• 12.876 nieuwsartikelen
  • 168.836 films
  • 11.058 series
  • 31.700 seizoenen
  • 628.857 acteurs
  • 196.071 gebruikers
  • 9.175.864 stemmen

Geef je wel eens 5* aan een film, ALLEEN omdat je favoriete acteur meedoet?

zoeken in:

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Regisseur af en toe, maar vaak alleen bij eenzelfde soort film welke ik al eerder van genoten heb. En dan alsnog gewoon omdat hij het gewoon goed regisseert, zou het dan ook niet 5* puur door de regisseur geven, maar kan inderdaad ook een meerwaarde vormen.

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

Nee nooit, kan zijn dat ik een 5,0* zal gegeven hebben maar dan de film het dan verdient.

Er is maar een film in mijn top 10 dat een van mijn favoriete acteurs heeft en dat is American Beauty

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Nee, want geen enkele film is voor mij ***** waard

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Nee geen enkele keer gedaan. Heb ook geen favoriete acteur, wel favoriete actrice, Charlize Theron, hoogste cijfer voor een film met haar is 4*.

_Se7en_

• 2012 berichten
  • 1633 stemmen

Nee, nooit! Maar ik geef er weleens een halfje voor bij, als hij heel erg z'n best doet een hele .

Sowieso geef ik alleen een film 5* als ik hem extreem goed vind én de film sentimentele waarde voor mij heeft.

TragieStar.*

• 3424 berichten
  • 1472 stemmen

Nee dat nooit. Maar meestal word de film dan wel beter, en misschien ga je dan zoiezo een film iets hoger beoordelen. Maar ga niet zomaar 5* geven hoor

TheMajor

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Ik doe dat echt niet. Het kan wel dat ik een film iets beter vind als m'n favoriete acteur erin zit.

Butchers

• 201 berichten
  • 341 stemmen

Neen, nooit. Een half sterretje misschien nog wel, maar gewoon 5* geven daarvoor niet.

joeri_filmfreak

• 143 berichten
  • 0 stemmen

nee nooit. dat zou wel heel erg vreemd zijn, mischien als me broer of me beste vriend erin speelt ofzo, om de score wat omhoog te halen maar dat zal nooit gebeuren

zouden jullie dat trouwens ook doen, als iemand waarmee je goed bevriend bent in een film speelt ( met een hoofdrol ) die op deze site staat maar het is gewoon een redelijke film maar niet 5 sterren waard ?

Horrorfreak12

• 375 berichten
  • 0 stemmen

Nee zeker niet, elke acteur/actrice kan het eens wat minder doen ( zie Sandra Bullock in All about Steve ). Ook geef ik nooit een 5 aan een film, geen enkele film is perfect en zal op elk moment even goed goed zijn ! Maar dat is dan weer mijn visie

tommykonijn

• 5017 berichten
  • 2264 stemmen

Dat deed ik vroeger zeker wel!

Ik was helemaal gek van Jim Carrey. Batman Forever en allerlei andere films kregen van mij 5*. Ik vond ze ''wel leuk'' - maar Carrey zat erin dus kreeg hij direct de volle score.

Hierdoor heb ik later veel stemmen moeten aanpassen. Veel daalde bijv. naar 3*. Daarna wéér veel stemmen moeten aanpassen omdat ik vond dat ik ze te veel had verlaagd dus dan kwam er bijv. nog eens 0,5* bij...

Nu is dat dus niet meer zo. De acteur speelt uiteraard een grote rol bij het bepalen bij de stem maar daardoor hoeft hij niet de hele film naar 5* te dragen. Hij kan bijv. een film wel halen van een heel lage score. Dus bijv. 1,5* > wordt 2*.

ibendb

• 4596 berichten
  • 2818 stemmen

Wel, ik geef enkel een film de volle 5 sterren als ik hem echt goed vind. Als ik na afloop de film nogmaals wil zien, of als ik echt een wauw-gevoel heb en het gewoon de perfecte film. Ik heb slechts 2 films 5 sterren gegeven maar in geen van beiden speelt Simon Pegg - Mijn favoriete acteur - in mee. Ze zijn wel allebei van Tim Burton. Die regisseur heeft mij nog geen enkele keer teleurgesteld.

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2456 stemmen

Ik heb geen nummer 1 favoriete acteur, dus het antwoord is makkelijk.

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Neen. Zoals Minotaures zegt heb ik ook niet echt een favo acteur

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Misschien als ikzelf erin meespeel in de hoofdrol ,maar dat zie ik nog niet gebeuren.

Brooke-S

• 63 berichten
  • 0 stemmen

Ja , ik moet zeggen dat dat wel meespeelt ja. Maar niet noodzakelijkerwijs 5*.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1183 stemmen

Nee nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen. Ik denk dat ik juist strenger ben als mijn favoriete acteur erin meespeelt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.