- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
In De Site > Gebruikers > videostudentje:
He mensen!
Ik studeer video en heb met veel plezier mijn eerste jaar afgerond.
Zelf wil ik doorstuderen voor regiewerk, de technische kant trekt me minder.
Ik heb 2 (amateur)projecten op youtube gezet, ben zeer benieuwd naar de kritiek van de mensen/filmkenners hier..
project1: commercial.
Project2: eigen inspiratie, poisonous revenge(in drie delen)
link:
http://www.youtube.com/user...
greets mats.
He genoten van je filmpje poisenous revenge. Ik vond het een lekker fris simpel idee maar toch erg origineel en leuk uitgewerkt.De muziek was inderdaad erg leuk erbij en heel toepasselijk. De dame uit de hoofdrol vond ik ook erg mooi en perfect voor een modern sprookje. dat vele 1-level 2 vond ik ook erg leuk gedaan-logisch dat je diezelfdde shots gebruikt- dat heeft een functie hier. als je de climax wat zou opkrikken qua camerawerk en acteren heb je een verdomd leuk filmje gemaakt.Ik heb ff alle filmpjes gekeken op dit filmcreatie gedeelte en jij hebt naar mijn smaak het leukste en beste fimpje hier staan.keep it up!
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Hee, en dan nu een short van 5 min wat ik op een middag in elkaar heb geflanst toen ik me verveelde. Het is een ode aan frank henenlotter ...mijn favoriete no-budget filmmaker. Veel plezier ermee en reacties zijn harstikke welkom.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Leuk, heb je meer info of blijft het geheimzinnig?
. Vandaag de eerste shots gedraaid.
Denden 100 Piek
-
- 397 berichten
- 121 stemmen
In Film > Overige films > Thriller: Tension: