menu

De Site / Gebruikers / Het school en studie topic

zoeken in:
kos schreef:
(quote)

Bovendien heeft het ook zeker zn voordelen.

Heeft het ook, maar het is erg storend als het niet loopt, bv als er een paar zijn die helemaal niks doen. Of juist 1 of 2 van die studiegasten die juist veel te veel gelijk willen doen. En dan heb je bij sommige opleidingen ook nog de PEER assesment, moet je elkaars werk beoordelen wat invloed op het cijfer heeft. Nou, dat kan ook ellende opleveren kan ik je zeggen

Elineloves schreef:
(quote)

Jup. Ik heb 2 jaar in Sittard gestudeerd en ga het nu in Eindhoven afmaken. Allebei gewoon Fontys. Ik heb wel een kopie en ook alle e-mails e.d. bewaard, maar de communicatie tussen die twee is om te huilen. Maar volgens mij is het nu opgelost, en anders was ik wel eens met mijn vuist op tafel gaan slaan daar. Twee jaar opnieuw doen omdat zij een fout hebben gemaakt.

Is dat van Sittard niet in de Havikstraat naast het Trevianum(waar ik nu zit)? Of heb ik nu een andere HBO in gedachte?

Euh, nee, volgens mij is dat een andere. Ik zat aan de Mgr. Claessensstraat.

Edit: Ja, dat is Zuyd Hogeschool-Sittard, ik zat op Fontys Hogeschool Sittard.

En opeens krijg je bijna ruzie met 2 mocro-petten vlakbij de ingang van school Altijd heerlijk om je schooldag te beginnen.

Wolla, zweer?

Ja, inderdaad. Maarja, hun hadden wel petjes en handtasjes... Dus daar moeten we wel respect voor hebben.

HBO stage regelen voor 1 februari? Haalbaar?

Hangt af wat voor stage (betaald, uren, richting) en uiteraard je instelling.

Kan van alles, is namalijk CE. Marketing/communicatie lijkt mij wel leuk. Is geen afstudeerstage. 5 dagen per week en dan volgens mij 5 a 6 maanden.

Flinke dagen dan. Heb je nog ondersteuning van school in vorm van een lijstje van erkende en/of beschikbare adressen? Anders kan je heen en weer gaan om te solliciteren.