- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
In De Site > Gebruikers > videostudentje:
He mensen!
Ik studeer video en heb met veel plezier mijn eerste jaar afgerond.
Zelf wil ik doorstuderen voor regiewerk, de technische kant trekt me minder.
Ik heb 2 (amateur)projecten op youtube gezet, ben zeer benieuwd naar de kritiek van de mensen/filmkenners hier..
project1: commercial.
Project2: eigen inspiratie, poisonous revenge(in drie delen)
link:
http://www.youtube.com/user...
greets mats.
He genoten van je filmpje poisenous revenge. Ik vond het een lekker fris simpel idee maar toch erg origineel en leuk uitgewerkt.De muziek was inderdaad erg leuk erbij en heel toepasselijk. De dame uit de hoofdrol vond ik ook erg mooi en perfect voor een modern sprookje. dat vele 1-level 2 vond ik ook erg leuk gedaan-logisch dat je diezelfdde shots gebruikt- dat heeft een functie hier. als je de climax wat zou opkrikken qua camerawerk en acteren heb je een verdomd leuk filmje gemaakt.Ik heb ff alle filmpjes gekeken op dit filmcreatie gedeelte en jij hebt naar mijn smaak het leukste en beste fimpje hier staan.keep it up!
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Hee, en dan nu een short van 5 min wat ik op een middag in elkaar heb geflanst toen ik me verveelde. Het is een ode aan frank henenlotter ...mijn favoriete no-budget filmmaker. Veel plezier ermee en reacties zijn harstikke welkom.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Leuk, heb je meer info of blijft het geheimzinnig?
. Vandaag de eerste shots gedraaid.
Denden 100 Piek
-
- 397 berichten
- 121 stemmen
In Film > Overige films > Thriller: Tension:
Lang gewerkt aan deze film, het is inmiddels alweer bijna een jaar geleden uitgekomen maar we hebben sindsdien veel feedback gehad, zowel positief als negatief. Grootste kritiekpunt was toch wel ons accent, maar we zullen ons dan ook niet meer zo gauw wagen aan een (serieuze) engelstalige film. Voor de rest een leuke film met spanning en een twist, enjoy!
Produced by Wilkmeijer Productions.
Written and directed by Ervee van der Wilk and Dennis Meijer.
Starring: Ervee van der Wilk, Dennis Meijer and Dirk van Rijn.
Plot outline: Jack gets caught up in the middle of a fight between his two friends Phil and Chris. When Phil goes too far, Jack tries to stop him. But Jack gets a blackout and suddenly there's a distressed Phil talking to him. Chris is gone, and Phil won't say what happened, only that Jack must not go to the police. When Jack finds Chris, he tries to uncover what started the fight and what happened when he blacked out.
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Altijd leuk als mensen no-budget movies maken so keep it up. Verder moet ik wel zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar hoe lang jullie hierop gewerkt hebben.Zelf ook soortgelijke films gemaakt maar dan met gore effecten waar bij ons dan het meeste werk in zat meestal.Een filmpje als dit heb je toch wel binnen drie dagen geschoten en gemonteerd lijkt me.
Ik miste wel echt wat effecten want de storyline was toch niet bijzonder en sloeg eigelijk nergens op. Een beetje een hotdog zonder worstje dit filmpje. Ik weet hoe moeilijk het is een echt goed en leuk idee te verzinnen dus ik raad je aan wat meer effecten in een volgend project te knallen. Wat bedoel je trouwens met 'uitgekomen'.....waar is deze dan uitgekomen...of bedoel je gewoon op youtube gezet?
Deze film stond trouwens toch allang op dit forum??
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Hee, en dan nu een short van 5 min wat ik op een middag in elkaar heb geflanst toen ik me verveelde. Het is een ode aan frank henenlotter ...mijn favoriete no-budget filmmaker. Veel plezier ermee en reacties zijn harstikke welkom.
