- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Vandaag te horen gekregen dat ik kinderpsychologie officieel voldaan heb met een gemiddeld eindcijfer van een 9,1. 
scorsese
-
- 13162 berichten
- 11074 stemmen
Netjes. Komt zeker door die vele kinderfilms die je kijkt? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Jij snapt 'm, Piet Piraat is niet voor niets mijn held. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Dat is hetzelfde.
Ik las net die zin van jeroentjuhhhh en wilde een soortgelijke opmerking maken, maar zag dat je me al voor was Eline. Ach, Jordy is gewoon one of the girls. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Tijd voor nieuwe realitycrap. De wereld van Britt en Ymke bijv. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vandaag te horen gekregen dat ik kinderpsychologie officieel voldaan heb met een gemiddeld eindcijfer van een 9,1.
Proficiat.
Mijn dochter moet volgende week nog beginnen aan de examens van haar tweede jaar Masters Psychologie. Het is hier op de tippen van onze tenen lopen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Zal wel pittig zijn! Mijn vriend doet het ook, al is hij eerste jaars. Behoorlijk heavy, maar wel ontzettend interessant.
Succes voor je dochter, thumbs up!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
...
De meeste dingen al achter de rug. Schooljaar voorbij, volgend jaar een paar dingen die ik dit jaar af moest hebben maken. Maar ik zit wel in mijn laatste jaar dan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Na ietsje meer dan 2 maanden vakantie, moet ik maandag 29 augustus weer beginnen aan mijn laatste jaar MBO.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb deze week ook kennismaking/introductiedag van HBO Pedagogiek. Spannend! 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Na zo'n 3 maanden vakantie mag het dan eindelijk beginnen. Gisteren de eerste introductie gehad en vanaf vandaag een weekje introductie. Ik ben benieuwd.
Oh ja, Technische Bedrijfskunde aan de HU.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Ga je ook in Utrecht studeren? Heb je de UIT niet gelopen vorige week 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Morgen een Introductiedagje... boring!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yeah!
Ik hoop een beetje op een leukere klas dit jaar.. verder zal het allemaal wel 
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Succes ermee, Jeroen. Ik zelf ga niet naar MBO, maar naar HAVO (4e klas) Net mijn eerste dag gehad, en behoorlijk saai... Maarja, ik raak er wel gewend aan 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Over 40 minuten 1ste dag school. Nu al geen zin in.Het is wel hetzelfde klas van vorig jaar, dus dat scheelt wel wat spanning.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat scheelt!
Ik heb 1 meisje in mijn klas (waarschijnlijk) waar ik ook op de SPW bij in de klas heb gezeten, daarna elkaar uit het oog verloren en toeval brengt ons weer samen. Vorige week vrij genomen voor de introductie, bleek het alleen voor voltijd te zijn en niet voor deeltijd. Han-dig! 
Strakjes nog maar eens proberen.
Ken verder niemand, dus ben benieuwd.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Over 40 minuten 1ste dag school..
Dan begin je laat. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
BBL op mijn school is altijd eindmiddag tijd les.
Inmiddels terug, wat een ''introductie''. Een man of 30 sterk, dus er zitten 4 of 5 mensen in hun 3de jaar, een stuk of 6 - 7 voor hun 2de en alle overige zijn 1ste jaars. Omdat dit een BBL-opleiding is (deeltijd), zitten alle 3 jaren door elkaar, vandaar zoveel leerlingen als een geheel. Zo heb je dus 1ste en 2de jaar niv. 3 en nog 3de jaar niv. 4 (moi).
Rooster is niet erg veranderd. Maandag om 15:00 tot 21:15 les. De vakken die ik krijg zijn thema (zelfstandig school opdrachten maken), rekenen, Engels, Nederlands en BPV (over je leerbedrijf).
Ik moet alleen 2 toetsen maken die ik vorig jaar moest afronden en zodra ik daar een voldoende voor heb gescoord, heb ik mijn niveau 3 diploma en kan ik gewoon weer verder met waar ik gebleven was voor niveau 4.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Ga je ook in Utrecht studeren? Heb je de UIT niet gelopen vorige week
Foei Chevy!
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
BBL op mijn school is altijd eindmiddag tijd les.
Inmiddels terug, wat een ''introductie''. Een man of 30 sterk, dus er zitten 4 of 5 mensen in hun 3de jaar, een stuk of 6 - 7 voor hun 2de en alle overige zijn 1ste jaars. Omdat dit een BBL-opleiding is (deeltijd), zitten alle 3 jaren door elkaar, vandaar zoveel leerlingen als een geheel. Zo heb je dus 1ste en 2de jaar niv. 3 en nog 3de jaar niv. 4 (moi).
Rooster is niet erg veranderd. Maandag om 15:00 tot 21:15 les. De vakken die ik krijg zijn thema (zelfstandig school opdrachten maken), rekenen, Engels, Nederlands en BPV (over je leerbedrijf).
Ik moet alleen 2 toetsen maken die ik vorig jaar moest afronden en zodra ik daar een voldoende voor heb gescoord, heb ik mijn niveau 3 diploma en kan ik gewoon weer verder met waar ik gebleven was voor niveau 4.
Rekenen?
Hoe oud ben je dan?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Ik ben 22. Maar mijn opleiding is niv. 4 filiaalmanager in de Detailhandel. Leren rekenen is dus meer dan logisch. Het zullen toch statistieken- en BTW-berekeningen zijn.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Dat noem je toch gewoon wiskunde dan. Als ik aan rekenen denk, denk ik aan 10+10 en 5x12.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Deze week nog introductie, maar volgende week beginnen met o.a. psychologie en sociologie, jeej! Spannend! 
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Dadelijk weer eerste echte schooldag. Gister was info , rooster etc. Nu weer beginnen. 
En ook meteen een lange dag. (8 uur ; wel eerste vrij)
Kan ik eens beginnen met Atheneum 5 in het Trevianum.
mijn dag:
economie
wiskunde
Nederlands
aardrijkskunde 2x
biologie
engels

DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
vanmiddag even korte introductie gehad + rooster gekregen. M'n rooster bleek gelijk alweer niet te kloppen dus moest net alweer van alles regelen grrr.. Maar het is in orde nu
Morgen maar van 12:15 t/m 15:30 naar school 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Is altijd te fobisch voor worden, boeken halen om te kaften, met andere woorden de eerste week!
Was altijd weer erg slikken voor mij vroeger.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Is altijd te fobisch voor worden, boeken halen om te kaften, met andere woorden de eerste week!
Was altijd weer erg slikken voor mij vroeger.
Dat liet ik mijn oma doen. En in de vierde klas hoefde het niet meer van mezelf.