De Site / Gebruikers / Het school en studie topic
zoeken in:

0
Hi-Tek
geplaatst: 30 september 2006, 21:29 uur
Roc Economie, studeer daar International Business Studies.
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:49 uur
Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de RuG - 3e jaars met film en tv minor
0
geplaatst: 30 september 2006, 23:01 uur
The One Ring schreef:
Ik zit op het moment in VWO 6 richting Cultuur en Maatschappij.
Ik zit op het moment in VWO 6 richting Cultuur en Maatschappij.
Hetzelfde voor mij.
0
geplaatst: 30 september 2006, 23:22 uur
Ik doe 5Havo en zeg er maar niet bij hoelang ik er al over doe 

0
geplaatst: 30 september 2006, 23:46 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 00:36 uur
jordybeukeboom schreef:
Is het niet interessant om deze topic-titel te veranderen in "Wat doe je in het dagelijks leven?". Of is daar al een topic over?
Is het niet interessant om deze topic-titel te veranderen in "Wat doe je in het dagelijks leven?". Of is daar al een topic over?
heb verpleging z gestudeerd (vertandelijk gehandicapten zorg) maar door omstandigheden moeten afbreken.
Nu werk ik als verzorgende IG in een verpleeghuis. Tot voor een jaar met terminaal zieke mensen.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 10:47 uur
speedy23 schreef:
Hé, ik geloof dat een vriendin van mijn dochter (met wie zij nog alle dagen optrekt) ook in haar 1ste geschiedenis zit. Ik zal straks even naar de naam informeren, misschien kan het zijn dat je ze al kent.
(quote)
Hé, ik geloof dat een vriendin van mijn dochter (met wie zij nog alle dagen optrekt) ook in haar 1ste geschiedenis zit. Ik zal straks even naar de naam informeren, misschien kan het zijn dat je ze al kent.

Dorien De Wever, een redelijk grote blondine. Zij studeert klassieke geschiedenis en politicologie.

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 10:54 uur
Ik doe de HBO opleiding International Business and Management in Haarlem. 1e jaar nu.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 15:23 uur
Ik zit in de vierde en ik doe TL (Alleen balen omdat ik zoveel huiswerk krijg
)

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:18 uur
Ik zit nu in het vierde en tevens laatste jaar van de Pabo in Helmond. En ja ik kan wel hoofdrekenen.. 

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:08 uur
Drie dagen werk, twee dagen school. Ik doe nu MBA (Moderne Bedrijfsadministratie). Hierna SPD Administratie en daarna (als ik het echt wil) de AA-accountantsopleiding, beiden in de avonduren. Erg zwaar!

0
Remi
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:10 uur
Ik doe SPW (Sociaal Pedagogisch Werk) niveau 3. Dat doe ik 5 dagen in de week tot begin maart, dan loop ik 3 dagen in de week stage.

0
L. luchtloper
geplaatst: 1 oktober 2006, 22:24 uur
Social Work (SPH+MWD+CMV) in Sittard, eerstejaars
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 11:28 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 12:15 uur
Richting Grieks-Latijn in het Sint-Albertuscollege (SALCO)
te Haasrode bij Leuven.
te Haasrode bij Leuven.
0
geplaatst: 10 oktober 2006, 20:12 uur
0
geplaatst: 10 oktober 2006, 23:16 uur
Dit jaar nog 6 VWO met een Natuur/Gezondheid profiel, volgend schooljaar naar Leiden om Biomedische Wetenschappen te studeren 
Nou ja, eerst dit jaar afronden

Nou ja, eerst dit jaar afronden

0
geplaatst: 11 oktober 2006, 00:13 uur
Journalistiek, Utrecht, vijfdejaars (ja, ik loop een (heel) klein beetje achter
)
Als het goed is, ben ik in december klaar.

Als het goed is, ben ik in december klaar.
* denotes required fields.