Ik neem aan dat je beelden uit een film van frank henenlotter gecombineerd heb met eigen beelden. Het 'gedrocht' vond ik er erg leuk uitzien. Maar ik zie in dit filmpje geen echte toegevoegde waarde dan. Het is af en toe slecht te verstaan (kan door het accent komen) en het acteerwerk laat te wensen over en je kan het dus toch eigenlijk wel zien dat het in een middagje in elkaar is geflanst. Zou ik liever wat zien waar jij misschien meer tijd in heb gestoken en ook zelf experimenteert met effecten.
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Hee salvatore leuk dat je mun filmpje keek. Binnekort komen wat volledige eigen creaties eraan. Dit was ook geen poging waarde toe te voegen maar meer als een grap voor vrienden onder elkaar die brain damage ook te gek vinden.
Ben benieuwd wat je van mijn rol vind van Mafiabaas Emile Mangliano in the feature Zielloos die eraan gaat komen naast Hoge druk die ik ook hier ga toevoegen.
Ik hoop dat ik je in elk geval heb aangespoord Brain Damage te kijken.
Denden 100 Piek
-
- 397 berichten
- 121 stemmen
Altijd leuk als mensen no-budget movies maken so keep it up. Verder moet ik wel zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar hoe lang jullie hierop gewerkt hebben.Zelf ook soortgelijke films gemaakt maar dan met gore effecten waar bij ons dan het meeste werk in zat meestal.Een filmpje als dit heb je toch wel binnen drie dagen geschoten en gemonteerd lijkt me.
Ik miste wel echt wat effecten want de storyline was toch niet bijzonder en sloeg eigelijk nergens op. Een beetje een hotdog zonder worstje dit filmpje. Ik weet hoe moeilijk het is een echt goed en leuk idee te verzinnen dus ik raad je aan wat meer effecten in een volgend project te knallen. Wat bedoel je trouwens met 'uitgekomen'.....waar is deze dan uitgekomen...of bedoel je gewoon op youtube gezet?
Deze film stond trouwens toch allang op dit forum??
Wij zijn toch maanden bezig geweest hiermee, vooral veel gekloot met monteren, Adobe was een pain in the ass. Daarbij hadden we haast nooit tijd vrij om met zijn tweeën eraan te werken, dat speelt ook mee. Tuurlijk had het binnen een paar dagen af kunnen zijn als Ervee en ik allebei de tijd hadden. We hebben ook niet zoveel talent, maar we hebben er plezier in.
Een goed verhaal daar ben je lang mee bezig om het te verzinnen. Het is een totaal onzinverhaal, maar ik vind persoonlijk dat het toch boeiend genoeg was zonder effecten.
EDIT: Nou zie ik een post van mij boven staan met Tension. Ach ja, foutje.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Vet.
Rond wanneer kunnen we dan de volgende film verwachten?
Hebben jullie trouwens een prijs gewonnen met deze film?
Er zijn helaas wat probleempjes gaanderweg ontstaan waardoor we erg met de tijd in de knoei zitten. Aangezien de opzet wat groter is van deel 2, omdat het eerste deel in 2 middagen is gefilmd zonder enige voorbereidingen (die maakten we tussendoor), hebben we tot nu toe nog geen geschikte datum kunnen vinden dat mijn broer en ik konden filmen met de rest van de acteurs. We hopen dat het last minute in de vakantie nog gaat gebeuren, maar het ziet er niet echt rooskleurig uit.
We hebben geen prijzen gewonnen met de film, is hij ook naar mijn mening niet goed genoeg voor. Plus we hebben hem alleen op moviemeter 'gepromote' en aangemeld voor dingen op videotalent.nl.
Hoe heet nou die moordenaar uit Doodweg?
Deel 2 zou iets nog over de achtergrond hebben van de moordenaar en daar zou misschien dan ook de naam in bevinden. Wie weet 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Hee salvatore leuk dat je mun filmpje keek. Binnekort komen wat volledige eigen creaties eraan. Dit was ook geen poging waarde toe te voegen maar meer als een grap voor vrienden onder elkaar die brain damage ook te gek vinden.
