• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.968 gebruikers
  • 9.370.253 stemmen

Filmitems verzamelen

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik denk dat ze wel even in een rekje gaan puur omdat ik geen ruimte meer op mijn kamer heb, om ze uitgebreid neer te zetten. Maar zodra Gilles en ik een huisje hebben krijgt mijn hele verzameling natuurlijk een heel mooi plaatsje in de woonkamer

(afbeelding)

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Echt mooi zeg!! Die poster naast je kast is ook wel heel erg leuk!

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Maar zodra Gilles en ik een huisje hebben krijgt mijn hele verzameling natuurlijk een heel mooi plaatsje in de woonkamer

(afbeelding)

Oef, ik zou al met beven uitkijken naar de verhuizing van die kwetsbare spulletjes.

Maar verzamelaars kennende zul je de originele verpakkingen nog wel bewaard hebben Rianneke?

Die mooie figuren verdienen eigenlijk wel een vitrine m.i. (ook wat veiliger tegen beschadiging)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

@ Linn, dank je wel Ja die poster vind ik ook geweldig. Best zeldzaam ook, ik wil hem dan ook inlijsten voor later, dan blijft de poster toch mooier, ook qua kleuren.

@ Brix, ja dat heb ik ook wel hoor, er mag ook echt niemand aankomen want ik ben altijd bang dat er iets kapot gaat en veel van deze beeldjes zijn maar voor een bepaalde tijd te koop geweest. Maar ik heb geen originele verpakkingen meer, waren echt enorme dozen en die kon ik dus met geen mogelijkheid kwijt. Maar tegen de tijd dat we gaan verhuizen zorg ik er wel voor dat er niks met mijn verzameling gebeurd en uiteraard gaan ze dan ook in een mooie vitrine

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

(afbeelding)

Deze heb ik ooit gehad, maar ik ben hem een jaar of 3 terug zoekgeraakt en ik weet totaal niet waar te zoeken .

Jammer, ik heb altijd al een soort van (on)gezonde fascinatie gehad voor Leatherface.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

ASman schreef:

Deze heb ik ooit gehad, maar ik ben hem een jaar of 3 terug zoekgeraakt en ik weet totaal niet waar te zoeken .

Jammer, ik heb altijd al een soort van (on)gezonde fascinatie gehad voor Leatherface.

Dat is jammer ASman.

@Rianneke mooie collectie.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Laat ik maar geen verzameling beginnen. Zou teveel geld kosten en ik zou toch alleen maar lugubere dingen kopen.

Ik heb wel de 2 stripboeken van Star Wars: Episode I - The Phantom Menace, tellen die ook mee?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

, gelijk heb je!

Dat is ook meteen wat mij tegenhoud. M'n muur gevult met allerlei lugubere films / rare pulp en cult werkjes zijn al weinig charmant, laat staan al die vreemde figuren erbij . Plus het geld dat erin gaat zitten, het is leuk maar ik koop liever wat meer dvd's .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie de film items vandaan halen, via internet of speciale winkels? Ben zelf een beetje op zoek naar (Nederlandse) websites maar ik vind niet zoveel bijzonders.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Verzamelen? Nee. Maar ik heb in het verleden wel nogal wat prullaria van het beste wat televisie ooit heeft voortgebracht; 'the Simpsons' natuurlijk, binnen gehaald. Staat nu allemaal in het toilet omdat mijn vriendin de spullen niet (meer) in de huiskamer wilde hebben staan. Ons eigen 'Simpsons-museum' op de WC dus:

(afbeelding)

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Zo is het tenminste wel een gezellige wc

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Het is wel te hopen dat de Simpsons kunnen zwemmen, voor geval....

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Elineloves schreef:

Ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie de film items vandaan halen, via internet of speciale winkels? Ben zelf een beetje op zoek naar (Nederlandse) websites maar ik vind niet zoveel bijzonders.

Je zou eventueel naar Scheveningen kunnen gaan. Wel een roteind voor je, maar dat is 't enige zaak die ik ken die speeltjes en verzamelobjecten van films verkoopt.

Acme Moviestore

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Voor de duidelijkheid...ik heb verder geen belangen bij deze zaak:

The Movie Store - Film & Game Merchandise - moviestore.nl

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nooit echt begrepen waarom mensen dat soort items verzamelen. Het neemt alleen maar ruimte in beslag en je kan er verder niks mee, behalve er af en toe een stofdoek overheen halen.

Mocht mijn vriendin ooit met zo'n verzameling aan komen zetten, dan zoekt ze maar een schuur of garage of een nieuwe vriend, want mijn huis komt het niet in.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nou lekkere vriend ben jij, dus je vriendin heeft gewoon helemaal niks te zeggen?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Spirou schreef:

Dus alleen omdat hij af en toe zijn vriendin/vrouw een corrigerende tik geeft vind je hem niet goed? Wat een rare reden. Een acteur wordt toch meestal geprezen of gehaat om zijn acteerprestaties, niet om zijn priveleven.

Spirou schreef:

Mocht mijn vriendin ooit met zo'n verzameling aan komen zetten, dan zoekt ze maar een schuur of garage of een nieuwe vriend, want mijn huis komt het niet in.

Klinkt inderdaad allemaal erg vriendelijk

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Nou lekkere vriend ben jij, dus je vriendin heeft gewoon helemaal niks te zeggen?

Zolang ze de huur niet (mee)betaald niet.

jeroentjuhhhhh schreef:

Klinkt inderdaad allemaal erg vriendelijk

Waarom quote jij iets van mij wat helemaal niet in dit topic thuishoort? Dat antwoord ging namelijk over Charlie Sheen en niet over film items.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Was aanvullend op je bericht hier. Gaat ook gewoon over hoe je over vrouwen denkt. Corrigerende tikken Alsof 't de normaalste zaak is.

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp schreef:

Was aanvullend op je bericht hier. Gaat ook gewoon over hoe je over vrouwen denkt. Corrigerende tikken

Het is jou niet bekend dat Charlie valselijk beschuldigd is voor mishandeling door zijn jaloerse (ex-)vrouw? Mensen die dat doen verdienen zo'n corrigerende tik.

En vrouwen willen toch gelijk behandeld worden? Nou, als man zijnde geef je een andere man tijdens een ruzie ook een klap op zijn smoelwerk, dus waarom een vrouw niet? Dan moeten die vrouwkes dus niet zeuren over gelijke behandeling en terug naar het aanrecht.

Maar laten we er geen off-topic discussie van maken.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vind ik niet, je houd je maar in en lost het op een normale manier op, klaag haar aan o.i.d (werkt toch altijd daar in de VS).

En vrouwen willen toch gelijk behandeld worden? Nou, als man zijnde geef je een andere man ook een klap op zijn smoelwerk, dus waarom een vrouw niet? Dan moeten ze ook niet zeuren over gelijke behandeling en terug naar het aanrecht.
... ??

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Hoe weet jij nou dat hij valselijk beschuldigd is? Misschien was het wel waar. En sowieso horen mannen en vrouwen elkaar geen corrigerende tik te geven of te slaan, want dat is natuurlijk precies hetzelfde.

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Hoe weet jij nou dat hij valselijk beschuldigd is? Misschien was het wel waar.

Google

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Mijn ex-vriend dacht ook te kunnen roepen dat het een corrigerende tik was. Geloof me, geen ENKELE man heeft het recht om zijn vriendin te slaan. Of het nou terecht was of niet, poten thuishouden.

En zoals Rianneke_Dan net zei: een vrouw ook niet bij een man.

Maar laten we er nou geen off-topic discussie van maken. Dit kan ook via PM.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Corrigerende tik. .

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

(afbeelding) .

Pipoo!

• 446 berichten
  • 2635 stemmen

Ik heb in het verleden wel wat Con's bezocht hier in Nederland. Er worden er ongeveer 2 á 3 per jaar gehouden. Heb er ook eens 1 in Gent bezocht.

Op zich wel aardig. Er lopen acteurs rond (vaak b-acteurs, maar toch). Soms ook wat opvallende namen. Kan je foto's met handtekeningen kopen, foto's laten maken etc. Heb daar ooit nog eens gesproken met David Carradine aan de bar van het hotel waar het gehouden werd. Zeer negatieve, depressieve vent gebleken. Verder Lawrence Makaore (LOTR), David Faustino, Jonathan Breck etc..

Daar kocht ik wel eens van dat soort items. The Crow, Eric Draven á 45 cm. The Godfather Buste, etc. Niet echt spectaculaire dingen. Vooral omdat dat echt een godsvermogen kost. Ken mensen die spenderen daar gewoon even 400 euro in 3 uur tijd,

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Pipoo! schreef:

Ken mensen die spenderen daar gewoon even 400 euro in 3 uur tijd,

Ik heb dat ook heel erg ja, als ik naar mijn favoriete Disney winkel ga in Helmond dan ben ik elke keer wel zo rond de 250 euro kwijt, ben nu ongeveer 5 keer geweest in 2 jaar tijd En meestal ben ik er in een uurtje of anderhalf wel uit welke spullen ik wil hebben. (de mensen daar krijgen altijd spontaan een glimlach op hun gezicht als in hun winkel binnenstap, hoe zou dat komen)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Zo hey, dan heb je ondertussen wel een hele kostbare verzameling he? Dat zo'n beeldje geen € 15,- kost snap ik wel, maar zo duur joh? Of heb je veel echte Collector's items?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.