- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik studeer nu OOK thuis
Ik bedoelde eigenlijk dat ik helemaal niks doe op dit moment wat met leren en school te maken heeft. Ik studeer door te gaan luieren en vakantie vieren. 
Maare is het wel goed verlopen?
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Hehe, ik had het wel door hoor 
Maar gelukkig is het vrij goed verlopen, een voldoende zal er wel in zitten (en dat was dit keer het doel). Dus...eindelijk vakantie 
(wel maandag theorie-examen en eerste rijles, en ik ben nog niet begonnen)
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Als het bromwielexamen er nog een beetje inzit heb je dat met wat overkijken wel onder de knie. 
Yasmin0
-
- 87 berichten
- 2711 stemmen
Ik ga na de vakantie naar 4 gymnasium. (Cultuur en maatschappij)
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Ingeloot 
Wat betekent dat ik mag beginnen met mijn studie Biomedische Wetenschappen in Leiden !
Nu nog een kamer vinden 
-jack_sparrow-
-
- 823 berichten
- 1158 stemmen
---volgend jaar :
Vrije Beeldende Kunsten
in het heilig graf instituut (Turnhout).
---vorig jaar: Beeldende en architecturale kunsten.
in het heilig graf instituut (Turnhout).
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Wat betekent dat ik mag beginnen met mijn studie Biomedische Wetenschappen in Leiden !
Veel succes
.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Bedankt soom 
Voor zover ik alles goed heb begrepen ga je het menselijke lichaam bestuderen. Ziektes worden veroorzaakt door afwijkingen, je onderzoekt dan wat er anders is van een normaal functionerend orgaan en hoe je dat ongedaan kan maken.
Het kan altijd zijn dat de studie afwijkt van wat ik ervan verwacht (of hoe ik het beschrijf), maar ik weet gewoon dat dit de studie voor mij is.
Misschien dat ik hierna BioFarmaceutische Wetenschappen ga doen, die studie richt zich meer op de ontwikkeling van de medicijnen.
somatic
-