Ben benieuwd wat je van mijn rol vind van Mafiabaas Emile Mangliano in the feature Zielloos die eraan gaat komen naast Hoge druk die ik ook hier ga toevoegen.
Ik hoop dat ik je in elk geval heb aangespoord Brain Damage te kijken.
Ik ben benieuwd naar je andere filmpjes. Ik zie ze wel verschijnen.
Als brain damage makkelijk te verkrijgen zal ik zeker even een kijkje nemen!
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Ik had er al topic over gemaakt in het forum, maar ik kan hem hier ook wel even opgooien voor de mensen die interesse hebben om hem te zien. Het is een no-budget horrorfilm die ik vorig jaar samen met mijn broer heb opgenomen in 2 middagen. Deel 2 stond ook in de planning maar daar is helaas nog geen tijd voor gekomen.
Veel plezier met kijken en op of aanmerkingen zouden leuk zijn!
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Hee Salvatore ziet er redelijk goed uit. Ik vond vooral de locatie wel interessant namelijk die loodsen en die hooizolder. Ook zitten er goede shots bij en heb je ik weet niet meer precies bij welke scene maar in een bepaalde shot zag de belichting er echt creepy uit met minimale middelen. In de stukken zonder actie komt het acteren wel redelijk naturel over maar in de actiestukken voel ik geen spanning bij de acteurs.
Het effect met het oog was leuk gedaan. Op een gegeven moment heeft de killa ene neergestoken en steekt hem daarna in zun gezicht wat wel erg neppig overkomt omdat je kunt zien dat de killa heel langzaam en behoedzaam steekt...dit zou je kunnen verhelpen door in de montage die paar seconden iets te versnellen.
De storyline vond ik wel een beetje wazig wat het geheel wat omlaag haalt. Ik vond het minder overkomen dat je van vanaf het begin de muziek er al in knalt(bij die fietstocht)...was stukken effectiever geweest dat pas de doen als de killa in beeld komt voor de eerste keer.Ook kwam het een beetje dom over hoe jullie allemaal na buiten gaan omdat jullie buiten iemand zien en dan de killa volgen...motivatie om die persoon te volgen was mij niet helemaal helder (kan ook aan mij liggen).
Verder nog wat feedback die ik had nagelaten als je mij daar niet op had aangesproken maar ik zie ook nergens de toegevoegde waarde van jullie filmpje. Jullie hebben geen footage 'gejat' maar wel de killa en voegen daar ook niks aan toe. Toch erg leuk gedaan binnen twee midagen.
Wij gaan niks nieuws meer doen totdat we een echt goed idee hebben en daar ook iets van een script voor uitwerken. Bij alle creaties op dit forum zie je in feite 1 hoofdprobleem en dat is het gebrek aan een eigen en een goed idee. Vooral bij die afgestudeerde filmmaker op dit forum en zijn creaties zie ik hele mooie beelden en belichting maar het leidt allemaal nergens naartoe. Uit dit filmpje van jou blijkt ook dat wanneer jullie een goed idee zouden hebben er wel de skills zijn er iets leuks van te maken.
Hopelijk hebben jullie snel weer tijd voor deel 2 of wat anders want all in all was het een cool filmpie.
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Korte film Zielloos waarin twee opkomende criminelen op gesprek gaan bij mafiabaas Emile mangliano om carriere te maken.....of hebben zij heel andere plannen.....
deel 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=BAeRlWUaEcM
deel 2:
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Bedankt in ieder geval al voor je reactie.
Hee Salvatore ziet er redelijk goed uit. Ik vond vooral de locatie wel interessant namelijk die loodsen en die hooizolder. Ook zitten er goede shots bij en heb je ik weet niet meer precies bij welke scene maar in een bepaalde shot zag de belichting er echt creepy uit met minimale middelen. In de stukken zonder actie komt het acteren wel redelijk naturel over maar in de actiestukken voel ik geen spanning bij de acteurs.
Locatie was echt perfect want de sfeer opzich in de boerderij was al erg angstaanjagend. Dus ideaal om in te werken.
