menu

De Site / Gebruikers / Mijn dochter Nina is overleden

zoeken in:
Veel sterkte Henk!

LZA schreef:
(quote)

Ja dat snap ik ook nog wel.

Alleen, jouw reactie is van dezelfde strekking als mijn reactie vandaar dat ik me afvraag waarom je mij quote. Dat wekte een beetje irritatie bij mij.

i'm very sorry.

rose
Iemand verliezen die zo dicht bij je hart ligt is heftig. Wens je sterkte toe!

rose
Goodfella_90 schreef:
Nooit geweten Henk, sterkte deze dagen jij en je familie. (afbeelding)
En waar haal jij die lieve smily vandaan?

Henk het is a little time back, maar toch bij deze: nog heel veel sterkte toegewenst van zuidhof.

Gisteren was het 10 jaar geleden dat Nina is overleden. We denken nog veel aan haar en we hebben inmiddels 4 zonen (4 jaar en 6 jaar en 8 jaar en de baby komt eind november)

Blijft een gapend gat. Wat een mensenleven lang meegaat (en zelfs daarna nog). jedymaster, veel sterkte nog.

Jezus man, dit blijft even schrikken zeg. (al is het nieuws van 10 jaar terug) Gelukkig om te horen dat jullie leven samen doorgegaan is, maar sterkte met een verlies dat je vermoedelijk nooit helemaal te boven komt.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:58 uur

geplaatst: vandaag om 05:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.