• 16.369 nieuwsartikelen
  • 180.035 films
  • 12.392 series
  • 34.324 seizoenen
  • 651.482 acteurs
  • 199.664 gebruikers
  • 9.418.175 stemmen

Jos2, Wouter en Eva

zoeken in:

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

wil hier niemand beschuldigen maar het valt mij geweldig op dat deze drie users het bijna altijd precies met elkaar eens zijn en bijna altijd gestemd hebben de één net na de ander.

Is Jos2, Wouter en Eva één persoon?

Of niet?

Ed

• 78 berichten
  • 1176 stemmen

Tonyvdb schreef:

wil hier niemand beschuldigen maar het valt mij geweldig op dat deze drie users het bijna altijd precies met elkaar eens zijn en bijna altijd gestemd hebben de één net na de ander.

Is Jos2, Wouter en Eva één persoon?

Of niet?

Eindelijk! Spanning! Intriges! Ik eis een onderzoek!

tom

• 308 berichten
  • 1054 stemmen

Dit is al vaker besproken, en gebleken is dat deze drie niet dezelfde persoon zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inderdaad

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Boule, Tovenaar, Jarre en Mik. Kijk die stemmen maar eens na. Die gozers hebben elkaar ook nogal gevormd na 6 jaar full-time XA

Toch echt 4 verschillende Dude's hoor!

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

Ik vond het bizar.

Laat maar zitten dan.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

je bent echt niet de enige. Het lijkt wel of ze eerst met elkaar afspreken wat voor een cijfer ze een film geven. Want het is toch toevallig dat ze films als Contact en Braveheart alledrie belonen met een halve ster!!!

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

EmDee schreef:

Want het is toch toevallig dat ze films als Contact en Braveheart alledrie belonen met een halve ster!!!

dit bedoel ik dus en zo zijn er tientallen voorbeelden ...

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Tovenaar, Boule, Jarre en ikzelf hebben ook op minstens 100 films dezelfde stem staan hoor.

Ik merk wel dat ik Jos Wouter en Eva enorm aan het verdedigen ben? ophouden dan maar haha..

maar als wij samen een film kijken dan hebben we het altijd erover wat we hem gaan geven hoor, dat is iets waar we nu niet meer zonder kunnen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Gelukkig zijn er bij ons ook genoeg voorbeelden te geven waarbij we het niet eens zijn, dus komen wij toch nog geloofwaardig over.

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

ik kijk vaak film met mijn vriendin en/of vrienden. Heel vaak verschillen wij van mening.

Ik zou het benauwd krijgen als ik altijd dezelfde mening zou hebben als mijn omgeving.

Niet dat ik hiervan een halszaak wil maken, ik vind het gewoon bizar.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet nog steeds een film vinden waarbij ze niet dezelfde mening hebben of elkaars mening niet verdedigen.

Eigenlijk is het een beetje zielig, die jeukerige samenhorigheid.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Jos2, Wouter en Eva... tsja, wat zal ik zeggen. Ze hebben allen niet alleen al het grootste werk uit de filmgeschiedenis een 5 gegeven, maar ook opvallend ander werk (Marco, Hitch, Michel2 en Theobald doen daar overigens ook aan), hoewel af en toe er een 4,5 tussenzit om niet te opvallend te wezen.

Ook vreemd dat ze geen van allen gelijktijdig on-line zijn maar wel vaak 'ongeveer' gelijktijdig. Verschillende IP's? Vast. De ene keer via kabel, dan voor de 'ander' toch FF inbellen.

Dat i.i.g. één van hen The Master himself is, is wel duidelijk.

Op zich niets mis mee om eigen werk op-te-waarderen (doe ik zelf ook - als reactie op - ik geef het eerlijk toe).

Maar mij zul je niet met meerdere alter-ego's films zien afkraken. Ik vind dat te negatief voor woorden.

Maar ja... Misschien ben IK wel paranoide.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Stephan schreef:

Maar ja... Misschien ben IK wel paranoide.

Ik denk t ook ja:). Kvind t wel raar dat Jos2, wouter en eva zelf niet reageren op dit topic om zich te verdedigen.

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

misschien zijn ze wel tesamen op stap, naar de bioscoop, naar een film gaan kijken die ze alledrie even middelmatig goed gaan vinden straks...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Nu zit ik ook ff naar Jos2, Wouter en Eva en dr zijn veel overeenkomsten:

-Allemaal op dezelfde dag aangemeld

-De grafieken zijn bijna identiek

-Veel films krijgen tzelfde aantal sterren.