Je hebt voorderest totaal gelijk over het acteerwerk. Over het algemeen was ik er erg tevreden over, maar het echte drama acteerwerk was nog even te hoog gegrepen en te weinig over nagedacht. Voor een eerste filmpje in een korte tijd kon je niet verwachten van mensen of van mezelf dat er een topprestatie werd afgeleverd.
De storyline vond ik wel een beetje wazig wat het geheel wat omlaag haalt. Ik vond het minder overkomen dat je van vanaf het begin de muziek er al in knalt(bij die fietstocht)...was stukken effectiever geweest dat pas de doen als de killa in beeld komt voor de eerste keer.Ook kwam het een beetje dom over hoe jullie allemaal na buiten gaan omdat jullie buiten iemand zien en dan de killa volgen...motivatie om die persoon te volgen was mij niet helemaal helder (kan ook aan mij liggen).
Storyline wilde we ook zo dun mogelijk houden. Zoals je bij slashers in de jaren 80/90 zag was er vaak een flinterdun verhaallijn, alleen maar om aanleiding te geven voor de actie/moorden.
De muziek bij de fietsscene vond ik persoonlijk erg sterk. Het was een van de weinige momenten dat bij mezelf de spanning door me lijf heen gierde. Kan ook komen omdat ik een aardig fan ben van Halloween 1.
Dat naar buiten gaan om de killer te volgen was ook 1 van de zwakste scenes die ik graag had overgedaan om het iets meer doordacht te maken.
Verder nog wat feedback die ik had nagelaten als je mij daar niet op had aangesproken maar ik zie ook nergens de toegevoegde waarde van jullie filmpje. Jullie hebben geen footage 'gejat' maar wel de killa en voegen daar ook niks aan toe. Toch erg leuk gedaan binnen twee midagen.
Ik snap niet echt precies wat je bedoelt. De waarde van de film is natuurlijk dat het een op zichzelf staande amateur horrorfilmpje is, puur om mensen te entertainen. De killer hebben we niet doelbewust 'gejat', misschien lijkt hij een beetje op Jason Voorhees door het skimasker maar we hebben hier verder geen voorbeeld aangenomen.
Wij gaan niks nieuws meer doen totdat we een echt goed idee hebben en daar ook iets van een script voor uitwerken. Bij alle creaties op dit forum zie je in feite 1 hoofdprobleem en dat is het gebrek aan een eigen en een goed idee. Vooral bij die afgestudeerde filmmaker op dit forum en zijn creaties zie ik hele mooie beelden en belichting maar het leidt allemaal nergens naartoe. Uit dit filmpje van jou blijkt ook dat wanneer jullie een goed idee zouden hebben er wel de skills zijn er iets leuks van te maken.
Hopelijk hebben jullie snel weer tijd voor deel 2 of wat anders want all in all was het een cool filmpie.
Een goed idee vergt vaak ook meteen een budget + veel tijd en ik denk dat voor veel mensen dat het grootste probleem is waardoor ze het wat simpeler houden. Toch denk ik dat er best wat potentiële creaties in het forum zitten voor amateurwerkjes.
Nogmaals bedankt voor je goeie reactie!
Denden 100 Piek
-
- 397 berichten
- 121 stemmen
Niet echt een serius filmproject, maar wel een hele leuke: Philosophy of Boris Yeltsin
Wilkmeijer Productions returns with their most ambitious project ever. In honour of the great Boris Yeltsin, we present to you: Philosophy of Boris Yeltsin.
The members of Wilkmeijer Productions went to Russia especially for this movie. There they did a lot of research on Yeltsin's life. They met two Yeltsin-philosophers in Yeltsingrad, a place near Stalingrad, and they agreed to be interviewed by Dennis and Ervee in the Netherlands. With the help of true Yeltsin music like Boten Anna from Basshunter and the remix by de Gebroeders Ko, they were also prepared to show us how the dance is done. "It was like a dream come true to interview these people" says Ervee from Wilkmeijer Productions. "I think of Yeltsin every day now" says Dennis from Wilkmeijer Productions. Both agreed that making this movie really changed their lives, they will make more movies about the legacy of Boris Yeltsin, with which they will show you how to become a "drunken pervert" and how to "love Yeltsin like you love a woman".
