiddag waarschijnlijk werken. Die zaterdag lijkt me trouwens wel in orde, voor zover ik mijn agenda uit het hoofd ken (morgen ben ik terug gewoon thuis, dan heb ik alles bij de hand. Man wat een gedoe is dat om even op kot te gaan, alles wat ik hier nodig heb is daar en andersom. Maar laat ik jullie daar maar niet mee lastigvallen
)
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Over de meeting rondom Der Untergang op 7 november in Rotterdam: Hij gaat in Cinerama draaien Het tijdstip is nog onbekend, maar bij Cinerama gaan de nieuwste films, zeker de "grotere", 4 keer per dag draaien (gezien de lengte van Der Untergang 3 keer per dag).
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Het moest er toch een keer van komen: een MM meeting in onze eigen RKZbios.
We zijn nog een beetje aan het tobben over hoe we het vorm gaan geven - het leek ons een goed plan om een film te nemen die sowieso in de programmering staat.
Onze keuze was gevallen op 11:14 (landelijke voorpremiere
) òf de Takashi Double Bill: Zeburaaman met Chakushin Ari (One Missed Call) .
Ik moet aan onze Biosguru
nog even naar de precieze data vragen maar het is in ieder geval in de maand december.
Verder kunnen we er voor kiezen om de meeting tijdens een reguliere voorstelling te houden - dat wordt dan op zaterdag of maandagavond - of we kunnen voor een privévoorstelling kiezen - dat wordt dan een vrijdag- of zondagvond of een zaterdag- of zondagmiddag.
Omdat Groningen zo'n uithoek is, is het ook nog mogelijk om wat mensen te laten blijven slapen.
Dus roept U maar.....ik ben in ieder geval van de partij......:)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Maar ik zal eerst even de data vragen... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Groningen vind ik een goed idee.
En 11:14 lijkt me een goede film.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lijkt me weer leuk! En met mijn OV cruise ik sowieso het hele land door dus de afstand is geen probleem
.
Biosguru
-
- 1557 berichten
- 5096 stemmen
Data
Miike double bill:
zaterdag 11 december 20.00 Zebraman en 22.30 one missed call
zondag 12 december 22.00 one missed call
maandag 13 december 21.00 zebraman
11.14:
zaterdag 18 & maandag 20 december 21.00
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Groningen... Das het overdenken waard...! 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Groningen... Das inderdaad het overdenken waard...!