En t is dan ook apart dat alleen Jos2 een persoonlijke top 10 heeft.

Maar ja als je naar overeenkomsten zoekt dan vind je ze ook, ook al is het gewoon allemaal puur toeval.

Mza

• 356 berichten
  • 1924 stemmen

JoeHallenbeck schreef:

Ik moet nog steeds een film vinden waarbij ze niet dezelfde mening hebben of elkaars mening niet verdedigen.

Eigenlijk is het een beetje zielig, die jeukerige samenhorigheid.

Wat dacht je van Reservoir Dogs.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

misschien zijn het drie persoonlijkheden van 1 individu.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Een soort Gollum dus.

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

petey schreef:

misschien zijn het drie persoonlijkheden van 1 individu.

Lol

Trouwens wtf maakt het nog uit, MM is uitgegroeit tot -ik denk toch wel- 1 van de grootste filmsites van Nederland. Met zoveel veel gebruikers, zullen die paar stemmen (die sommigen kennelijk erg afwijkend vinden) van het triootje echt geen bal meer uitmaken.

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

EmDee schreef:

Een soort Gollum dus.

Wie moest trouwens ook terugdenken aan het Pixar(?) filmpje van die oude man die aan het schaken was?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

IamBernie schreef:

Trouwens wtf maakt het nog uit, MM is uitgegroeit tot -ik denk toch wel- 1 van de grootste filmsites van Nederland. Met zoveel veel gebruikers, zullen die paar stemmen (die sommigen kennelijk erg afwijkend vinden) van het triootje echt geen bal meer uitmaken.

Maar als t gewoonte wordt dat mensen 3 of 4 of meer users aanmaken dan maken die stemmen wel degelijk uit. Kan jordy eigenlijk niet de ip adressen van gebruikers zien? Dan is t probleem zo opgelost.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

BoordAppel schreef:

Kan jordy eigenlijk niet de ip adressen van gebruikers zien? Dan is t probleem zo opgelost.

Dat werkt niet volgens mij, omdat ik vast niet de enige ben die op school vaak inlogt en dus iedere keer een ander IP heb omdat ik iedere keer een andere computer heb. Ook komen Tovenaar enz. weleens via mijn thuiscomputer op deze site. Dan heb ik het nog niet eens over mensen die bij grote bedrijven werken met netwerken enz. Veel verstand van internet en IP-adressen heb ik niet, maar volgens mij gaat het niet op wat je hier zegt.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

BoordAppel schreef:

als je naar overeenkomsten zoekt dan vind je ze ook, ook al is het gewoon allemaal puur toeval.

216 !

PI liefhebbers?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

Kan jordy eigenlijk niet de ip adressen van gebruikers zien? Dan is t probleem zo opgelost.

Nogmaals, ik weet zeker dat het verschilleden personen zijn. Bovendien zou je wel erg weinig interessants in je leven te doen hebben als je onder drie namen 1500x gaat stemmen, onder verschillende namen films toevoegt, enz...

maar apart en vreemd is het inderdaad, misschien is er 1 iemand in die groep erg overheersend, en durft de rest er geen eigen mening op na te houden.. wie zal het zeggen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Waarom geven ze zelf ff geen commentaar. Dan snappen wij t misschien en hoeven we dr nie zo over te lullen.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

De beoordelingen van Jos2, Wouter en Eva liggen vaak best een halve of een hele ster uiteen, en bij sommige films is het verschil zelfs nog groter: Reservoir Dogs werd al genoemd, maar zie bijvoorbeeld ook The Birth of a Nation, en zo zijn er ongetwijfeld nog wel veel meer voorbeelden te vinden (alleen is zoeken daarnaar wat lastig).

Daarnaast hebben de drie ook een verschillende schrijfstijl (goed, die van Jos2 en Wouter lijken af en toe wat op elkaar - maar Eva houdt toch duidelijk een andere stijl aan), al vind ik het moeilijk om die verschillen onder woorden te brengen. Bovendien is er sprake van onderlinge interactie als ze in hetzelfde topic posten.

NERD

• 1726 berichten
  • 1441 stemmen

Hahaha, geweldig die droge stukjes van Q altijd

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

Nogmaals, ik weet zeker dat het verschilleden personen zijn.

Weet je iets wat wij niet (mogen) weten? 't zou waarschijnlijk bij iedereen een hoop onduidelijkheden wegnemen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.