Anyway, watch this movie and let it change your life! Forget about jumpen and jumpstyle, that's just a dance with a huge hype built around it. The Yeltsin Dance is different. Remember: it's more than a dance; it's a philosophy!
This interview took place in Zoetermeer on the 10th of August 2007.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Korte film Zielloos waarin twee opkomende criminelen op gesprek gaan bij mafiabaas Emile mangliano om carriere te maken.....of hebben zij heel andere plannen.....
deel 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=BAeRlWUaEcM
deel 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=R6-FjT9-c3I
Moeilijk om het te beoordelen. Als eerste wil ik wel zeggen dat ik het een leuk concept vind. Ik vind het alleen erg jammer dat de opname niet echt al te best is wat toch wel negatief is ten opzichte van de kwaliteit van de film. Het is af en toe weer slecht te verstaan en je hoort een constante ruis.
Verder zitten er nog enkele schoonheidsfoutjes in, maar die zal je vast zelf wel opgemerkt hebben (bril op, bril af). Het acteerwerk en de dialogen vond ik soms erg goed en soms wat stijfjes. Dat wisselde zich een beetje af. De baas was leuk geachteerd al vond ik dat hij iets teveel dialoog had. Mag best een wat mysterieuzere personage zijn die duidelijk boven zijn onderdanen staat. Telefoontje met moeder is dan ook een beetje onrealistisch aangezien zo'n persoon nooit in een vergadering mag gestoord worden door iets wat hem voor schut kan zetten. Maar dit kon ook de bedoeling zijn, dat de baas toch niet zo machtig was en dat het daar toch een beetje ongeorganiseerd was. Maar dit zijn natuurlijk kleine details.
Dan komt er opeens de twist, wat een leuk effect had. Gore momenten kon ik waarderen al kon het van mij nog wel wat intenser. Al met al aardig filmpje dat beter uit de verf was gekomen met een goeie videocamera.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Volgens mij heb je het gewoon van de tv opgenomen, is het niet?
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Nee dit is niet van tv opgenomen. Dit is een filmpie wat zeker 5 jaar terug is opgenomen bij de ouders van een vriend van me. We hadden alleen een oude camera en zelfs niet de middelen fatsoenlijk te monteren.Ut filmpje heeft vijf jaar op een stoffige videoband gestaan en daarna heb ik er muziek onder gezet en de montage wat aangepast.
Salvatore, bedankt voor je reactie en ik ben ut met je eens op alle punten. Nu hebben we gelukkig wel allemaal fatsoenlijke spullen en mij is eergister een geweldig goed idee te binnen geschoten waar we binnekort aan beginnen. We hebben met dit filmpje trouwens jaren geleden meegedaan aan het tv-programma Moviemeter waar een shorts competitie was en waren derde geworden. Jack Goderie zat toen nog in de jury.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb net een eigen site gestart met zelf gemaakte korte filmpjes. Het is niet de bedoeling om serieus te worden genomen, maar dat straalt ook wel van het filmpje af, denk ik 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Het is duidelijk te zien dat jullie er lol in hebben, dat straalt eraf, en dat maakt het filmpje ook leuker om te zien. Ik heb me er goed vermaakt mee.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ik heb me er goed vermaakt mee.
Ik vond het helemaal niet zo goed. Pure improvisatie die niet goed uitpakt. Weer een parodie op Superman. Als de acteur een 'grap' maakt moest de cameraman lachen waardoor je naar een schokkend beeld zit kijken, behoorlijk storend, Niks nieuw onder de zon.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ik had er al topic over gemaakt in het forum, maar ik kan hem hier ook wel even opgooien voor de mensen die interesse hebben om hem te zien. Het is een no-budget horrorfilm die ik vorig jaar samen met mijn broer heb opgenomen in 2 middagen. Deel 2 stond ook in de planning maar daar is helaas nog geen tijd voor gekomen.
