menu

De Site / Gebruikers / Hoe ziet je stemverdeling eruit?

zoeken in:
us_raider
Ik was wel eens benieuwd naar hoe jullie stemverdeling er uitziet.

Die van mij is als volgt:

(afbeelding)

Opvallend is dat ik weinig films met uitersten beoordeel.

(afbeelding)

Conclusie: Of ik ben niet streng genoeg met stemmen, of ik kijk bijna alleen maar goeie films

Remi

(afbeelding)

Ben ik de enige die het doel van dit topic niet begrijpt?

Niet alles hoeft een doel te hebben. Dit is gewoon voor de lol

Al is een "nut" toch wel handig.

De stemgrafieken zijn gewoon zichtbaar in ieder's profiel. Beetje erg onnodig topic dus.

Het is anders best leuk om ze eens onder elkaar te zien. Dan zie je de verschillen een stuk duidelijker.

(afbeelding)
Vaag ding..

us_raider
Onderhond schreef:

De stemgrafieken zijn gewoon zichtbaar in ieder's profiel. Beetje erg onnodig topic dus.

Ik heb het liever op een presenteerblaadje dan dat ik er zelf moeite voor moet doen, dit topic heeft dus wel degelijk een "nut".

Ik ben wel benieuwd of er ook duidelijke verschillen zichtbaar zijn tussen de verschillende forum-gebruikers. Ik heb al van verschillende gebruikers (uit de topgebruikers qua stemmen) de stemverdeling bekeken maar dit is toch een stuk overzichtelijker om te vergelijken imo

Onderhond schreef:

Ach ja. In de stemlijsten van iedereen zijn ook de sterren te zien, dus waarom zou je anderen vervelen met ellelange afvalronde's.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...

Een dommere vergelijking kon je zo snel niet bedenken of zo ? Zoek het verschil zelf maar uit.

Voor mij weegt de zinloosheid van beide topics meer dan waar jij op doelt.

Feit blijft dat de ene informatie verschaffen die nog niet aanwezig is op de site, en de andere informatie verschaffen die eenvoudigweg af te lezen valt.

Staat los van het feit of je het nu zelf boeiend vindt of niet.

Mojo Pin

(afbeelding)

Vooral die leegte tussen 1,5 en 3,0 spreekt tot de verbeelding. Pure kunst natuurlijk.

us_raider
Doet me denken aan de volgende stemverdeling:

(afbeelding)

Komt van jackie.

Mojo Pin
Die denkt gewoon in sterren?

us_raider
Ja, blijkbaar; ik vind het wel handig dat er 10 mogelijkheden zijn als waardering, en vaak nog zit ik ernstig te twijfelen.

FisherKing
Dit staat op de site, en dus een herhaling. In feite.

Dustyfan
Jongens en meisjes, waar zijn we nu helemaal mee bezig? Als ik jullie stemgrafiek wil zien, klik ik op jullie naam en zie ik ze ook. En als ik ze echt graag onder elkaar wil zien (geen idee waarom ik dat zou willen) kan ik dat ook zelf.

Hier heb ik maar een term voor: Forumvervuiling.

Ofwel, kappen nou met die onzin, alsjeblieft!

Daar kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijn. Wat een zinloos topic

us_raider
Waarom sluit je het topic dan niet meteen, Dustyfan?

Dustyfan
Ik heb geen sleutel.

us_raider
Laat het dan maar diep, heel erg diep... zinken.

En U-96 kan dat!

Ik vind het wel leuk, alles zo onder elkaar. Niet dat het me interesseert welk grafiekje van wie komt, maar het is wel een mooi overzichtje van wat je zoal kunt doen met 10 sterretjes .

Een van de vele onzin topics ....

us_raider
Een van de vele onzin replies ....

Ja, en dan kan je het om het half jaar zeker gaan posten. Mocht ik geïnteresseerd in iemand stemverdeling kan ik beter op diens naam klikken dan naar dit topic te gaan niet?

Ja precies, het nut ontgaat me echt compleet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.