Veel plezier met kijken en op of aanmerkingen zouden leuk zijn!
Daarentegen vond ik jou filmpje wel erg vermakelijk, mede dankzij de muziek en de locaties. Het verhaal vond ik erg leuk gedaan, het acteerwerk was niet beduidend slecht maar kan beter natuurlijk. Maar het waren de 13 minuten wel waard. Tip: Gebruik voortaan een statief want ik vond dat nogal storend.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Daarentegen vond ik jou filmpje wel erg vermakelijk, mede dankzij de muziek en de locaties. Het verhaal vond ik erg leuk gedaan, het acteerwerk was niet beduidend slecht maar kan beter natuurlijk. Maar het waren de 13 minuten wel waard. Tip: Gebruik voortaan een statief want ik vond dat nogal storend.
Bedankt!
Statief toevallig meteen aangeschaft na het filmpje.
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
By the way, een leuk initiatief die site.
Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben dat je filmpje zeker niet goed was zoals je zelf beaamt, maar ik heb me er wel prima mee vermaakt, vooral die gast die die zit te gamen en zich helemaal een scheur lacht en zichzelf een geweldige gamer vindt is erg humoristisch.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Het is ook totale onzin, die hele site... We noemen ons zelf ook een 'dream team'... Yeah right, met nog maar 1 filmpje. Flauwekul allemaal. Maar wel erg leuk om te doen.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Waarom wil je het dan publiekelijk maken, waarom hou je het niet gewoon voor jezelf?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zo publiekelijk is het nu ook weer niet. In eerste instanite was de site voor vrienden en familie. Ik ben via via aan een .nl adres gekomen, dus ik dacht, waarom een 'dat kan iedereen site' maken als je ook een site met eigen domein naam kan hebben. Ik bedoel, je kan het op hyves, youtube of weet ik wat zeggen, maar dan is zo'n site wel leuker.. Ik heb het hier geplaatst omdat misschien andere mensen het ook wel leuk zouden vinden, niet omdat iedereen het moet zien.
Misschien komen er films op die wereld schokkend goed zijn, misschien komen er films op die zo slecht zijn dat ze grappig zijn, of niet leuk, je weet maar nooit. En je kan zelf bepalen of je er naar kijkt of niet. Ik doe mijn best om het zo leuk mogenlijk te maken...
jerryv
-
- 115 berichten
- 3 stemmen
In Film > Algemeen > (Korte) fictie film om te monteren:
Hallo allemaal,
Ik zou graag eens een korte film van een andere maker willen monteren. Tot nu toe heb ik steeds eigen werk gemonteerd, maar dan kijk ik er toch met andere ogen tegenaan. Ik zou eens onbevangen een project willen monteren. Om specifiek te zijn een korte fictiefilm.
Ik besef dat de meeste makers hun eigen film willen monteren,
maar bij proffesionele producties gebeurt dit zelden tot nooit.
Misschien is het daarom voor ons beide een goede ervaring om op te doen.
Voor mijn eigen filmpjes zie: www.jerryvannimwegen.nl
Mocht dit je aanspreken, dan hoor ik dat graag!
Mijn email adres is: [email protected]
Via de mail kunnen we dan verder gaan bespreken.
Jerry
P.S. dit is géén job advertentie, ik doe het vrijwillig vanwege bovenstaande redenen.
Tonymortaza
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Gezocht: scriptschrijvers, cameraman, geluid, etc.:
Ik wil al een tijdje lang een film maken, ik heb zero procent ervaring in dat.
Nou ben ik op zoek naar mensen die in omgeving Rotterdam wonen en misschien ook een film willen maken.
We kunnen misschien samen een project starten.
Dus als er mensen geen ervaring hebben is dat geen probleem, je moet natuurlijk wel verstand hebben van films.
Dus kan je mooie ideen schrijven, ben je goed met camera, een film editen etc.
Reageer dan hieronder.